- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- JavaScript topic
- Facebook és Messenger
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Docker konténerizálás
- Aliexpress tapasztalatok
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
Új hozzászólás Aktív témák
-
MKLS
aktív tag
válasz dudikpal #5059 üzenetére
Mert az a belterjes kamion verseny olyan sokat ér... Norbiéknak az volt az egyetlen szerencséjük, hogy a szezon második felében elvitathatatlanul annyival gyorsabbak voltak Hahnnál és Albaceténél, hogy nem tudtak mit kezdeni velük. Pályán kívül sem, pedig próbálkoztak bőszen... De egy vicc az a bajnokság is.
Kiss Norbi mindenesetre egy zseni!
[ Szerkesztve ]
-
MKLS
aktív tag
válasz Ventur@ #5241 üzenetére
Az eredeti terv az volt, hogy Leon-okkal kezdenek a szezon elején, majd GOLF GTI-kre váltanak (nem Scirocco-kra), ha elkészülnek. A Leon-okat elvetették, mert szponzorok miatt muszáj német autókkal menniük. Ami még érdekes, hogy Engstler és Grachev TT-kel mennek ami most van balance teszten, a harmadik(!) versenyzőjük Veglia pedig Leon-al.
Mindenesetre érdekes lesz az egész, elég komoly nevek vannak a mezőnyben: Nykjaer, Oriola, Morbidelli, Engstler, meg akiket még nem tudunk. Larini csinálja pl. a balance teszteket.
(Alain Menü bejelentésnek nagyon örülnék, tudtommal még nincs helye 2015-re).Egyébként meg hajrá Zengő Motorsport!
TouringCarTimes <- - itt eléggé jól jönnek az infók.
-
MKLS
aktív tag
válasz Ventur@ #5244 üzenetére
Most csak az ismertebb nevekre tértem ki, meg ugye vannak akik kisebb nemzeti szériából jönnek, meg azok akiket még eddig csak be sem jelentettek. Szerintem szezon közben fog bővülni a mezőny. Mindenestre én drukkolok a szériának, fantázia bőven van benne, ha jó lesz a bajnokság akkor az WIN-WIN nézőknek és indulóknak is.
-
MKLS
aktív tag
-
MKLS
aktív tag
válasz Ventur@ #5259 üzenetére
Karcsú volt több okból is:
- amatőr hozzáállás a súlyok tekintetében, elfogadom, hogy nem volt elég idő letesztelni és kiballanszírozni az autókat, hogy ki hány kg-al mehet, de ilyen, hogy időmérőre kivehetik a súlyokat, futam előtt 40 perccel meg közlik a csapattal, hogy vissza kell rakni ez így azért nem buli.
- alacsony létszám, Opelek és a Ford ugye technikai okok miatt nem tudott indulni, talán kínában már több szerencséjük lesz, bízom benne azért, hogy később majd meggduzzad a mezőny. (Ford csak a sepangi futamról lépett vissza, mert a helyszínen a váltót nem tudták megcsinálni, nem a bajnokságtól mint wtcc-ben anno, ráadásul akkor sem a csapat, hanem a gyár miatt nem indulhattak.)
- ez a pálya túl nagy/széles/gyors ezeknek az autóknak. Egyértelműen F1-re tervezett pálya, ide ilyen "lassú" autók nem valók. Azt hittem soha nem lesz vége a felvezető körnek. Sajnos Sanghai sem lesz másabb szerintem, az is hülye Tilke pálya. Ahogy nézem a versenynaptárt sok klasszikus európai pálya nem lesz idén, Valencia, Portimao, Monza amik tényleg jók lehetnek.A csaták tényleg jók voltak, jobb pályán, egy 20+ fős mezőnnyel simán jó lehet ez, én továbbra is bizakodok. Zengőék meg remélem szerencsésebbek lesznek, az autó jó, Feri ügyes, minden adott a jó teljesítményhez.
-
MKLS
aktív tag
Pazarlás, de erre van lehetősége. Itt legalább folyamatosan az első helyért harcol. Máshova pénze nincs ahova/amire talán volna ott meg a technika lenne gyenge. Mindenképp túraautó vonalon érdemes számolni vele, WTCC túl drága, ETCC és TCR egyelőre komlytalan, DTM még a WTCC-nél is drágább meg oda nem csak pénz kell. Európából más nem nagyon játszik.
-
MKLS
aktív tag
A www.kamioneb.hu -n lehetett nézni a futamokat. A mai első egy borzasztóan unalmas nagyon fölényes rajt -cél győzelem volt, a második meg egy brutális daráló, Norbi nem nornális!
-
MKLS
aktív tag
Mai teszten öreg Tárkány és Norbi 1.-2, és most csak 0.05 volt a difi. Remélem marad a jó forma hétvégére is.
-
MKLS
aktív tag
válasz callmeakos #6099 üzenetére
A jövő évi Honda az nem az idei lesz, a már aláírt gyári szerződés meg csak a hivatalos bejelentésre vár. Elég egyértelműen "elköszönt" a futam végén Zoli is, meg Wéber Gabi facebook postja is eléggé sokat mondó. Lanti meg már olyan pletykákat is hallott, hogy Norbi az első számú versenyzóje lenne a Hondának...
Kicsit korábban már Norbi kijelentette, hogy 100% Honda jövőre is.Szóval felesleges ábrándozni....
[ Szerkesztve ]
-
MKLS
aktív tag
válasz callmeakos #6105 üzenetére
Csak a pletyka részét tudjuk a dolgoknak, de állítólag(!) jövőre teljesen vadonat új fejlesztésű motort kap a Honda, mert ugye nem csak a Hatchback forma miatt kerülik ki az egyenesekben. 2017-től meg jön a 4 ajtós Civic ami már aero-ba is jobb a jelenleginél. Talán leesett nekik, hogy csak sedan autó van a mezőnyben, nem véletlenül, marketing ide vagy oda...
-
MKLS
aktív tag
A Proteam-es Hondát befoghatják 3. gyári autónak szóval nem biztos, hogy valakinek a helyére megy. Ami felettéb érdekes pletyka volt az utolsó futamon, az M4-en ahol a kommentátor szerint már azt rebesgetik, hogy Norbi első számú pilóta lesz a JAS-nál.
-
MKLS
aktív tag
válasz Ventur@ #6392 üzenetére
Kicsit el vagy tévedve fizetés ügyileg. Itt a privát versenyzők nem fizetést kapnak, hanem ők fizetnek!
Nykjaer pontverseny 2. helyről, néhány ponttal lemaradva az aktuális első helyről szállt ki a bajnokságból, mert elfogyott a pénze.
Coronel épphogy össze tudja szedni szezonról szezonra a budget-et.
Menu pénzhiány miatt ment el amikor kiszállt a gyári chevy.
Akinek nincs pénzze az nem versenyez, legyen bármennyire tehetséges.Huff volt talán az utolsó ellen példa aki pénzt kapott Münnichtől az utolsó TC2-es szezonban.
Kiss Norbi elmondta már idén, hogy neki nincs elég pénze, nem is tud összeszedni többet, szóval Zengő Zolin múlik minden.
Ráadásul kamion eb-n sincs még meg az egész éves költségvetés Oxxo-éknál. -
MKLS
aktív tag
válasz [CS]Blade2 #6397 üzenetére
Norbinak volt Zengőéknél "fizetése", a MOL adta neki a pénzt, meg a Seiko meg a Simply Nut meg stb. amiből egy "keveset" megtartott, a többi meg ment a költségvetésbe. Amikor kiderült, hogy Norbi átigazol akkor még ment is a para, hogy mi lesz Zengőékkel a MOL nélkül, mert az a Norbi szponzora nem a csapaté és félő volt, hogy kiszáll, de szerencsére nagyon úgy néz ki nem így lett.
Egyértelmű, hogy idéntől gyári csapatban rendes fizetést kap!
Nézőpont kérdése, de az aki privát és fizet a versenyzésért személyi szponzor pénzekbő él és nem kap fizetést a csapattól.
Persze a szponzorpénz is egyfajta "fizetés". -
MKLS
aktív tag
válasz N€T0X|N #6446 üzenetére
Huff egy relatíve kevesebb tapasztalattal rendelkező fiatal olasz mérnököt Nicola De Val-t kapja maga mellé. Szóval nem hinném hogy ezzel őrá építene elsősorban a csapat. Nekem sem tetszik a dolog ami Norbival és Gergővel történt, de hogy nem az a célja a Hondának hogy saját versenyzőivel szúrjon ki és ez által magukat gyengítsék abban biztos vagyok.
-
MKLS
aktív tag
válasz Motion_Blur #7242 üzenetére
Hol olvastad?
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- ASUS notebook topic
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- További aktív témák...
- Nike Air Force-1 Photon Dust (ÚJ)
- DJI AVATA Pro-View Combo (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- Bicikli matrica szinte minden fajta biciklire! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Radiomaster Ranger Micro 2.4GHZ ELRS Module
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen