Új hozzászólás Aktív témák

  • Luissimo

    veterán

    @boty1x:
    -az USB aljzat egyik lába magától ritkán hajlik el, ez bármilyen más külső behatás lehet, örülj neki hogy garanciális hibaként kezelik.
    -semmilyen számlát nem dobunk ki, ha saját, ha ajándék.(sőtmitöbb, nekem az az első dolgom , hogy eltűnés ellen lefénymásolom színes másolóval, és olyan mint az eredeti. ergo, egyből két számlám van.
    -főleg nem dobunk ki számlát, ha nem ellenőriztük a jótállási jehgyet, hogy hiányosan kitöltött vagy nem. Ez is alapdolog, nem mindenhol állitják ki teljes módon, erre kell ilyenkor a számla mellé.
    -vajon a szerviz munkatársai a saját töltőjükkel mért is nem tapasztaltak problémát?
    ez hogyis lehet, ezt nemértem.
    - a BKV sztrájk már csak a csillagok szerencsétlen együttállása miatt került a képbe.

    Egyébként személyes tapasztalat és vélemény, hogy az elektrodoki nagyon rendes társaság.
    És a wayteq magyarország is korrekt, bármikor vásároltam tőlük.
    Persze lehetnek ennek ellentmondó tapasztalatok is.

    @WindyJoe
    ne USB-s kütyüben gondolkodj, hanem WiFi SD kártyában, ami már 10 ezer alatt kapható és máris van interneted.

Új hozzászólás Aktív témák