Új hozzászólás Aktív témák

  • hoktar

    csendes tag

    Sziasztok!

    Örülök, hogy van ez a fórum, ilyen sok bejegyzéssel. Igyekeztem nagyon sok bejegyzést elolvasni, nem állítom, hogy nem kerülte el a figyelmem, de nem találtam megoldást adott eszköz adott problémájára. Fel kell tennem a kérdést, hátha valaki rutinos segítőkész felhasználó kisujjból kirázza, és a sok-sok órai szenvedés után reménysugarat ad.

    Előzmény:

    Vásároltam használtan egy My Cloud Ex2 Ultra-t (WDBVBZ0000NCH - 00) merevlemezek nélkül, amely irodai használatban volt. Ez a verzió honlapjuk leírása alapján 0TB Diskless [link] .

    A készülék kapott egy 4mp-es soft resetet, a későbbiekben pedig egy 40mp-es resetet [link]

    Hiba röviden:

    Nem férek hozzá az eszköz beállító felületéhez, semilyen HDD-t nem ismer fel (1x 1TB, 2x 1TB, 1x 2TB)

    Hiba részletesebben:

    Windows-os alkalmazás telepítés indítását követően szeretne eszközhöz csatlakozni, de nem látja hálózaton (Androidos alkalmazás sem látja eszközt). Router visszajelezi My Cloud Ex2 Ultrat a LAN visszajelző led világít. A "NAS"-on a LAN csatlakozó sárga zöld villogással jelzi, hogy köszöni szépen látja a 10/100-as hálózatot. Minden más eszköz működik hálózaton, kivétel a My Cloud EX2 Ultra-t nem látja a PC sem a telefon.

    My Cloud Ex2 Ultra rádug számítógép LAN2 portjára a "NAS" LAN csatlakozója zöld - zöld villogással jelzi, hogy köszöni szépen látja a PC Gigabites hálózati kapcsolatát.

    Készülék előlapján jelenleg a Szolid kék állapotjelző LED világít és a HDD1 pirosan, mivel 1 HDD van bent slot egyben, de próbáltam 2 db. 1TB-s HDD-vel, akkor HDD1 és HDD2 LED világított pirosan a szolid kék állapotjelző mellett.

    Kérdés:

    Mit tegyek, hogy használni tudjam ezt az idegesítő jószágot rendeltetésének megfelelően?

    Migiri-Migiri-Megyek!

Új hozzászólás Aktív témák