Új hozzászólás Aktív témák
-
Z0C!
őstag
válasz Integra #3750 üzenetére
hát ha a JASon múlik jövőre sem lesz kész, de ne legyen igazam...
bizakodó vagyok, szerintem az új szabályzatra gyúrnak a Hondánál. Szép és jó lesz, Norbi pedig Top3-ban lesz. A VB cím Loeb miatt veszélyes...ahogy megy az az állat a rallyban....----- www.zoci.gumroad.com -----
-
!Overdose!
őstag
válasz Integra #3750 üzenetére
Norbi szerint nem a a teljesítménnyel van baj, hanem a motor karakterisztikájával. Sokkal szűkebb fordulatszám-tartományban használható, mint a BMW. Ez néhány pályán komoly hátrány jelent, máshol pedig nem okoz gondot.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Ventur@
senior tag
válasz Integra #3748 üzenetére
Szerintem van esélye. Attól, hogy WRC-ben nagyobb a tapasztalata a Citroen-nek, még jelenti azt, hogy jönnek, látnak és győznek. Chevy sem 1 nap alatt hordta össze azokat a bajnoki címeket .
Erő kell a Honda-ba, semmi több.
Remélem ez a hír, hogy Loeb jön (+ a Citroen), felrázza végre az "állóvizet", mert azért egy Loeb, akárhol is van, az csak Loeb .
Ima: Kérlek Istenem! Hozd vissza Menu-t és Turkington-t, esetleg csábísd át Plato-t és Neal-t, valamint hozz egy RWD-t is a mezőnybe . Köszi! Puszi !
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
-
-
Arkar
aktív tag
válasz callmeakos #3756 üzenetére
+1
Loeb mellet el tudom képzelni Menu-t, meg Kubicát
Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
Lehet hogy már említettem, de ha Kubica átjönne ide, az számomra maga lenne az álom (Norbi + Kubica = F1 kiütve )
Erre sajnos elég kevés az esély, ugyanis Róbert bácsi elég komolyan tolja az ipart a WRC2ben (konkrétan az utolsó kettő versenyt úgy húzta be, mint Löeb szokta a sajátjait...), és nem gondolom azt, hogy a Citröen miatt feladná a szenvedélyét, pláne hogy a franciák nem szálltak ki a raliból, és azt gondolom hogy Kubica nem érné be azzal, hogy anélkül megy el bárhova is, mielőtt a WRCben, ne tett volna le valamit az asztalra.
E végett én pl. Menut sokkal esélyesebbnek találom, aminek szintén örülnék
All→M8
-
Arkar
aktív tag
válasz callmeakos #3759 üzenetére
Kubica alá végül is 2-éve a Citroen adja a technikát, és decemberben Robert nyilatkozta, hogy akár a WTCC is kipróbálná, esély van rá, csak ahogy írod most inkább WRC-re koncentrál(meg elnézve a mostani wrc-s citroenes pilóták bénázását lehet átrakják a 2-ből WRC-be talán még idén, Loeb-böt már nyaggatják hogy vállaljon több futamot mert alatta működik a DS3-rom [link]).
Új Citroen hír érdemi lényege a minimum 2 autó, de lehet több lesz.[ Szerkesztve ]
Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
Motion_Blur
félisten
2014-es szabályok:
Technikai szabályok:
- 1100 kg lesz az autók minimumsúlya (jelenleg 1150 kg).
- Kb. 380 LE-re nő a jelenlegi motorok teljesítménye (most kb. 330 LE)
- 1950 mm lesz az autók maximális szélessége.
- Nőhet az első-hátsó túlnyúlás.
- Max. 100 mm hosszú első splitter.
- A hátsó szárny 1050 mm-re lehet a hátsó tengelytől, és elérheti a tető magasságát.
- Egyprofilú lehet a hátsó szárny.
- Engedélyezik a sík fenéklemezt.
- Csak McPherson futómű engedélyezett, mint a 2014-tól a WRC-ben.
- Kasztni modifikációk, mint 2014-től a WRC-ben.
- Nagyobb kerekek (18″ x 10″) és gumik (660 x 275 mm).
- Nagyobb fékek (380 mm)Sportszabályok:
- A versenyek hossza fixen 60 km. (Eddig 50/60 km között volt)
- Csak állórajtok lesznek. (Eddig az első futam repülőrajttal indult)
- Eltörlik a kompenzációs rendszert.
- Három részes lesz az időmérő, a Q3-ba a legjobb 5 jut be.
- Valószínűleg megszűnik (vagy átalakul) a fordított rajtsorrend.
- Csak 2015-re várható az előzést segítő push-to-pass rendszer.A jövő évi szezon átmeneti lesz, tehát az idei gépekkel is rajthoz lehet majd állni.
Persze kérdés hogy minek..Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Arkar
aktív tag
válasz Motion_Blur #3761 üzenetére
Hú de gyors vagy én csak most olvasom itt.
Azért sokkal jobb lesz a súly/lóerő arány.Előbb utóbb minden szerszámból kalapács lesz! CPU HQ Tuning listák: Intel, http://cpu-tuning.joruska.com #... AMD: http://www.cpu-tuning.joruska.com/amd.htm
-
vlevi
nagyúr
válasz Motion_Blur #3761 üzenetére
"Persze kérdés hogy minek.."
Valszínűleg nagyon sok autó nem lenne a rajtrácson, ha csak az új autókkal lehetne indulni. BMW, Chevy tuti nem lenne 1db sem, és valószínűleg ezzel azok a csapatok is eltűnnének, akik nem tudják megfinanszírozni az új autót.
De értem a "minek" másik jelentését. Eredményt biztos nem lehet elérni egy 3.5Kg/LE tömeg/teljesítmény arányú autóval egy 2.9-ös arányú ellen, aminek ráadásul az aerodinamikai kialakítása, gumik tapadása is sokkal jobb.
Kb, mintha a Lacettit eresztenék össze a Cruze ellen, vagy GP2-es autóval akarnál indulni az F1-ben.Azt azért tegyük hozzá, hogy az a Seat nagyon morcosan és nagyon jól néz ki !
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz Motion_Blur #3761 üzenetére
végre kezd az eszük megjönni, de ez a futóműtiltás, ezzel semennyire sem értek egyet... a honda is így dw-ből visszafejlődött faék egyszerű mcpherson + torziós híd futóműre és most még meg is tiltják, hogy netán fejlődni lehessen újra felfelé... csodás
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Male
nagyúr
Az időmérőt adja valami?
Mert a WTCC oldalon most csak rádió van, (gondolom, mert az eurosport2 leadja élőben)... az eurosport2 meg mégsem adja, mert csúszik a motoros edzés.
Persze az eurosport honlapján kuss van, mert nem képesek kiírni legalább, hogy akkor most mi van... csúsztatva adják majd, máskor adják, nem adják...
-
[CS]Blade2
addikt
-
Integra
titán
istenem ez a müller bosszantó....... bement 06 alá a mocsadék
piros, végre, csak másfél perc késéssel...
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Male
nagyúr
válasz Motion_Blur #3761 üzenetére
A repülő rajtot nem tudom minek eltörölni... nekem tetszett, hogy a két futamnál különböző volt a rajt. A többi alapvetően oké. (a súly kompenzáció eltörlése különösen jó... ne büntessék már azt, aki jobb munkát végzett... persze biztos lesz helyette valami más, amivel belenyúlnak az erőviszonyokba)
-
-
Motion_Blur
félisten
Norbi kegyetlenül behúzta a Warm Up-ot, 1mp-et vert a mezőnyre
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
dudikpal
aktív tag
Streamet tudna linkelni vki?
-
Integra
titán
istenem, ezt a bringázást........
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
capulet75
addikt
Magyar hang kéne nagyon. Dánul nem túl jó.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Frenky89
őstag
-
Integra
titán
válasz Overlocker #3779 üzenetére
most már nem tölt be valóban, valszeg tele van
na, csak első kanyaron legyünk túl
nabasszameg...[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
capulet75
addikt
+/((/%=)%=!/(+"!!!!!!!!!!!!!!!
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
Overlocker
veterán
Mi történt???
-
Frenky89
őstag
válasz Overlocker #3783 üzenetére
Közbejött a fal.
Ő ment neki Nykjaer hátuljának, de mindegy a kérdés most az, hogy 15 perc elég-e a javításra.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz Frenky89 #3784 üzenetére
fenét a fal jött közben, a fekete sevi (nykjaer vagy hogy hívják) szépen első kanyar előtt nekiment norbinak, odalett az eleje kapásból, az, hogy a falnak nekiment már csak logikus következménye volt sajnos
már az első körben veszített jelentősen a sebességéből a koccanás után. a lassításból meg jól látszott, hogy kvázi már kanyar előtt megadta magát az eleje és irányíthatatlan volt.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
qdak
addikt
De ez h ha deleloti edzesen majd 1mp t adott a mezonek, most meg kerulik le szegenyt
(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
capulet75
addikt
válasz Overlocker #3783 üzenetére
Valamire ráment pont a kanyarban ami kicsit megdobta és ez elég volt ehhez.
Az elején meg Nykaer darálta meg az első futóművét, az első kanyarban. Nem akarta h leelőzzék.
[ Szerkesztve ]
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
Sandormaster
aktív tag
A bal első keréknél úgy néztem bekapta a karosszériaelemet a gép és az dobta meg, így végülis nem tehetett semmit Norbi, jött a fal
-
capulet75
addikt
Hopp, tárkini ködösít.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
Z0C!
őstag
1-2-3-4. Chevy
5. Seat
6-7. BMWhmmm...Chevy fölény..
----- www.zoci.gumroad.com -----
-
capulet75
addikt
Ez gyönyörű! Mi a francot keresett az a pick up a versenypályán????
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
capulet75
addikt
Zsigerből gyűlölöm Yvan Mullert. Meg nem mondom miért, egyszerűen csak utálom.
Intelligencia kell ahhoz hogy egy ember belássa a tévedését. És gerinc, hogy be is ismerje.
-
IreN!CuS
őstag
Mekkora káosz futam volt....
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Egészségmegőrzés, szépségápolás - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Kerékpár matrica a legjobb minőségben azonnal! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- XL vázas, Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
- DJI AVATA Pro-View Combo (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- DJI Mavic 3 Pro Fly More Combo (RC PRO)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen