Globálisan is elindult a Click to Pay fizetés

Az egyszerűen használható és egységes digitális fizetések globális elterjesztésén dolgozik American Express, a Discover, a Mastercard és a Visa.

Hirdetés

Az American Express, a Discover, a Mastercard és a Visa bejelentette, hogy az EMV Secure Remote Commerce iparági szabvány alapján megkezdik a Click to Pay online fizetések globális kiterjesztését. A Click to Pay így olyan országokban lesz elérhető, mint Ausztrália, Brazília, Kanada, Hongkong, Írország, Kuvait, Malajzia, Mexikó, Új-Zéland, Katar, Szaúd-Arábia, Szingapúr, Egyesült Arab Emírségek és az Egyesült Királyság, de más országok is követhetik majd ezeket.

A bejelentés szerint a Click to Pay célja, hogy az online fizetést egyszerűvé és biztonságossá tegye a fogyasztók számára azáltal, hogy a webes és mobil oldalak, a mobil alkalmazások és a csatlakoztatott eszközök használatakor helyettesíti a személyes számlaszámok és információk időigényes bevitelét. A Click to Pay hasonló a fizikai üzletekben már megszokott fizetésez, ahol egyetlen terminálnál bármilyen kártyával fizethetünk. A jövőbeni elképzelés az, hogy a Click to Pay ilyen egységes és korszerű élményt nyújtson a fogyasztók számára bármilyen digitális fizetési környezetben. A felhasználó kártyaadatait elég mindössze egy egyszeri regisztráció során megadni, ezeket pedig tokenizált formában a kártyakibocsátó bank tárolja, a későbbi vásárlásoknál pedig a fizetési módok közül a Click to Pay opciót választva gyorsan és kényelmesen fizethetünk.

Az American Express, a Discover, a Mastercard és a Visa 2019 októberében jelentette be az univerzális digitális fizetési megoldást az Egyesült Államokban. Azóta több mint tízezer kereskedő teszi azt elérhetővé ügyfelei számára, és világszerte további jelentős kereskedők köteleződtek el a Click to Pay támogatása mellett. A kereskedők számára ez a fizetési megoldás azokban a helyzetekben segíthet csökkenteni az akadályokat, amikor a vásárlóknak fizikai kártyaadataikat kell megadniuk, legyen szó szolgáltatások igényléséről, vásárlásról, vagy adományozásról. A kereskedők egy virtuális terminál használatával szolgálhatják ki a kártyabirtokosokat, ami egyszerűbb és zökkenőmentesebb digitális fizetési élményt jelent a fogyasztók számára.

Hirdetés

  • Kapcsolódó cégek:

Előzmények