Egyre népszerűbb az online aukció

A legnagyobb magyar online aukciós piactér, a Vatera.hu forgalma tavaly 240 százalékkal nőtt és elérte a 316 millió forintot. Az eladott termékek száma 320 százalékkal emelkedett. A Vatera piacterén eddig 28 ezer felhasználó regisztrálta magát; egy év alatt csaknem megduplázódott a számuk. A Vatera számításai szerint a magyar internetes társadalom két százaléka regisztrálta magát az oldalon. Nemzetközi mutatók alapján a Vatera arra számít, hogy 2004-ben gyorsan növekszik majd a magukat regisztrálni kívánó internetezők száma.

Jelentősen nőtt a tavalyi év folyamán a felhasználók aktivitása és az egy felhasználóra jutó forgalom is. Az online aukció egyre kedveltebb olyan régebbi termékkategóriákban is, mint a régiségek, gyűjtemények, vagy a felhasználók háztartásában fellelhető felesleges tárgyak, elektronikai eszközök vagy könyvek értékesítése. Egyúttal rendkívül sikeresnek bizonyultak olyan új kategóriák is, mint a lízingelt és banki finanszírozásból kikerült autók aukciója.

Azóta történt