Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fi:zi'k

    nagyúr

    válasz Synaptic #4517 üzenetére

    A különböző lövedékeknek eltérő röppályájuk van. Aminek kicsi a torkolati sebessége, az ívesen repül, aminek meg nagy, az relatíve egyenesen. Mindkettőnek van előnye és hátránya is. Előbbivel pl. kisebb-nagyobb buckákon keresztül is be lehet találni.

    Eddig 2x ajánlottam fel, most még megteszem utoljára.

    96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄

  • PAtr0n

    addikt

    válasz Synaptic #4517 üzenetére

    Egy kérdés. Fű ki van kapcsolva? Én úgy játszok, hogy minden max, mert bírja a gép, de a füvet kinyomom, mivel pont az említett domb felett átlövök dolog miatt is hátrányos ha be van kapcsolva. Meg sok más helyzetben is az.
    Én sokat bino-zok (Ugye írtam régebben hogy only RB, meg SB), és ahhoz, hogy időben észrevegyem az enemy-t, ahhoz ez elengedhetetlen. A fű nem takarja a tankot mivel nincs, és a bino-val eleve magasabbról kémlelsz mint a gunner látószögéből (úgy kell elképzelni, mintha kint lenne a commander a kupolán és szétnézne). Na most, ezt is leírtam már, hogy simán át tudnak lőni a domb felett, ha van köztetek minimum 500-600 méter, ő lát binoval, és ejti a lövedéket. Egyszóval kicentizi, ahol még nem akad fent a textúrában, téged minimum kupolán, vagy lehet tornyon/lövegpajzson kap el, ez lőszer kérdése, mert némelyiknek (pl jellemzően a HE-nek) alacsony a csőtorkolati sebessége! Persze ebben az esetben nem lát a célkeresztben, csak annyira skilles, hogy tudja mennyivel kell emelni a csövet, hogy pont rádessen a cucc. Gyakorlás, menni fog ez :)

    Szerk: Látom fi:zi'k kolléga is leírta a lényeget :)

    [ Szerkesztve ]

    "Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"

Új hozzászólás Aktív témák