- Milyen NAS-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
Aktív témák
-
D.Orion
veterán
Üdv! Most olvastam el a gamepod-on megjelent írást. Töltöm is a játékot lefele. Jól értelmezem, hogy az elején ha kiválasztok egy medium tank osztályt, akkor a későbbiekben semmilyen lehetőségem nincs váltásra?
-
D.Orion
veterán
Na leszedtem a játékot, de a gépem sajna lefagy tőle. Na mind1, majd az új géppel már tudom tolni, addig is olvasgatok meg okosodom előre is, hogy tudjam mihez mikor kell nyúlni. A játék oldalán kívül tudtok még adni értelmes oldalakat ahol össze vannak írva az információk? Nem akarok itt több száz hsz-es sg fórumok közt kutatgatni. Első hsz-ben meg ami van... fele nem is jó semmire.
-
D.Orion
veterán
válasz GrooveHero #6184 üzenetére
Ez van, ha oroszok fejlesztenek egy tankos játékot.
-
D.Orion
veterán
válasz Mustaros #6260 üzenetére
Ezen inkább ne vitatkozzunk. Ha FPS játékról beszélnénk, akkor spéci aim+wh kombónak neveznénk az ilyet. Bocs, de túl sokáig voltam úgynevezett progamerek között, akikre nekem kellett figyelni CB Cup és egyéb fontos warok alatt. Az ilyen segédleteket én semmilyen szinten nem tűröm el, ami nem a játék része alapból és plusz előnyhöz juttat az alkalmazásával az számomra cheat. Mások az elveink és a látásmódunk, ennyi.
-
D.Orion
veterán
Én erre egy másik tankos játékból tudok példát mondani. RO-ban is megvan ugyanez a "kieg", csak ott hivatalosan cheat-nek van minősítve. Ott az igazi "prok" képesek meglőni ezeket az érzékeny pontokat akár 2km-ről is! Pl. szögelt tigrist besebez pirosra egy lövéssel T34-el, mert képes belőni a lánctalp és a test összeillesztése közé. WoT-ban ez még biztos nem ennyire kifinomult, de RO-ban is így kezdődött. Mára a nyitott vezetőfülkébe is belőnek 3km-ről, mert jelzi nekik a "kieg", hogy nincs lecsukva a fedél.
Felesleges erről vitatkozunk, mert számomra az ilyen dolgok mindig is csalásnak fognak minősülni. Aki meg használja és szentül hiszi, hogy nem jelent számára akkora előnyt, mert 50 lövésből, csak egyszer használja... akkor meg mi a szarnak él vele? Az az egy is számít! Ennyi!
-
D.Orion
veterán
válasz GrooveHero #6287 üzenetére
Majd ha a verziószám eléri az 1.0-át.
-
D.Orion
veterán
válasz GrooveHero #6290 üzenetére
Azért adták ki ilyen korán, hogy jöjjön be belőle pénz. Valszeg nem is állt rendelkezésre akkora tőke amivel kibírták volna az 1.0-ig fejleszteni. Kiadták korábban és a befolyó összeg egy részéből fejlesztik tovább a játékot, a többiből meg ők megélnek. Ha realisztikus lenen a játék, akkor senki nem menne pl amcsival. II. VH-ban az amerikai tankokban 1943 közepéig nem volt távolsághoz idomuló célzórendszer. Még a kicseszett nagyon dicsőített Sherman tank első példányaiban sem volt ilyen, csak találomra megemelték a csövet a célzóművészek, attól függően, hogy milyen messze volt az ellen. Aki nem hiszi az menjen el egy múzeumba és nézzen bele a tankok belsejébe.
-
D.Orion
veterán
válasz CPT.Pirk #6324 üzenetére
A korabeli tankok AP lövedéke roppant egyszerűen működött, miután becsapott elkenődött az első 1-2cm és utána robbant fel. Ott volt a gyújtószerkezet. Egy fakerítés vagy egy ablak miatt nem robbantak fel. Némely kifejezetten bunkerrombolónak vagy heavy tankok ellen tervezett lövedékekben egyfajta gyűrődési zóna volt. A lövedék első pár centijének(kicsit többnek, mint a "hagyományos" lövedéknek) le kellett válni(meg kellett semmisülni/el kellett deformálódnia a páncélon/lesúrlódni a bunker betonjától), hogy az elsütőszerkezet felrobbantsa a lövedéket, ezzel oldották meg, hogy mindenképpen befele hasson az erő.
A HE működését nem vágom, de szerintem az azonnal robbant, ott nem volt semmiféle leváló anyag.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz CPT.Pirk #6334 üzenetére
Arra gondol, hogy a hegy tetőn állva te nem láttál rá a lenti tankokra, de ők meg láttak téged. Magyarul hülyeséget beszél, mert ilyen hegy a világon nincs amiről ez kivitelezhető lenne. Az meg végképp kizárt, hogy rád ejtették a lövedéket. Ezek simán átlőttek a hegyet, mint worms-ben a kukac.
-
D.Orion
veterán
válasz belaazallat #6367 üzenetére
Ez sajnos teljesen reális. A német tankok a II. VH-ban se komálták a(z I)SU-152-t. Azért az a löveg a maga korában brutálisnak számított, nem véletlenül volt rendszeresítve egészen 1970-ig a szovjet hadseregben. Az ilyen rögzített felépítménnyel rendelkező tankok ellen csak két megoldás van. Vagy jól seggbe kell őket lőni vagy körülöttük cikázni. Én általában az elsőt favorizálom. Mire megfordulna szerencsétlen már kap két olyat, hogy eltávozik az örök vadászmezőkre.
-
D.Orion
veterán
válasz joergie #6750 üzenetére
A szóban forgó GT540M ezt tudja teljesíteni. Játékra elég az i3 is. Én erősen meglepődnék, hogy a Crysis 2 és BC2 medium grafika után a WoT-ot ne tudná futtatni medium felett. Full HD-t azt természetesen felejtsd e, oda ez a vga nagyon kevés lenne.
-
D.Orion
veterán
válasz superfinest #6876 üzenetére
A való életben ez úgy nézett ki, hogy korához és ellenségeihez mérten:
-nagyobb ágyú
-brutális front páncél
-rögzített löveg, minimálisat fordul csak a cső
-rendes tankéval megegyező lőtáv, de gyorsabb tüzelés.
-oldalról elégséges páncélvédelem
-hátulról elégtelen páncélozottságA játékban ebből kb a nagy ágyú és a rögzítés maradt meg. A valóságban úgy képzeld el ezt, hogy a Stug III Ausf G frontból a maga 75mm-es ágyújával gond nélkül kilőtte 1km-en belül a T34-et. A 105mm-el az IS2 sem volt akadály. T34-es ellenben csak a 85mm-es löveggel volt képes kilőni a G-t szemből. Viszont ezzel már a Tigrist is képes volt megcsípni matematikailag. Viszont az oroszoknál a képzetlen legénység miatt rengeteg tank veszett oda. Gondolj csak bele milyen legénység az akinek a tankjába előre be kell tölteni a lövedéket...
-
D.Orion
veterán
válasz Iron Funeral #6884 üzenetére
Azzal mit nem lősz be Tier3-ban?
-
D.Orion
veterán
válasz Sixkiller6 #6957 üzenetére
Köszönöm az összefoglalt infókat, így már átlátom a dolgot.
Paul119: Nagyon egyszerű a helyzet: A 3601 egy nagyon jó medium tank. A Tigris I viszont nem annyira acélos a heavy-k közt. Önmagában persze, ha összevetjük a két tankot, akkor a Tigris jobb, de Tigrissel általában számodra kedvezőtlenebb csatákba rak be, mint a 3601-el.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Iron Funeral #6963 üzenetére
Az ugyanannyi HP egy %-ban jobban sebzett Tigrist feltételez, úgyhogy ez az összehasonlítás szvsz hülyeség. Vedd mind a kettőből ugyanazt a fejlettségi szintet vagy ha bátor vagy, akkor mindkettőből a 100%-ost és meglátod, hogy a Tigris ebben a helyzetben erősebb. DE! Én sem cserélném le a 3601-et Tigris-re.
-
D.Orion
veterán
válasz Iron Funeral #6969 üzenetére
Én akkor már egyáltalán nem értem. a 3601-nek 1450 a max HP-ja?
-
D.Orion
veterán
válasz Iron Funeral #6973 üzenetére
Ja értem már. Ez igaz is, csak a valóságban meg a játékban sincs olyan, hogy: HA
-
D.Orion
veterán
-
D.Orion
veterán
Ha jól puskázok, akkor:
Az alap lánctalppal max: 47.5t
A tank alap cuccokkal 44.86t.
A 10.5-ös ágyú plusz súlya 3t.Ez így elvileg nem fér bele.
Viszont ezt még sose figyeltem, hogy ha löveget/tornyot cserél az ember, akkor a régi löveg/torony tömege(1.74t) lejön és úgy megy rá az új vagy csak simán rápakolja pluszba azt a 3tonnát?
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz biggamer #7238 üzenetére
Kemény, hogy az ilyen dolgokat úgy küldözgetitek egymásnak, mintha valami hadititok lenne. Pöppet elgondolkodtató, hogy ha találsz valami hasznosat, akkor azt miért úgy kell tőled másnak kikuncsorogni pü-ben? Miért nem írod azt be alapból ide? Kicsit nagyképűség amit művelsz nem gondolod?
-
D.Orion
veterán
válasz biggamer #7244 üzenetére
Ha beraktad volna közösbe, akkor mindazok megköszönték volna itt is, akiknek megtetszett. De ha neked az kell, hogy egyesével írjanak rád és mindenkinek külön küld a linkeket, akkor tégy így. Nekem aztán mind1, hogy neked mi esik jól, csak számomra ez másképp jön le.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Üdv! Bajtársam néhány kérdését/problémáját írnám most be nektek, hátha tudtok tanácsot/magyarázatot adni:
1. Az ütközetek 90%-ában az első találati lövés során hallja a hangot ami jelzi, hogy átütötte a tank páncélját, de se damage se critical hit nem lesz belőle, pedig az enemy ikonja bevillan fehéren. Nem nem a lepattanóval keveri össze, ezek olyan sebzés és critical hit nélküli találatok. Ez miért lehet?
2. Rengetegszer kap be úgy lövést, hogy sehol a látóhatáron nincs egy db tank se, se ellenség se saját. A lövések meg csak úgy jönnek, vagy el tud bújni vagy szétlövik. A látóhatárt hogyan frissíti a szerver? Nem, nem arty lő rá.
3. Szemtől szemben, 1v1-ben kivégez egy ellenséges tankot és nem neki adja a kill-t. Olyannak írja oda a neve mellé aki a pálya másik felén van, de legalábbis egyáltalán nem vett részt a kettőjük csatározásában. Tök máshol jár és nem is arra néz.
Segítőkész válaszokat előre is köszöni.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz biggamer #7545 üzenetére
Bocsi, de én egy olyan átlagjátékos szemszögéből nézem a dolgot, aki nem költ valós pénzt a játékra. Nem csatlakozik klánokhoz, csak néha mikor van ideje szeretne felmenni játszani. És az ilyen játékosok legtöbbször azt látják, hogy basznak rá a taktikára a társaik.
Gyanítom, hogy a regisztrált játékosok több, mint 50%-át a free playerek teszik ki. Persze mi csak ingyen játszunk és örüljünk, hogy azt lehet. De ha ez az 50% eltűnne, akkor a fejlesztők lehúzhatnák a rolót. Elpártolnának tőlük a szponzorok és a kutya nem lenne kíváncsi rájuk. A mostani állapotokhoz képest persze.
-
D.Orion
veterán
Azért egy 1951-ben megtervezett tankot amit legelőször 1953-ban "vetettek be".. Ne rakjanak már be II. VH-s játékba. Bár még nem néztem végig, de gyanítom, hogy más olyan tankok is vannak a játékban amik a II. VH lezárultáig még csak a tervrajzokon vagy még ott se léteztek.
Pl.: IS4... Erős kétségeim vannak, hogy ez valaha is volt a harcmezőn hiszen 45 végéről szólnak az első dokumentumok. Jut eszembe, doksi az IS4-ről. Ha valaki szeretne olvasni és tud oroszul.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Murder3 #7680 üzenetére
Azoknak majd csinálnak egy Modern World of Tank-et. Már készül a World of Planes, tervbe van véve a Battleship verzió. Szerintem ezek után jönnek a modern változatok.
kriso: Néztem, kicsit szomorú. De cserébe némelyike baszott gyenge. Persze vannak ott is morcos tankok. Nem tudom azokhoz majd milyen lőszert lehet venni? 2VH-nak megfelelőt vagy a 60as években már kísérletileg futó uránosat?
Fel: Ezt csak neked a hivatalos oldalról!
About World of Tanks
World of Tanks is a team-based massively multiplayer online action game dedicated to armored warfare. Throw yourself into the epic tank battles of World War II with other steel cowboys all over the world. Your arsenal includes more than 150 armored vehicles from America, Germany, and the Soviet Union, carefully detailed with historical accuracy.
Csak, hogy tudd mégis melyik korban játszódik ami játék amivel elvagy.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Kiemeljem még egyszer feketével?
Throw yourself into the epic tank battles of World War II with other steel cowboys all over the world. Your arsenal includes more than 150 armored vehicles from America, Germany, and the Soviet Union, carefully detailed with historical accuracy.
Az igaz, hogy keverednek a népcsoportok a játékban De a hidegháborút és a 2.VH-t nem kéne összemosni.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz GrooveHero #7689 üzenetére
Inkább hagyjuk az egészet, mert nem akarom összetörni senki lelki világát. Két nagyon rossz példát hoztál fel. Vagy legalábbis melyikük létezett legalább a tervezőasztalon. Elárulom előre, hogy a T-18as is védte az orosz fővárost mikor már akkora volt a baj. Nem vagyok szakértő, de kicsit többet tudok erről a korról, mint egyesek. Persze nem minden arany ami fénylik, de nem is kell mindent vaspiritnek kiáltani.
AlexWolf: Igazad van a prototípusokkal kapcsolatban, de valahogy el kellett jutni A-ból B-be mindegyik nemzetnél. A fantáziatankok/tank mixek meg megint más kategória, kell az is, mert a köztudatban népszerűek még akkor is ha nem is léteztek.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz GrooveHero #7694 üzenetére
Hagyjuk, mert nem én vagyok az akinek be kell pótolnom a hiányosságokat a fejedben. Ha látnád a fától az erdőt, akkor értenéd miről beszélek. De így felesleges.
Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- További aktív témák...