- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
- Hálózati / IP kamera
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
- Mozilla Firefox
- Vírusirtó topic
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Facebook és Messenger
- Synology NAS
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz pècsimunkás #73999 üzenetére
2-3000- ig mindig kihúzatom
Még bejáratós...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
pècsimunkás
addikt
válasz EQMontoya #74000 üzenetére
Az alacsony fordulatszámon pörgő motor . Ès csendes is az autó . Ha van lehetőség , stabilan 100-150 km- t menni forgalmi akadály nèlkül , akkor azèrt inkább 150 az utazó . De , van , hogy elkap kicsit a hèv , vagy 150- el utol èrek valakit , akkor jobban nyomom neki pár kilómèteren át , akkor megy inkább a 160 .
Előző autóm : 1,4 16v ,95 le . Renault Mégane volt , azzal 140-145 volt az utazóm . Sima ügy volt . Ha jöttem vissza szabiról Jena- Eisenach távon 150-160 volt azzal is .
Szóval egy újabb , erősebb autónál nem hinnèm , hogy probléma lenne ez a sebesség .
Ès mèg egy fontos dolog 1100 km -van a kèt otthonom között . Hosszú az út . Szóval nyomom neki .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
-
F_Zolee
veterán
válasz szőröscica #73992 üzenetére
Én onnan még egy +10re lakok. Ha már a 17be laksz ott van az auto17.
-
tomcsi23
veterán
válasz pècsimunkás #74003 üzenetére
Akkor kihúzathatnád már rendesen is.
2-3 percet várni? Nem kell annyit szvsz.
Milyen motor amúgy?...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Speeedfire
nagyúr
válasz szőröscica #73992 üzenetére
Ugyan ez volt munkatársam e46 320i-jével is pár hete. Fel-felvillant 1-2 dolog. Majd szépen lassan minden, végül nem tudott haza menni. Bárbiból vett javított generátort, azóta minden rendben van.
Azt mondta, hogy ez bmw betegség és elő szokott fordulni.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Magnum_
nagyúr
válasz Speeedfire #74006 üzenetére
a generátor az én előző kocsimon is behalt, a tieden is be fog (ha még nem volt javítva/cserélve), ez ilyen.
I humbly and respectfully decline™
-
szabonagyur
félisten
Hogy miért nem lehet egy minimum sebességet berakni mindenhova, illetve kitiltani azokat az autókat, melyekkel nem is akarnak egy biztonságos tempót tartani...
Ma is megyek a főúton, látom mindenki lassít (román kisbusz, stb..). Lassítok de pont kapóra jött van egy nagy egyenes szakasz. Index ki indulok, jön mögöttem egy Peugeot is szintén jön ki. Kisbusz, Polo megelőz, erre elém kivág egy kis puttonyos Citroen (pár centin múlt, hogy nem csuktam össze a kocsit rajtuk), hogy ő is megelőzi a Wartburgot. Wartburg kb ment 40-el, Citroen 60-a.
Gondoltam rávillantok, hogy itt haladni kéne mert mögötte 5-en vagyunk és nem tudjuk befejezni az előzést így.Emberünk tátott szájjal hátranéz a kis családdal majd mikor elmegyek mellette még néz jobban mintha nem tudom 160-al toltam volna le. Az ilyen miért nem megy a kis mellékutakon, ott lehet nézelődni, akár aludni is útközben.
Tudom paraszt és állat vagyok.
-
pècsimunkás
addikt
válasz tomcsi23 #74005 üzenetére
1,2 turbó . Elindítottam , lekapartam körbe , ès le is ment a 2-3 perc .
Egyik kollégám vett abban az időben egy Civic 1,8- as kombit . Kèrdeztem tőle : Holi ( Holger ) az első 1-2000 km lassan , finoman megy ? Úgy nèzett rám , mint aki nem èrti a kèrdèst . "Laci , minek ??? Hât ez új autó , azèrt van hogy, használja ! 160-170 ... "[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Magnum_
nagyúr
válasz szabonagyur #74008 üzenetére
mert ebben az országban mindenki büdösparaszt (99%).
tegnap a vapianoban osztottam kis egy büdösparaszt családot (meg szerencsétlen baristát is, bár őt kevésbé kellett volna)I humbly and respectfully decline™
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #74008 üzenetére
A Wbg szabályos volt, de az előzők közül úgy veszem ki, egyedül te tartottad be csak, amit kell Citroen onnantól kezdve rontotta el, hogy nem vette észre, miszerint te őt (is) előzöd - amennyiben elég közel voltál, és az indexed is kint volt, de mögötted sem kellett volna kijönni senkinek vonatozni szvsz.
Saint_: melyikben volt?
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz molnarpeter #74011 üzenetére
Index kint volt, egy Q7-el pedig nem fél óra egy előzés, hogy ne vegyen észre és úgy gondolja még befér.
És igen ez a baj, hogy szabályos, hogy 40-50-el megy végig úgy, hogy a kamionok is simán 90-et tartanak.
-
i-sti
senior tag
Mennyi állas tesz már kárt a kerékcsapágyakban?
Van hogy az autó 1-2 hetet is garázsban van.
Nincs szívem a dieselt 10-15km beinditani.
De aggódok érte hogy a sok állas sem tesz jót neki.Novum Forum Siculorum
-
Magnum_
nagyúr
válasz Kornel #74012 üzenetére
olvasd el kérlek, még egyszer.
nincs szükség boxra, ha valaknek elmagyarázom, merre van az előre.molnarpeter: bécsi úti, oda járok minden héten.
új barista fiú van (aki szokott lenni,évek óta ismerem egy másik vendéglátóipari egységből), előttem egy nő kért egy espressot, megkapja, VÉGEZTEK, kérdezi a fiú, hogy sziatessék, majd anyuci közbeszól, hogy még lesz egy latte és egy capu, és pont akkor érkeztek oda a nem túl vékony lányai, amikor ő már végzett. Erre a barista elkezdte őket kiszolgálni. Ezt türelmesen kivártam. DE ÚJRA eljátszották ezt baszki, még kértek 3 narancslét, akkor felrobbantam picit :-)i-sti: add el.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
veterán
válasz pècsimunkás #73999 üzenetére
A 6 liter pompás fogyasztás.
-
-
pècsimunkás
addikt
válasz focvis #74018 üzenetére
Otthon , az előző autóval is, és ezzel is, lakott területen 50-55 km/ h, lakott területen kívül 100 km/h a tempó . Figyelve a kigyorsításra , hagyom kigurulni az autót , úgy 5,5 l - el el lehet menni vele . Tehát , odafigyelve , de normálisan , és nem csigatempóval .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
veterán
válasz pècsimunkás #74021 üzenetére
Golf / Octavia 1.4 TSI tud hasonlót, 100-110 között, odafigyeléssel 5,5.
-
EQMontoya
veterán
Az előbb hallottam: én csak fröccsöt iszom, nem iszom tiszta bort, mert vezetek.
Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
válasz tomcsi23 #74031 üzenetére
Van az a lejtő
Egyébként ebben nincs semmi meglepő, jobb 1.6 szívók is elmentek 6 literből 100-110-es tempónál, szóval azért a fél literért nem érte meg turbósítani.
7-7.5-ből még az IS is elmegy, pedig ez minden, csak nem takarékos, meg ugye erősebb is.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Magnum_
nagyúr
EQ az 1.2TSI pont annyival jobban megy, mint sokan gondoljak.
Eleg ide, ahol 50m-kent veda van meg totymorgo szuzukisok meg idegbeteg, sk rendszamos "vallalkozok". Hazai utakon es kornyezetben pont tudok ugy haladni, ahogy szeretek.
Meg mindig.Nem onigazolni akarok, hogy hudefasza, mint itt 1-2ember, de sokszor leirtam mar, hogy volt sokkal erosebb autom es a nagy balesetem.ota sokkal lassabban kozlekedek.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Kornel
veterán
válasz EQMontoya #74032 üzenetére
Nem azért turbósitanak.
Euro6-al ki is végezték kb. a szívó motorokat.
Gyakorlatilag nem tudnak normális gázpedál reakciót csinálni, lesz egy teljesen halott motorod, amivel kínszenvedés az autózás.
A mazdan kívül gyakorlatilag mindenki feladta már a szívó motorokat, belépő olcsó verziónak hagyják meg néhányan, de ha valaki elviszi tesztvezetni, rögtön kifizeti a turbós felárat...
A teljesség igénye nélkül beállt már a sorba a Toyota, Honda, Suzuki is... -
EQMontoya
veterán
válasz focvis #74034 üzenetére
Azért azt vedd figyelembe, hogy 100kg-val könnyebb, valószínűleg 10 évvel újabb konstrukcióként jobb az alaktényezője és kisebb a hajtáslánc vesztesége, mivel elől kapar.
Ezeket mind figyelembe véve nem önmagában a motor szerintem nem sokkal hatékonyabb.Az meg nyilvánvaló, hogy valamivel jobban megy, egyrészt ugye az a 100kg előny, másrészt nagyobb nyomaték, és az is alacsonyabban.
Kornel: sajnos igen, de szerintem nem a gázreakciók az oka, hanem hogy a turbós motorok részterhelésen valamivel kevesebbet tudnak fogyasztani, és a fogyasztás/CO mérések kitrükközéséhez kellett a dolog. Egyre szimpatikusabb a 350Z/370Z, mint utolsó mohikán. És ketten kényelmesen el is férnénk benne. Azt meg lefosom, hogy mennyit eszik. Mondjuk nekem 240 lóval is elég lenne.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #73987 üzenetére
Sok lett a 180, széthajtottad.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #74038 üzenetére
abban a tartományban jobb is a hatásfok, ami számit a CO2 ciklusban. ahol nem számit, ott viszont xarnak nagy ivben a fogyasztásra, hatásfokra. és hát kiváncsi vagyok, h 2000alatt hányan használják a kisturbosukat tollpihe gázkezeléssel.
turbobenyás, ha elkezded használni a motor erejét elkezd exponenciálisan zabálni. és itt már jóval szarabb a hatásfok, mint egy sima szivóval.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
EQMontoya
veterán
válasz Kornel #74038 üzenetére
Az biztos, hogy jobb hatásfok érhető el a turbós motorokkal.
Ez ugye egy kicsit bonyolultabb. Alapvetően igaz, de: csak részterhelésen, tehát amikor viszonylag alacsony fordulaton közlekedsz. Hamarabb megjön a nyomaték, hamarabb fel lehet váltani.
Viszont erő nem lesz a semmiből, a lovaknak zab kell, egy 200 lovas turbó annyit fog enni, mint egy 200 lovas szívó, ha mindkettőnek kitaposod a beléd.
Viszont ha megnézed a fogyasztásmérési ciklust, valami horribilisen lassan (10+ másodperc) gyorsítanak fel benne 50 körüli tempóra. Ez nyilván a mai forgalmi viszonyokat nézve köszönőviszonyban sincs a valósággal, viszont a gyártóknak erre kellett optimalizálni, így jöttek a kis turbók.
Amik ugyan a valóságban is hatékonyabbak valamivel (hasamra ütök, legyen 10-15%) vegyes felhasználásban, de a gyárilag megadott fogyasztási értékekkel köszönőviszonyban sincsenek.Cserébe jóval komplikáltabb, az eddigi tapasztalatok alapján kevéssé tartós konstrukciók. Szóval összességében nem vagyok benne biztos, hogy sokkal előrébb vitték a világot, ha egyáltalán.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz szőröscica #73987 üzenetére
Én mondtam ne vegyél ilyen béjemvéét...
Remélem azért nem kell sokat költened rá.
-
Kornel
veterán
Egy biztos, ugyanúgy közlekedve -1,5 liter nálam az 1.4T az 1.8 szivohoz képest.
Amit említettetek, nagyon sokat számít, hogy 1500 RPM-nel max nyomatékkal lehet gazdálkodni.Nem kell mindent túlkomplikálni, sok szívó is túl van amúgy, nem akarok neveket mondani
Ez gyártótól függ.[ Szerkesztve ]
-
kutga
nagyúr
Hölgyek/Urak!
Valami úgy tűnik elkerülte a figyelmem az utóbbi napokban.
Lényeg a lényeg nemrég lecseréltem a 2002-es Almerám gyári kazettás magnóját egy modernebbre, a régi fejegységet pedig fogtam és jóhiszeműen eladtam az aprón.
Az új tulaj be is rakta szépen egy ugyanilyen autóba, csak épp nem működik, mintha valami biztonsági zár lenne rajta. Az biztos hogy nem én raktam rá, és az autóhoz sem kaptam semmiféle kódot amikor megvettem.
Kicsit utánaolvasva ez valami lopásgátló megoldás, mit lehet vele tenni? Pár ezer forintról van szó, ha nem megy, inkább visszaveszem és leadom hulladéknak.
[ Szerkesztve ]
Let the Zone take me if I am.
-
Kornel
veterán
Így van, jár a csont.
Qru: sajnos ezt egy tesztkör alapján is meg tudom erősíteni, elég nagy távot mentünk, 8 liter alá nem nagyon tudtam vinni az 1.6 benzines mégane-t. Emelett botrányosan nem ment, ahhoz képest a Mitsubishi 1.6 egy rakéta.
1.2T-nek megint jó nagy felára lett volna, ráadásul megint csak kicsi, akkor már miért nem csináltak egy 1.4-1.5T-t?
Úgyhogy itt nálam ki is esett, pedig maga az autó nagyon jó lenne, értelmes motorral.
1.6 dízel tökéletes lenne, de 7-8M-ert...
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!