- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Max
- Hálózati / IP kamera
- Google Chrome
- ASUS routerek
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Vírusirtó topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Linux kezdőknek
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Egon
nagyúr
válasz kisbalázs #49 üzenetére
Köszönjük, Emese.
Az nV-nek az alábbi dolgok köszönhetők: 3D-gyorsított felbontás növelése (már a Riva128 is 800*600 felett tudott, ellentétben a V1 640*480-jával; a 3dfx csak a Voodoo 3-mal tudta kinőni a felbontás-limitet), 32 bites színmélység (a konkurenciának csak a V3 után sikerült bevezetnie), hardveres T&L, Shader Modell 3.0 (a konkurencia X300-600-700-800 csak 2.0-t tudott), a legtovább megtartott szögfüggetlen anizo. Hja, és a D3D elterjedésében is nagy szerepük volt (ellenben a saját API-t használó 3dfx-től - ennyit a zárt dolgokról).
Persze volt olyan, amiben a konkurencia járt előrébb (PS 1.4, DX 10-11), de messze nem olyan egyoldalú a helyzet, mint amit látni szeretnél..."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- Horgász topik
- Hogwarts Legacy teszt
- nVidia tulajok OFF topikja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Hearthstone: Heroes of Warcraft - free online CCG
- Ingatlanos topic!
- További aktív témák...