- Reklámblokkolók topikja
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Facebook és Messenger
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- VPN topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Rendszergazda topic
- A Google segített az Apple AI-modelleket betanítani
-
IT café
War Thunder: Ground Forces - legördülő öszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Urna
tag
válasz
CHaooSS #6881 üzenetére
A külső nézeted megkapod a szimóban, meg az optikából való célzást is annyira azért lehet árkád, a felé célzást se rajzolja közepes távon túl ( ha minden igaz 600m) , de az hogy neked segít hogy látod " hol kell belőni " az annak help aki kezdi vagy nem ismered a tankot. Akik magas szinten játszanak nem állnak meg nézegetni hogy hol zöldül a kereszt, mondom, egyszerű reakcióidőn múlik már a célzás, meg pontosságról.
Az ha látsz mindenkit szerinted csak könnyít ? kétélű a dologén is imádok ASU-57-el sunnyogni reálban, meg örülök hogy a kevéssé páncélozott tankokat ott ki tudom húzni, tényleg, de árkádban nincs bújócska, semmi ebbe gondolj bele , főleg a légvédelmek és nyitott járművek mekkora hátránnyal mennek árkádban , ahol bárki a repülős részben megöli őket egy sorozattal vagy sajnos rammolással.
Az a lényeges baj szerintem a legtöbb emberrel akik lenézik az árkádot , hogy nem találkoztak ott még igazán jó játékossal, ami felróható annak hogy tényleg hígabb a játékosállomány, ezt aláírom. De nem lehet általánosítani hogy mindenki hülye lenne
, vagy hogy ne kellene taktika ( és a spawncamp nem taktika csak gerinc puhítás ). Max ők nem találkoztak értelmesebb játékossal, vagy mentek 100 csatát és elkönyvelték a játékmódnak a saját bénaságuk.
S10 + Galaxy Watch 3