-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zack
nagyúr
válasz Topiccsendőr #4155 üzenetére
Azért 25-35e km környékén simán lehet szelepkorong csere. Nekem a 16-ból 8-at cserélni kellett (GSXR1000) 36e-nél. Lánc+lánckerék se olcsó mulatság, és 30e környékén aktuális lehet. Ő szerintem pont ezekre a "csak ez" "csak az"-ra gondolt.
A mélyebb problémákra jobb nem is kitérni, mert az az összes tipusnál zsebbenyúlós. Elég csak egy blokk "szét-össze" óradíjára gondolni (50-60k) és akkor még a cserélt alkatrész ára sehol sincs.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #4157 üzenetére
ráadásul szerintem az általánosan kopó dolgokra (betétek, tárcsák, gumik, láncok, láckerekek stb stb) van olyan minőségi aftermarket piac, ami simán kiváltja a gyárit, és az aftermarket jellegből adódóan hasonló áron kapható különböző motorokhoz, és még válogatni is tudsz hitvány/kiváló minőségű cuccok között..
eszembe nem jutott volna például gyári láncszettet venni, amikor cikkszámra ugyanazt megkapom bármelyik motoros boltban feleannyiért, csak nincs a zacskón honda logo...
más: 2003-as cbr600f4i, 42ezres szerviz után szelephézagok OK, láncszett és légszűrőcsere, olajcsere illetve vezérműláncfeszítő csere. mindegyikkel 20000 km-t tettem meg, amióta megvan a motor, soha nem volt még a kötelezőn kívül egyéb kiadás a gépre. (kivéve a láncfeszítőt, és a perecet leszámítva, amivel leamortizáltam a teljes bal oldalt, na meg beütött egy defekt is)
ha megfelelő embertől veszed, és vigyázol rá, ki lehet menni a világból ezekkel komolyabb egyösszegű nagyjavítás nélkül is, és ezt általánosságban mondom a gépjárművekre, az autóm is ilyen..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
ujskodas
tag
válasz Topiccsendőr #4155 üzenetére
Köszi a válaszokat. Lánckerekek, fékbetét, tárcsa, stb. ilyenekre gondoltam. Hétvégente 150-250km gurulásra, nagyjából betartva a sebességlimitet. (azért néha jót gyorsulgatni vele, már amit enged a közút)
Érdekes, hogy sokan írják: 30-40ezer van a motorjukba, semmi probléma vele. Már régóta nézegetem a hirdetéseket, és Magyarországon minden eladó motorban 17-23 ezer kilométer van. esetleg kevesebb.[ Szerkesztve ]
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
Boxer001
veterán
válasz Topiccsendőr #4159 üzenetére
ok köszi, elnézést, nem kérdeztem semmit. :-)
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4159 üzenetére
mert kis pénz, kis foci, és kevés vagy semmi szakmai tudás. amúgy vágom, hogy rohadt bosszantó kérdések, de ez a realitás és a realitás ilyen kérdéseket szül.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #4193 üzenetére
4 évesen?
szerintem ezeket a srácokat motorra szülik...
de hogy ez a Lorenzo gyerek mennyire antipatikus nekem, kiráz tőle a hideg.. olyan mint egy gép, semmi stílus, semmi vagányság, de elég ügyesen körbe tud menni a pályán az tény[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #4193 üzenetére
jah tényleg erre nem is gondoltam, ezek nem 16 évesen kezdik.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #4196 üzenetére
én nem vagyok egy über motogp-fan, túloznék ha azt mondanám hogy oda-vissza ismerem a fiúkat, így simán elhiszem amit mondasz.
a véleményem a jelenről szól, a nyilatkozatai, a pályán történő fejcsóválások 1-1 párharc után, amiből a füvön kötött ki, valahogy az sugárzik belőle hogy idiótának nézi a többieket..
ehhez képest egy rossi vagy simoncelli egy igazi egyéniség, tele kurázsival, csíntalansággal és vidámsággal, versenyszellemmel - míg a lorenzo egy gép, aki hibátlanul végigmegy a pályán és világbajnok lesz, de ha már kardoskodni kell és alulmarad, akkor nem tud annyit mondani: de fasza verseny volt, hanem inkább leoltja a másikat hogy erre mi szükség volt..szerintem az összes versenyzőt tisztelni kell, aki a gp-ben köröz, személyiségtől függetlenül
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #4198 üzenetére
ez minden sportban/sportolónál így van vmilyen szinten, legalábbis aki eredményes akar lenni annál biztos.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #4209 üzenetére
vennék is egyet, csak kéne hozzá egy új ház, garázs, és utána 4,2 milla kp
nem ma leszNincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4211 üzenetére
pedig a dream-ben a 2012-es piros 4.248.000-ért áll
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #4214 üzenetére
lol, általában én is elváltok 5000 körül
mentségemre legyen szólva, hogy csak túrázásra és munkábajárásra használom a gépet, és 5000-nél kezd el csörögni a láncfeszítő, ezért kímélem.. (na meg 6-ban kb 100 a tempó, mindenre elég)de idén már lesz pályázás, meg feszítőcsere, kiengedjük a lovakat végre!
csak legyen már tavasz, unom már a hideget!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4214 üzenetére
szerintem blade-ben már nem is lesz. majd kiderül, hogy mi lesz azzal az új ezres v4-es masinával amiről titkolóznak.. de annak tuti még pár év, honda lép a leglassabban alapvetően mindenben..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #4217 üzenetére
miért is? azért mert nem jasszolok városon belül, csak nagy néha..
hívnám ezt inkább felelősségteljes közlekedésnek.. minek menjek pirostól pirosig egyesben 14ezret pörgetve 110-zel, ha kényelmesen oda tudok gurulni 6.ban ugyanilyen tempóval (kisebb gyorsulással), és addigra már zöld?persze a versenypálya más tészta, de oda kell egy kis tartalék korpa
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4229 üzenetére
egy ilyen teszthez semmi köze annak hogy a gyártó egy motort felajánl kisorsolásra, két teljesen különböző történet. nem a gyártó fogja majd gumis kamionnal megszórni a tesztelőket, meg futóművessel meg pályával etc.. ezek nem is akarnak ilyen tesztet, az az alap hozzá állás, hogy ahogy a gyárból kijön, mert a júzer sem kezdi el 90%-ban tekergetni a futóművet mert amúgy sem ért hozzá. meg így egyszerűbb és gyorsabb az egész. egy teljes, átfogó tesztet, ami pályán is és hétköznapokban is megvolt, nagyon komoly logisztikát és erőforrást igényel. és igen, kurva sok zsé. kint sem fillérekért adják oda egy napra a pályát.. szerintem legalább 3-4 nap kell pályán. az nem 2 szett gumi motoronként. számoljunk csak 5 tesztelővel 10 motorra.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4232 üzenetére
igen, tudok erről a tesztről, olvastam is anno. azt nem mondtam, hogy SOHA, csak azt, hogy nagyon ritka. nem emlékszem arra, hogy minden évben 1-2-3 ilyen teszt lenne, de talán még évente sincsen. természetesen a tévedhetetlen sem vagyok, nekem pusztán ezek a tapasztalataim azokból az időkből, amikor importőrös voltam és amikor nyakik buzultam (kellett a munkához) a médiában. azóta nem foglalkozom már ezzel a fertővel, de most se tűnt fel, hogy megszaporodtak volna ezek a tesztek. tényleg nem könnyű egy ilyenre mindent összekaparni.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #4253 üzenetére
Sokkal ridegebb bánásmódot kibírnak ezek, mint sokan gondolnák, én is a lehető legmocsokabb körülmények között motorozok, van benne kb. 102000km és köszöni szépen. Pedig én is épp alacsony fordulaton nyúzom állandóan. Jó, persze a 650-es egyhenger biztos máshogy van tervezve, mint egy pörgős sornégyes sportgép.
A karbantartást viszont szerintem se célszerű elhanyagolni. Ha már szolgál, ahogy tőle telik, kapja meg ő is, ami jár. -
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4267 üzenetére
ahogy kiveszem a szavaiból, iszonyatosan átkúrták már megint...
engem az érdekelne viszont, hogy mi az oka annak, hogy mindig ilyen kutyaütőket vonz be, mert lassan úgy gondolom, hogy ennek valami oka van....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4296 üzenetére
ez igy van, alapvetően a finomitóknál mind ugyanolyan üzemanyag megy a tartálykocsiba, nincsen sumákolás. ellenben az üzemenyag minősége romolhat, ha piszkos a tartálykocsi tankja, a kúton a tank a földben mert nem takaritják ki rendesen vagy rendszeresen, függ a forgalomtól a kúton, gyorsan kipörög az áru nagy forgalomnál, kisebb a lerakódás, vagy lassan, és akkor nagyobb a lerakódás etc etc etc
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4298 üzenetére
persze, hogy mérik a viztartalmat (atg-vel). de ettől függetlenül elő tud fordulni mulasztásból fakadóan... meg mikor olyan öreg a hardver, hogy ihajj, az olajcégek nem szivesen költenek ilyenre
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #4321 üzenetére
Én nagymotor esetén kötelezővé tenném azt is, hogy legalább egy olyan színvonalú vezetési tréningen részt vegyen az ember kötelezően, mint ami a hungaroringen is van.
Ez hatványozottan igaz arra, akinek nem volt előtte se A1 se Akorl. jogsija, és azt se tudja felfogni mi az a 120-170 ló/200-250 kg-os motornál, csak épp van pénz, és látja hogy fasza dolog a száguldozás, vagy mert épp erre buknak a csajok, és ész nélkül vesz egy 1000-es gépet mert ha lúd akkor már legyen kövér, azt a szerencsésebbje, lehet perecel és megússza, ezután elgondolkodik, hogy mit is akar, a kevésbé szerencsésről meg olvashatunk majd nap mint nap, hogy felkenődött valahova, és ottmaradt.Félreértés ne essék, nem általánosítok, meg amúgy is, nem teszem a szende szüzet, én is elszoktam néha engedni a jobb csuklóm de ki nem? De ezt is lehet ésszel.
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #4329 üzenetére
Csak nem M-mel kezdődik, és illeR-re végződik? (tavaly még ezt emlegetted, mint tervezett olasz üszök)
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Boxer001
veterán
válasz Topiccsendőr #4345 üzenetére
Hát nem tudom, nekem nincsenek tapasztalataim, csak a videók alapján tűnnek elég kemény gépeknek. + 1-2 olvasmány alapján.
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #4350 üzenetére
Nem értelek félre, ez olyan mint amikor nekem a Hayabusáról ódákat zengtek hogy egy állat meg annyira félelmetesen megy és hasonlóak.
És egyszer eljött a nap amikor mehettem a nagy busával, totális csalódás volt ahhoz képest amit ajnároztak róla.A V2re visszatérve, nekem az FZS1000Fazer után nagy a motorfék rajta.
Az viszont biztos ha igazán nagy motorféket szeret valaki és keveset akarja használni a fékeket akkor nagy cm3 egyhengerest kell venni.
Semmi nem hasonlítható azokhoz ilyen téren.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #4356 üzenetére
nyilván így van
én vigyázok a cuccaimra, a motoromat is megbecsülöm, de azért ez akkor is egy sportmotor, nyugodtan lehet vele menni... csak amikor mondják a szervizben a számokat, nem kell azt mondani hogy "jó az még, majd kicseréljük a következő alkalommal"..én is belefutottam abba a hibába, hogy nem cseréltem ki a láncom amikor azt mondták lóg.. lóg a faszt, jó az még! mentem vele még 1000 kilómétert, és akkor láttam, hogy tényleg lóg, be is szartam, elvittem kicserélni.. az arc úgy ahogy odavittem leemelte (!) a láncot a lánckerékről, és megkérdezte: te ezzel jártál?
amikor megkérdeztem, hogy a gyertyát tényleg ki kell-e cserélni 48ezernél, mert kurva drága, akkor úgy néztek rám, mint egy barbárra, simán elhittem, hogy ezzel sem szabad szarakodni meg spórolni, kapja meg ami neki jár, ha megtartod azért, ha eladod azért hogy a köv tulaj is élvezhesseNincs időm kedvesnek lenni!
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #4358 üzenetére
Nem akarom ott használni, de ha lejjebb váltok, még erősebb lesz a motorfék (mármint a lejtőn, sebesség stabilizálásához, másra meg nem használom): ezért írtam, hogy többnyire zavaró, még arra se jó, amire használni szeretném...
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4416 üzenetére
azt irtam, hogy rengetegen erőn felül ugrottak bele hitelbe, akiknek nem kellett volna és valszeg tudták is magukról, hogy centiznek. ezek mind dőltek is. valóban, nem csak a júzer a felelős egyedül, de a júzer irta alá a hitelszerződést, függetlenül attól, hogy a bank is irdatlan mocsok tud lenni. kereskedőt meg absz nem érdekli a történet, csak irja alá, vigye, onnantól az ő dolga. nyakam rá, hogy tudnának mesélni sztorikat, hogy boldog boldogtalan hogy vitte hitelre a vasakat, akikről tudták azonnal, hogy ha meginog a piac, vagy bármi befolyás történik, máris elhullanak. de hát kit érdekel, csak vigye. érthető.
és ahhoz tartom magam továbbra is, hogy nem árt egy reális képet adni a valós magyar helyzetről. kipukkadt a lufi. én egy pillanatig sem beszéltem arról, hogy honnan és milyen szutyok motorok jönnek be, ha nem újonnan vesznek mo-n motort az emberek. ez egy másik történet, erről is lehet beszélni, csak itt nem erről volt szó.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
shiNIN
tag
válasz Topiccsendőr #4439 üzenetére
Nem a legnagyobb, de van, akit zavar az eszetlen zaklatás.
Egyszer jót vitatkoztam egy bankossal egy hitelkártya kapcsán Nem győzött meg, de azt hiszem, a világképemet sem sikerült megértenie. Amúgy a hitelkártya értelmes dolog lehet, mert ott nem arról van szó, hogy a semmire veszel valamit dupla áron... Utóbbit, a hitelre vásárlást csak akkor tartom értelmes dolognak, ha 1. munkaeszköz, taxis autója vagy ilyesmi, kell 2. sok pénze van az embernek, nem érdekli, ha duplán fizet, csak most legyen és megtakarítással nem foglalkozik. Érdekes életforma, de ismertem ilyen embert.Amúgy 200 ezres fizetésből nem vennék új motort, max. olcsót, mint a kiscbr. Nyilván nem hitelre.
Azt el tudom képzelni, hogy valaki megkapja élete első, mesés állását, ami ráadásul elég biztosnak tűnik, s akkor vesz hitelre egy motort, mert kit érdekel, hogy bukik rajta egy csomót, ha ő most akarja és megengedheti magának. Én ugyan inkább várnék pár hónapot és nem kockáztatnám, hogy mégis kirúgnak, motorozni egy olcsó használttal is lehet, de kicsit megértem, ha valaki a felvázolt módon jár el.
De amikor szegény és olyat vesz, ami túl nagy neki, vagy iszonyúan nagyot kockáztat... Azt igen nagy felelőtlenségnek tartom. -
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #4441 üzenetére
Szerintem akkor már késő a megfontoltság. Arra akkor van szükség, mikor belegondolsz, kell-e ez neked. Az, aminek a törlesztője bármikor elszállhat az árfolyamkockázat mián.
-
shiNIN
tag
válasz Topiccsendőr #4445 üzenetére
Ne haljanak meg, illetve túlnépesedés van, bár nem ebben az országban, de ebbe ne menjünk bele
De maguknak keresték a bajt. Támogatták őket ebben, hogyne, de ez a világ ilyen. Ha nincs meg a magadhoz való eszed, könnyen megjárod. Sajna ha megvan, akkor is, de ez megint messzire vezetne...
Teljesen tökmindegy a bebukott vagy majdnem bebukott hiteleseknek, hogy én mit gondolok róluk. Eléggé rövid úton megszívatták saját magukat. Persze a kép árnyalt. Volt, aki eszetlenül és felelőtlenül vett dolgokat. Volt, aki vállalt egy kis kockázatot és nem jött össze neki. Volt, aki nem is gondolt olyan kockázati tényezőkre, amik egyszercsak keményen megjelentek. Az emberek nem olyan okosak. Nyilván csinálják azt, amire biztatják őket, vagy eszik, amit eléjük raknak, akármilyen is az. Régebben azt mondtam, mizantróp vagyok, de igencsak megalapozottan.
Szerintem nagy értékű luxuscikket vagy nagyon nagy értékű nem luxus, de az adott személy képességeihez mérten túlzást jelentő dolgot (értem ez alatt a túl nagy vagy túl drága helyen fekvő házat) ne vegyen az ember hitelre. Vagy ha teszi, ne sírjon, hogy ő ártatlan szerencsétlen, ha nagyrészt a saját hibájából bebukja. Sokan szidják a bankot, mert akarja a pénzét... Mit vártak? A bank nem szociális intézmény.A telefonos dolgokhoz: Én egyszer csevegtem egy kellemeset, épp jó volt kimenni legalább a körfolyosóra az utált irodából, a csajnak igen kellemes hangja volt, a bankom elég jól szokta megválasztani őket eme szempontból. Hitelkártyáról beszélt, ami ugye nem feltétlenül kerül plusz pénzbe, vagy ha mégis, akkor kellett az a pénz nagyon és gyorsan. Mindazonáltal nem mentem bele a végén, de tájékozódtam és mesélte, hogy mikor volt olyan helyzetben, amikor neki jól jött. Máskor elhajtom őket első szóra és kész, nincs ezzel semmi gond.
Egyszer még Jehova Tanúival is csevegtem, de nem volt értelme, kis korlátolt agyukba nem fért bele a reinkarnáció teljesen logikus tana Mármint nem azért korlátoltak, mert elutasítják a reinkarnációt. Hanem egyszerűen nem vitáztak, nem érveltek, nem reagáltak a mondandómra, csak hajtogatták a maguk kis dolgait. Eh. Megadtam nekik az esélyt és elásták magukat. Néha túl optimistán cselekszem[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #4452 üzenetére
abban a sz@rban kifagy a seggem még 20 fokban is Plusz ruha meg nem fér alá.
Újat persze még mindig nem találtam. Tavasszal lesz motor kiállítás? -
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #4454 üzenetére
Ez lenne az? márc 30-31, ápr. 1.
lassan már a pornó kiállítással is összevonják (végre!), csak hogy kilátogasson valaki.Érdemes itt vásárolni?
[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #4478 üzenetére
itt mindenki eldobja a hondát és dukis lesz egy idő után?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #4478 üzenetére
Mindegy, csak olasz legyen és V2?
Gondolom a sima 749?Kezd indulni a szezon, tegnap is láttam 2 ktm sm-t, egy vfr1200-at és még néhány motort távolabbról, amit nem ismertem fel; s ma is még 1-2-t, köztük valamilyen literes sportgépet, a gazdi is full bőrben volt. A hétvégén ugyan hirtelen bitangjó idő lesz, de a következő héten megint fagy, a fenébe is...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #4485 üzenetére
bazz, neked is R6-os hondad van? nekem is (gsf 650).
majd azert szamolj be a "probautrol"!
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4488 üzenetére
de ha egyszer lesz egy hondád, kiszurkálom a kerekeid, az hót ziher
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #4491 üzenetére
ezen most komolyan felröhögtem
Stifi, azért gondolom látod, hogy a hétvégi felmelegedés után egy kicsit visszahűl. Én inkább a három (köpönyeg mellett omsz és időkép) átlagát szoktam nézni, és a másik kettő még mínuszokat mond jövő hét közepére-végére De látszik, mennyire tippelgetés, mindhárom teljesen mást jósol. Ennek ellenére remélem neked és a köpönyegnek lesz igazatok, március közepén már szeretnék motorozni (március végefelé pedig mindenképp kell vinnem szervizbe, mert ápr. 1.-én jár le a műszaki).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Topiccsendőr #4478 üzenetére
majd mesélj milyen vót a tesztüzem
bárha duki csaknem lehet nagyon rossz...[ Szerkesztve ]
-= No way back from Here =-
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #4491 üzenetére
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #4508 üzenetére
ugyan, ha csak jaro motorral nezegetheted negyedoraig, akkor is elegedett lennel, mert tudod milyen technikai csemegeket meg reszleteket nezel/hallasz
egyebkent meg mind bekaphatjatok, akinek most kozelebb van a motorja mint 9800km
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #4539 üzenetére
milyen kérdés ez? honda!
mielőtt elindulna a pletyi, nem adom el De most komolyan el lehet adni egy 2006-os hornetet ennyiért?!
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #4545 üzenetére
ha van egy kis szerencsém, jövő héten ráülhetek egy seggpróba erejéig
rohadt jó az a fordulatszám villantó (is)..
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #4544 üzenetére
oké főnök, leszedem a pótsúlyt
lábtartó csavart azóta kiszedem, így már elég magas. Majd ha ez is leér, veszek új motort[ Szerkesztve ]
-
doc
nagyúr
válasz Topiccsendőr #4562 üzenetére
siman roffenni biztos nem fog, csak hosszas inditozgatas utan (ez mar nem benzincsapos, szoval az muszaj)
akkor probalkozok szivato + csukott gaz komboval
a 'beallitas' alatt mit ertesz?MOD: stifi: egyszerre szoval ebben nincs benzincsap, ezert is kell szenvedtetni
[ Szerkesztve ]
-
doc
nagyúr
válasz Topiccsendőr #4567 üzenetére
ez nem ugyanaz mint a karbiszinkron, ugye? (bocs a lama kerdesekert, sajna eleg hulye vagyok a temahoz, de probalok felzarkozni )
a feltoltott uszohaz meg az, ami jelenleg nincs -
boogie84
veterán
válasz Topiccsendőr #4568 üzenetére
Nálam melléképületben van, igaz h nincs hó meg szél, de ugyan olyan hideg van bent, mint kint. Minimális a különbség, sőt, ha kisüt a nap, akkor bent hidegebb van. Nálam 2008 óta így van a motor, semmi baja.
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #4563 üzenetére
Kint, ponyva alatt. Idén lesz a pince motorgarázzsá alakítva, ezt a telet ki kellett bírniuk (de jó is -7 fokos ülésre tenni a s*gged ).
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #4574 üzenetére
Ciliegiát (a GV250) sajnos november közepe óta nem használtuk, szóval teljesen "tipikusan" állt ott. Teresa meg injektoros is, és rendszeresen használtam is, csak ez az ominózus 3 hét maradt ki. Asszem nem indultak egyenlő esélyekkel.
Amúgy passz, de az etanoltartalom miatt már tényleg fel tud venni vizet a benzin. Amúgy nem elegyednek. Bár... az lehet, hogy rosszabb, mert akkor meg vannak benne kifejezetten vízből álló rétegek, ha valahogy mégis lecsapódik a víz arrafele
[ Szerkesztve ]
-
boogie84
veterán
válasz Topiccsendőr #4575 üzenetére
Csak sima F4. 2000-es évjárat. Az még épp karburátoros. Nálam tényleg nincs gond vele.
Valamit csak éreznék ha korrodálódna a fúvóka... Vagy karbi tömítés keletkezne..[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #4574 üzenetére
Ez esetben kellene valamit tennem? Most azért cudar hideg volt és nekem is melléképületeben van letakarva. Akksit most töltöm.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen