Hirdetés
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
BoB
veterán
válasz FIREBLADE78 #67327 üzenetére
Rövid távon bármilyen motor kényelmes lehet.
Én ha tehetem nem autópályázok. Amikor Szentendréről mentem a Balatonra zxr-el, rendszeresen a végén már ami a csövön kifér mert már a f.szom tele volt . Ez mondjuk utassal, amennyire csak lehet felpakolva. Köztünk is volt hátizsák, tankra ezért rá voltam szorítva, előttem a tanktáska maximumra nyitva...
Mire Pesten a forgalomban átértünk elegem volt. Pedig nem állok be az autók közé.
Egyedül cuccok nélkül sokkal jobb a helyzet, de pl egy Szentendre Nyíregy karikán ugyanúgy a végén már maximum mert már kényelmetlen.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz runner 125 #67382 üzenetére
Kézikönyvben nincsen benne mikor mit kell csinálni
A motorolaj amit gyárilag használnak a F800R-hez nagy valószínűséggel a Castrol Power 1 4T 15W-50.
(kézikönvy a 15W-50 et írja elő, és a Castrol-t ajánlja. Ez a gyártó pedig ízt yrja erről a termékről hogy kifejezetten BMW motorkerékpárok részére készült)
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz -Mosquito- #67401 üzenetére
Nekem a 20 ezres nemsokára esedékes. Azt se felejstük ki, hogy japánra 6E-ként, míg erre 10E-ként van előírva szervíz. Egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy drágább.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
-
BoB
veterán
válasz canniball #67436 üzenetére
Itt most skáláról volt szó nem fokokról, azt ne keverjük!
A piros rész az ő motorján sem a 100-at jelöli, mert ott is túlnoymás van és később forr a víz.
Ami nála piros, ott már a digitális villog vagy a tököm tudja melyik márkáé mit csinál.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz Kroni1 #67521 üzenetére
Nem is tudtam hogy ilyen van hogy ingyen youtube zene a videóid alá?
Amúgy tökre stimmelne, ha az offroad-ozás afrikában menne és a benszülöttek lándzsával kergetnének. Na de ami késik nem múlik, talán majd oda is eljutsz és megosztod velünk.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz runner 125 #67600 üzenetére
Huj de randa az a tankpad
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz AndrewTdi #67623 üzenetére
Még ha városban tette volna megérteném. Az hogy valaki autópályán 200+ al megy az hétköznapi dolog...
Majd azért vesz valaki sportmotort hogy krúzolgasson, LOL. Ne rugaszkodjunk már el a valóságtól.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz runner 125 #67693 üzenetére
Adott országtól függ hogy van-e ideiglenes rendszám. Pl olaszország: nincs.
Magyar rendszám ideiglenes: importra nincs.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz Something_ #67732 üzenetére
Csak a casco-ra vonatkozik, kötelező biztosításra nem.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz DonThomasino #67859 üzenetére
Motoros zoknit milyet érdemes? Ez most valami sznob kérdés, ugye?
Én sima pamut zoknit hordok.
Maszkot nem veszek. Ha hideg van akkor is csak nyakvédőt.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz runner 125 #67871 üzenetére
Az én tapasztalatom naked motoron a széllel:
Elviselhető tempó:
Hosszútávon max 120km/h (egész napos autópálya)
Középtávon max 140km/h (ez nekem egy Budapest - Balaton táv autópályán)
Rövidtávon bármennyiTermészetesen ez más ha az ember felgyorsul - lelassul, ezek a számok arra vonatkoznak, ha állandó a sebesség.
Az egyetlen ami rossz nekem, hogy a homlokomra annyira ráfeszíti a sisakot a szél, hogy a sisakbélés mintázata belenyomódik a homlokomba Ez egy idő után értelemszerűen fájdalmat okoz.
De ezen kívül sem a nyakam nem fáj, sem a felsőtestemnek nem rossz. Nekem van egy kis szélterelőm a lámpa felett.
Lábnak nekem nincs különösebb különbség idomoshoz képest.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz Something_ #67878 üzenetére
És milyen gumijaid voltak eddig, amik nem voltak ennyire jók?
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz Something_ #67890 üzenetére
Azt értem, csakhogy mindenki máshogy vezet. Ezért mindenkinél máshogy bírja. Honnan tudod hogy egy másik, X fajta nem megy el ugyanennyit alattad vagy többet? Vagy az kevésbé tapad?
Nem támadásnak szánom, de nem ritka hogy valaki vesz valamit, aztán boldog-boldogtalannak azt ajánlja mert hogy ő milyen jót választott és az mennyire jó és mennyire tökéletes. Holott nincs is viszonyítási alapja. (kognitív disszonancia)
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz Khaosz55 #67940 üzenetére
Mutass egy fotót a hátsó gumidról, kissé oldalról.
HSM: legközelebb ne epilepsziás motort vegyél
Most gondolkozok egy akciókamerán. Szerintetek 55-ért megéri egy Tomtom Bandit? Hosszúkás, nem tudom hogy a sisak állrészére fel lehetne-e rakni. Vagy jó a sisak teteje is?
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz Khaosz55 #67950 üzenetére
Ha ettől jobban mint ahogy most szoktál menni nem akarod jobban forszírozni a kanyargást, akkor szvsz felesleges sport gumira váltani. Maradj a túra-sport-nál, cserélj valami másra ebben a kategóriában.
(Metzeler Roadtec 01, Michelin Pilot Road, Pirelli Angel)
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz Geresics #67966 üzenetére
200 Euró a határ nálam, annál többet nem akarok kiadni rá. Meg ahogy nézem normálisan nem lehet csak ezeket a téglákat felrakni a sisak állrészére...
Szerintem ebből SJ5000X lesz.
Erről jut eszembe, hogy még lógok egy Tomtom Rider, meg egy F800R tapasztalatok írással
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
Szerintem ez fogja vinni a 2016 legnagyobb balf@sza díjat: [link]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz runner 125 #68207 üzenetére
Annyira jók az osztrák utak hogy szidtam a ***** *****-kat amikor átléptem az olasz-osztrák határt. Szétrázott az út.
Tény hogy általánosságban véve jobbak az utak mint MO-n, de azért ez túlzás. Főleg a kisebb utakon van szar minőségű aszfalt. De autópályák is vannak szarok, lásd M1 amíg magyar oldalon mész jó, ahogy átérsz a határon kaka minőség fogad.
Megyénként eltérő a minőség amúgy, ugyanúgy mint otthon.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz Kolondrum #68238 üzenetére
Az én véleményem:
Emlékszel babos videójára? (Ha láttad) Vagy amit nemrég szúrtam be youtube-ról hogy nekiment a szembejövő teherautónak pont ugyanígy. Na pont ugyanez történt itt is, csak neked már több volt a rutinod.
Ajánlom neked is, és mindenki másnak is Keith Code oktatófilmjét. (Twist of the wrist vol. 2) Pár éves, készítettem hozzá magyar feliratot, teljesen aktuális ami benne van.
Másfél óra, ha még nem láttad érdemes megnézni. Aki szerint otthon felesleges ilyenekkel foglalkozni, az egyszerűen hülye.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
Ja, a filmet megtaláljátok pl. youtube-on is: [link]
Meg egyéb oldalakon.
Szvsz kötelező darab! Egy csomó tévhitet is eloszlatnak benne.
Ha feliratban találtok hibát, küldjetek privátot.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz runner 125 #68248 üzenetére
A 2/2 videóját nézd meg, az az 1/2.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
A sport gumi száraz úton jobban tapad mert kevesebb a "bevágás" a gumin, azaz nagyobb felület éri az aszfaltot (ez különösen a szélére igaz) és más a keverék.
Nedves úton viszont rosszabbul tapad. Úgyhogy a jobban tapad nem abszolút, minden helyzetre igaz.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
Ja, meg a gumi profilja hegyesebb, kevesebb rész érintkezik az útfelülettel egyenes haladáskor (ez miatt nagyobb mértékű a kopás ilyenkor), viszont könnyebben lehet bedönteni, és nagyobb dőlésszögeknél nagyobb felület érintkezik a talajjal.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz -Mosquito- #68382 üzenetére
Pont ezért nem veszek semmi motoros cuccot mert a végtagjaim és testem felbecsülhetetlen értékűek, ilyen áron viszont még nem találtam sehol sem
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz Kroni1 #68435 üzenetére
Nem csak te vagy így vele, én sem viselem el a kemén füldugókat. Azokat csak munkahelyen használom ha ki- be kell rakni. Egész napos használatra, alvásra csakis a puha füldugók.
Egyébként meg 8000 forintért egy kemény füldugót... csodaszerek nincsenek de mindenki arra költi a pénzét amire akarja
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- 280 Hz-es monitorral jelentkezett az iiyama
- Futás, futópályák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- TCL LCD és LED TV-k
- LEGO klub
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen