- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- SkyShowtime
- Disney+
- Synology NAS
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Facebook és Messenger
- Mozilla Firefox
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Integrale #177999 üzenetére
Én most bizonytalan vagyok, hogy tudja-e most az oil catch cannel. Lehet rosszabb is, de lehet akár jobb is így, hogy az olajpára nincs visszavezetve a szívócsőbe és az égéstérbe, hanem egy közbeiktatott tartályban csapódik le. 🤔
A legutóbbi (sikeres) műszakin alig pár századra maradt el a CO₂ a gyári értéktől csodával határos módon, pedig a katalizátor és a lambdaszonda is kapott már az élettől. Mondjuk lehet, hogy a 100-as benzin miatt, és 95-össel már rosszabb lett volna.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz ivana #177983 üzenetére
Plusz a könnyebb autókat vezetni is jobb
Elég nagy dögök voltak alattam az elmúlt években, most meg azokhoz képest, kb egy anyahajó, de olyan könnyű vezetni, hogy néha olyan érzésem van, hogy nem is én vezetem.
Vagy valami ilyesmi, normálisan nem lehet megfogalmazni, ahhoz vezetni kell.
Naesztjómegírtam... -
CactuS
Arcképgyáros
Én az 500C-re izgulok most, ha jól láttam van az új elektromos verzióban is, de a kollégáim már előre jelezték, hogy ki fognak röhögni, ha begurulok a céghez egy olyan autóban. És persze jött a Hightower-es poén is.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Ck.
addikt
Sziasztok,
a múltkori kálvária óta már kb 2 hete átvettem az elkészült autót, de azért csak keserű egy kicsit az utóíze.
Hivatalos Mercedes karosszéria munka, átvételkor amikor szóltam, állítottak még rajta mert nem tetszett, ez már az azt követő végeredmény, de még mindig nem vagyok lenyűgözve. Elmondásuk szerint a Mercedes által javításokhoz megadott, gyári tolerancia értéken belül van az eltérés és amikor legördül a szalagról sem mm pontos, ezzel próbáltak nyugtatni.
Van egyáltalán ilyen, hogy ‘tolerancia’? Vagy csak le akartak minket rázni?
A két oldal és az illesztési hézagok eltérései: [link] [link][ Szerkesztve ]
-
nagyúr
A Mercit és a BMW-t is jó volt vezetni, talán jobb, mint a Focust, de pl. vagy a jó kormány és/vagy a tömegük miatt. Igazából engem ezek sosem zavartak, rövid idő alatt meg lehet szokni egy autót, max a szélessége tud cink lenni időnként. A régi merci virsli de xxl pizza méretű kormánya nem jött be soha, az 5-ös M-es kormánya viszont nagyon
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz brumi1024 #178013 üzenetére
Értem mit írsz, de én ebből már "kinőttem". Csendre és suhanásra vágyom a pályán, ha odalépek neki akkor 300 körül is ennyi legyen, hogy csend és suhanás, miközben a többiek hirtelen apróvá válnak a tükörben . Az AMG merci gyeplőjét viszont jóval erősebben fogni kellett.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
Ezt komolyan márkaszerviz mondta vagy az a szerviz, ahol letolattak? Melyik márkaszerviz? Ez szerintem gáz, legalabbis fotón. Azért ez nem egy kinai autó, hogy néhány mm az illesztésben nem számít. Pepecs beállítani az tény.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
brumi1024
veterán
válasz ΞΔGLΞ #178015 üzenetére
Persze, ezt meg lehet érteni, meg nem arról szólt (szerintem) az eredeti állítás, hogy egy Swiftet jobb vezetni mint egy M2-t, hanem inkább arról, hogy az M2-t jobb lenne vezetni, ha 300kg-mal könnyebb lenne. És ez (nagyon leegyszerűsítve) mindenre igaz, a súlycsökkentés a legjobb tuning, mindenen javít.
-
ivana
Ármester
válasz brumi1024 #178017 üzenetére
Pontosan, szerintem a súlycsökkentés irányába kéne menni. Autókhoz hitvány anyagokat használunk ma is azért nehezek ennyire. Bárminek jót tesz -300kg, de ez nyilván nem autópályán jön ki, hanem mondjuk egy hegyi szerpentinen vagy városban.
A régi swift 1.6 amúgy elég beteg lenne ha normális futómű lenne alatta.
-
#89309696
törölt tag
válasz focvis #178011 üzenetére
Ha szigorúbban ellenőriznék a kint lévő autók károsanyag kibocsátását és mindegyik tudná azt amit neki kell már az többet érne, mint erőltetve bevezetni az euro7-et és 2030-ig ráerőszakolni a a kontinensre az euro8-at (vagy euro7d-t vagy az apjuk fszát). Közben meg alatta a régebbi autók egy része 2-3 normával lejjebb ereget, mint kéne neki, mert kutya se ellenőrzi.
Meg hát a szokásos fűtés, hajók, repülők, vonatok, erőművek, gyárak amit mindenki telibe szar. Rohadt kiábrándító az egész ami megy. És ezt még én is megérzem a semmi háta mögött, mert csak azt látom, hogy a legfosabb autók is egyre drágábbak, tehát nem tudom megvenni.
Bár kétségtelen, hogy az emberiség nagyon elpofátlanodott, több ismerősöm, rokonom van, többet is ismerek akiknek kettő autója is van totál feleslegesen. Totál feleslegesen autózik, mert megteheti. Nulla szervezőkészség, csak megy, mert miért ne. Ha egy családban van 5 ember akkor 6 autót tart, pedig nem mennek egyszerre csak 2-3 felé.
Ott van kapásból anyám is akinek két autója van. Ráadásul két őskövület fos. Miért? Mert lusta meghirdetni eladni és venni egy modernebbet belőlük. Meg mert így nem kell a szerszámokat ki-be pakolgatnia, hanem van egy mocskos melósautó meg egy üres, de amúgy szintén mocskos autó.
Oltári luxus és pazarlás. Pedig hányszor beszéltem vele mikor még megvolt a Megane, hogy eladjuk mindhármat és közös autónak veszünk egy automata 307-es kombi Pözsót 2 literes szívóbenyával, a fenntartási költségeit meg elosszuk felesbe. Mindketten baromi jól jártunk volna. Most nekem nincs autóm, neki meg van egy szakadék Swiftje meg egy szakadék Ladája. Bravó.[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
Hát nekem ez még mindig elég nagy különbségnek tűnik. Pont középről tudsz még egyet lőni majd? Hogy kb. egyforma távolságra legyen a két széle a motorháztetőnek.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
#89309696
törölt tag
[link]
Németek se használnak tükröt. Kockás Golf GTI, focvis. -
CactuS
Arcképgyáros
válasz focvis #178031 üzenetére
Reméljük nem kölcsön autó volt. Amúgy ja, ha kicsit jobban behúzza a skodás, akkor ez simán lehetett volna dupla GTK is. Bár így is a fél oldala cserés lesz.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
Második képen nekem úgy tűnik, hogy a balos sárvédő picit előrébb is van, mint a jobb, nem úgy adja ki az ív a motorháztetőnél. Nagyon gáz, ha ez merci által jóváhagyott munka...
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Ck.
addikt
válasz CactuS #178035 üzenetére
Melyik bal oldalra gondolsz? Így szemből nézve? Sárvédővel én úgy gondolom nincs baj, szerintem csalóka a kép, én ott nem vettem észre semmi rendelleneset. Javítás nem történt sehol sem egyébként , 3 elem került cserére, lámpa, sárvédő és lökhárító. Én egyedül annyit látok, hogy a motorháztető szemből nézve balra húz egy kicsit, azt kellene megigazíttatni, más problémát nem látok, de persze nem vagyok szakértő.
[ Szerkesztve ]
-
Peter.70
őstag
Sziasztok,
Gépjármű eladás bejelentését személyesen kormányablaknál, vagy elektronikusan ügyfélkapun keresztül érdemesebb intézni? -
veterán
válasz stickermajom #178039 üzenetére
Veszélyes lehet a home offlice. Nehogy nekem becsavarodjatok a végére!
-
Magnum_
nagyúr
I humbly and respectfully decline™
-
#89309696
törölt tag
válasz stickermajom #178039 üzenetére
Cecília lájkolta ezt.
-
CactuS
Arcképgyáros
A két sárvédő "hegye" egy síkban van a motorháztetővel? Mert ezen a képen nekem úgy tűnik, hogy valami nem oké. Egyébként azzal indokolni, hogy nyoma marad a javításnak nem igazán áll meg. Ha új a lámpa, akkor elvileg megállapítható abból is, hogy nem egy időben készült a két első lámpa, ha leszedték a sárvédőt, akkor annak is nyoma van a csavarokon, még akkor is, ha amúgy van rajta most egy takaró burkolat. De nem akarlak hergelni, mert idehaza láttam már ennél sokkal rosszabbul összerakott autót márkaszerviztől.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kisza25 #178046 üzenetére
Megvan, gyári értéket nézik, ha nincs adat akkor meg az alábbi táblázat alapján. A 2/2018. (II. 5.) NFM rendelet szabályozza:
„5. § (1) A járművek környezetvédelmi felülvizsgálata során a kipufogógáz szennyezőanyag tartalmának megengedett legnagyobb mértéke, valamint a szabályozott keverékképzésű motorok légviszonyára vonatkozó követelmény a - tűrésmezővel értelmezett - gyári értéket nem haladhatja meg. Gyári érték hiányában a megengedett legnagyobb mérték az MR.-ben meghatározott érték."
#nincsbennetarcsi
-
Ck.
addikt
válasz CactuS #178044 üzenetére
Köszi a részletes választ, most nincs előttem az autó, de meló után megnézem alaposan. A munkára 3 év garancia van, tehát visszamehetek reklamálni, de egyébként maga a karosszériás csapat rendkívül rendes és segítőkész volt, ezért nem ajtóstól akarok rájuk rontani, majd szépen elő kell adni, hogy miért most szólok. Nyilván akkor is zavart, szóltam is ott rögtön helyben és igazítottak egy kicsit a résen (a sárvédőn szorítottak, hogy kisebb legyen a rés, az eredmény jobb lett sokkal), de mondták hogy ennél pontosabbra már csak a motorháztető utánállításával lehetne megoldani, de mivel ott sérülés nem történt, ezért nem javasolják bolygatni, mert az meg sokkal láthatóbb nyomot hagyna a zsanérok, csavarok, aktív motorháztető hátsó rugós mechanikája környékén, mint pl. emitt a sárvédő csavarok (ami való igaz, alig látszik), illetve körbemérték az illesztéseket, mindenhol a gyári tolerancia értéken belül van, nyugtattak meg. Nem volt érdekük, hogy ne dolgozzanak vele még többet, mert nem egy adott keretből kellett kijönni a javításnak, hanem gyakorlatilag ők mindent leszámláztak a tettesnek, nekik az csak plusz pénz lett volna. Lényegében én hülye idióta adtam áldásom, hogy a motorháztetőt ne bántsák, illetve a Zasszony sem szerette volna, ha megbolygatják, de csak zavar mégis a dolog. Legszívesebben visszamennék és mondanám, hogy mégis állítsanak rajta, csak kár hogy ezzel egyúttal jól be is mutatkozna a hülyegyerek.