- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Facebook és Messenger
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- DIGI kábel TV
- Milyen routert?
- Zyxel NAS326
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
-
IT café
VoIP
Új hozzászólás Aktív témák
-
stefi68
addikt
Ha StuntCalls a szolgáltató és pl. Montenegróból telefonálok VOIP-on keresztül, melyik percdíjat kell néznem ha magyar számot hívok:
1. Hívott fél Magyarorságon tartózkodó magyar szám?
2. Hívott fél Montenegróban tartózkodó magyar szám?[ Szerkesztve ]
◄--- A vaknál is vakabb az, aki nem lát a szemétől ---►
-
4Grider
nagyúr
válasz
stefi68 #31704 üzenetére
VoIP esetén tök mindegy, hogy milyen országban tartózkodsz, mert a hívást neten indítod.
Tehát csak a cél hálózatok hívásdíját látod a VoIP szolgáltató díjtáblázatában.
A fenti két esetben magyar mobil számot hívsz, tehát magyar mobil irányú VoIP perddíjat fizetsz. Viszont ügyelj rá, hogy helyi wifit vagy mobilnetet használj a VoIP híváshoz, mert magyar mobillal az adatroaming elég drága mulatság montenegróban. Ugyanígy aki roamingoló magyar ott hívást fogad, az is keményen percdíjat fizet a fogadott hívásokért. De ez már független attól, hogy a hívás VoIP lett indítva, vagy rendesen. -
stefi68
addikt
válasz
4Grider #31705 üzenetére
Értem, tehát:
Calling from Hungary (valójában mindegy)
Calling to Hungary
Calling with a caller id from a EU member stateTelekomnál van EU-n kívüli netbővítő 5 GB 6.500,- Ft-ért. Elég borsos, de még így is olcsóbb mint a 329,05 Ft/100 kB.
[ Szerkesztve ]
◄--- A vaknál is vakabb az, aki nem lát a szemétől ---►
-
4Grider
nagyúr
válasz
stefi68 #31706 üzenetére
A sima voip hívásnál a calling from mindegy, az speckó, visszahívásos voip hívásnál értelmezhető.
A hazai netbővítők használatánál nagyságrenddel jobban javaslom egy-két db montenegrói yettel feltöltős kártya megvásárlását és használatát. Azon rengeteg net van és fillérekért hívjátok egymást. Már ha két kártyás és független telefonokkal mentek ki. -
Viiktor1989
tag
Sziasztok.
Külföldön szeretném használni a Mobilevoip applikációt.
Regisztráláskor melyik voip céget érdemes választani a felsorolásból?
Illetve körülbelül milyen percdìjakkal érdemes számolni? -
edk-
őstag
válasz
Viiktor1989 #31709 üzenetére
"Try SCE to Aux." ˁ˚ᴥ˚ˀ eladó dolgok: https://cutt.ly/edkelado
-
adika4444
addikt
Hali!
Megnéztem a Betamax price comparison-t és feltűnő, hogy mindegyik site full ugyanúgy néz ki, a lábléc szerint nagy múlttal, egyszerű, lényegretörő design-nel.
Legolcsóbbnak a CheapBuzzer nevű szolgáltatót találtam, ami a maga kevesebb, mint 5 és fél forintos árával lehengerlő.
Van bármi kockázat, ami miatt jobb lenne valami más, ugyanilyen, de drágább variánst választani?
Költségoptimalizálás lenne a cél. Eddig családi Telekom előfizetés volt, de pofátlan magasságokba szöktek az árak, úgy, hogy nincs igazán kihasználva. Emiatt arra gondoltam, hogy a mostani számomat dominón üzemeltetném és voip-pal indítanék kimenő hívásokat, egy másik domino-t pedig beleraknék a router-embe, arra vennék korlátlan mobilnetet, ha néha kell laptopon, ez most már néhány havonta 1--2 nap.
Szerk: Régi összefoglalóban olvastam, hogy bizonyos esetekben USA címet megadva még a VAT is lejön az árról. Ez manapság mennyire működőképes?
[ Szerkesztve ]
üdv, adika4444
-
4Grider
nagyúr
válasz
adika4444 #31711 üzenetére
Mert ahogy azt már sokszor leírtuk itt, ezek egytől egyig dellmont klónok. Ezért hasonló a design, és azonos az infrastruktúra.
Sokan költségoptimalizálás miatt használjuk ezeket a klónokat, részemről viszont nem szeretek adót csalni, akár ellopja az áfát a dellmont, akár nem. -
adika4444
addikt
-
FireShadow
senior tag
Én is ugyanígy akarnám, egyelőre gépen használok dellmont alapút. De nincs valami jobb? Nekem csak a call recoding miatt kellene, ACR Phone app de akár külön SIP appal is (akkor legalább a dialert nem kell lecserélni a telón, a bejövő hívások felvételét kb úgyis elengedtem). Szóval van olyan sip szolgáltató ami nem dellmont és a szervereik is közel vannak (nem laggol) és a "HD" kodekeket is támogatják? Nem baj ha nem olyan olcsó mint a dellmont, alig telefonálok.
Keeping secrets away from everyone Staring out into another world .. Ocean city girl
-
Zeki
nagyúr
válasz
FireShadow #31717 üzenetére
Biztos van egy halom szolgáltató. A csalók bárki számával vagy nevével hívják fel leendő áldozatukat.
-
FireShadow
senior tag
Dellmontosoknál is megcsörgetnek vagy valami hogy igazold hogy az a tied, az hogy technikailag így működik a platform az egy dolog. Nyilván saját számot adnék hozzá. Amiket találok azok üzletiek és havidíjasok (ha call centert akarnék de nem).
Keeping secrets away from everyone Staring out into another world .. Ocean city girl
-
whbear
senior tag
válasz
FireShadow #31717 üzenetére
CommPeak. A Dellmont már csak backupnak van tartva de még soha nem volt rá szükség. Kifogástalan hang, elviselhető percdíjak, persze kinek mi éri meg. Ár érték arányban kitűnő. Üzleti célra is használom, soha nem kellett hallózni mint a Dellmontnál. Ügyfélszolhalat 0-24, azonnal válaszolnak és értenek is ahhoz amit csinálnak. Nekem bejött. Szerintem egy normális szolgáltató és rendszer esetén nem kell a trunknek g711-nél magasabb bitrátájú kodek. Kiterjesztések felé úgyis g711 mobilnet esetén g729 vagy ilbc. Fölöslegesen eszi a sávszélességet a g722, az opusban meg nem találtam meg a nagy csodát amit ígérnek.
Arch Linux, Void Linux, Network Radios, VoIP, HAM
-
FireShadow
senior tag
válasz
whbear #31720 üzenetére
Az opus annyira többet eszik mobiladatból?
Most a Zadarma szolgáltatót próbálgatom + Linphone app a telón, ki lehet kényszeríteni belőle bármilyen kodeket. De legalább nem cseréli le az alap dialert mint az ACR.
[ Szerkesztve ]
Keeping secrets away from everyone Staring out into another world .. Ocean city girl
-
whbear
senior tag
válasz
FireShadow #31721 üzenetére
Mobilneten az Opus nekem nem volt stabil. Talán nem bírta a jittert. Megnézem ezt a Zadarmát én is, remélem nem Dellmonttól veszik a szolgtatást.
Arch Linux, Void Linux, Network Radios, VoIP, HAM
-
whbear
senior tag
Megnéztem a Zadarmát. Magyar mobil 0.036 EUR. Jónak tűnik, trükkös a FreePBX Trunk beállítása. Van hozzá setup guide. Hangminőség fényévekkel jobb itt is mint a Dellmont. A CommPeak 0.021 EUR és az is tökéletes, viszont van olyan hívásirány ahova csak a platinum plan megy ki az meg elég drága.
Arch Linux, Void Linux, Network Radios, VoIP, HAM
-
FireShadow
senior tag
válasz
whbear #31723 üzenetére
Bulgáriai cég elvileg a Zadarma. A PBX dolgot mi okból gondoltad hogy beállítsad vagy hogy hasznos? Van valami felhős call recodingjuk az mondjuk izgalmas. Csak nem tudom mennyire bonyolítja meg a dolgokat. Nekem nincsenek "munkatársak" akikhez mellékeket kéne társítani csak én vagyok.
Keeping secrets away from everyone Staring out into another world .. Ocean city girl
-
whbear
senior tag
válasz
FireShadow #31724 üzenetére
Nem az ő PBX-üket használom, hanem az egész család egy felhő szerveren lévő Freepbx - re van kötve, Groundwire kliensekkel. Ez azért jó, mert egymást ingyen hívjuk, minden telefonban van egy dominó SIM 1 GB nettel és nekem is csak azt a pár trunkot kell gondoznom ami jóval egyszerűbb mint minden telefont külön külön töltögetni, állítgatni.
Ma használgattam a Zadarma-t, jó volt minden hívás, CID ment rendesen. Csak elég drága. Ephone 20 Ft, Zadarma 14 Ft, de lehet saját CID-et beállítani. CommPeak 8 Ft. Dellmont 4 Ft körül van de vagy jó, vagy nem. CID vagy megy vagy nem. Ezek hazai mobil irányba menő díjak.Arch Linux, Void Linux, Network Radios, VoIP, HAM
-
yanna
őstag
Sziasztok!
Arról szeretnék információt, hogy rj11-rj45 kábellel rendeltetésszerűen működik egy IP telefon? -
tibor23
senior tag
Valaki próbálta már a havi korlátlan hívást Dellmont-nál 3€-ért? Itt is ugyanolyan változó a hangminőség, mint normál esetben? És valójában mennyi az a korlátlan? Ha az egész család (4fő) használja, visszakorlátozhatják?
-
Tesztelo.hu
senior tag
Dellmont klónhoz (Supervoip) van felvéve több telefonszámom (Caller ID). Zoiperben hogyan tudok váltani ezek között? Hiába írom be a beállításoknál a korábban már felvett telefonszámot, az alapértelmezett számot jelzi ki a hívónál. Mobilcalls appban ez tökéletesen működik...
-
Ixion77
őstag
Van olyan VOIP szolgáltató, ahová lehet számhordozni magyar mobiltelefonszámot és van androidos appja?
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
4Grider
nagyúr
válasz
Ixion77 #31733 üzenetére
Számhordozni nem tudsz mobilból voip irányba.
Viszont a számod tudod néhány szolgáltatónál klónozni. Pl. az összes Dellmont klónnál (pl. supervoip, stuntcalls, stb.) tudsz kifelé voipozni a mobilszámoddal. Befelé viszont nem feléjük jön a hívás, hanem a sim kártyádra a szokott módon. -
gubisadam
aktív tag
sziasztok, dolgozott valaki Dect telfonokkal MS Teamsen? (Poly / spectralink / egyéb)?
-= Suzuki SX4 S-cross 1.4T 6aut - i5-13500 / MSI PRO B760 / GW 2060S =-=-
-
FireShadow
senior tag
válasz
4Grider #31734 üzenetére
Hívásátírányítást a hagyományos simről a szolgáltatótól bérelt számra lehet? Az pl Zadarmánál 2 euro, de senkinek nem kéne megadni ha átirányítással működne. Ha jól tudom feltöltőkártyáson percdíjas, előfizetésnél ingyenes (Telekom). Mert akkor a bejövő hívásokat is fel lehetne venni pl Zoiperrel (és van értelme rendelkezésre állva tartani a telóval a voip appot). Ugyanitt, a hívásátirányítás ilyen nagyon formálisan ki/be kapcsolt dolog vagy bejövő hívásonként el lehet dönteni hogy oda kerüljön-e vagy sem?
Keeping secrets away from everyone Staring out into another world .. Ocean city girl
-
yanna
őstag
Üdv!
Fonio szolgáltatást használ még itt valaki? Egyenleget még mindig csak e-mailben lehet megtudni? (Weboldalon továbbra sem találom.) -
963
csendes tag
Üdv Mindekinek
Beszoptam...nincs mese ez van.
A commpeak-kal azért vigyázatok.
Nem tudnak(vagy hajlandóak) kifizetni ~20 USD-t, azért ez mutat valamit és elgondolkoztató.
Itt a fórumon olvastam, hogy milyen OK stb. és ~ 8 FT/perc (0,021 USD) és a hívószám kijelzés is megy.
Na végre egy megfizethető minőségi cég, gondoltam én "balga".
Beregisztrálok , bár már az sem volt egyszerű...
0,02 USD tesztre hivószám kijelzés a saját számaimra megy.
25 USD befizet amiből egyből lekarmoltak Payment Processing Fee 1,64
a megmaradt azzal próbálkoztam.
Hívószám (Caller ID) visszaigazolva ahogy kérik.
4 fajta ár van a ~8 Ft-os ár a standard verzió ...
A klienseket beregisztrálom (FritzBox és Softfone) próbálok hívni...megy is de az ismerősök jelzik, hogy milyne furcsa számról hívom Őket.
Tesztelem a hivószám kijelzés, hát random alapon mindenfajta magyar mobil számokat jelez ki a telefon. Csak az enyémet nem.
Magyarul nem működik a hívószám kijelzés így nekem használhatatlan.
Support hívása... felveszi... a lényeg annyi csak a platinum árnál (ami ~30 Ft/perc) működik a hívószám kijelzés.... "ba..." gondoltam, nem erről volt szó.
Nem tud mit tenni...pedig Ő a support, és igaza van a több mint 30 Forintos árral működik is.
Létezik náluk refund.
OK mondom akkor a számlámat szeretném megszüntetni a pénzt ami maradt visszakérni.
OK no problem 2 perc alatt megszüntették a számlám...
2-3 óra alatt vissza vonták az egyenleget, magukhoz...így jelenleg 0,01 USD
Benyujtottam a refund kérelmet ahogy kérték amit el is bíráltak és "Approved, Waiting for Processing" azaz engedélyezve és feldolgozás alatt.
24 óra múlva megkérdezem már mikor lesz pénzem?
Olvassam el a refund policyt ott van benn 90 nap ???????????????
Ez igaz mondom tényleg de ~ 20 USD -t nem tudtok vissza utalni?
Nem tud mit tenni Ő csak supportos.
Úgyhogy beszoptam... se pénz...se egyenleg.. a "kicc" kínai cégnél.
Csak ezért irtam más ne járjon így.
Részlet a chatből:
Are you serious that there is no $20 in your company?
Why do people write this?
https://www.trustpilot.com/reviews/6593fc075f5f282f06f50d1c
https://www.trustpilot.com/users/5d9de0d988e0534cd071d3f7[ Szerkesztve ]
-
963
csendes tag
Üdv
Ismer valaki olyan sip szolgáltatót (a Delmontokon kívül):
-másodperc alapon számláz
-hivószám kijelzés működik (stabilan, nem random)
-10 Ft/perc alatt van a díj
-sip szerver van (FritzBox miatt)Köszi előre is.
UI: Amugy nekem a Delmontokkal sincs bajom, de hát ha van jobb.[ Szerkesztve ]
-
whbear
senior tag
Üzleti célra is a CommPeak Standard plant használom. Minden működik rendesen. Most direkt kipróbáltam. Rendesen be voltak állítva a caller id - k? Meg voltak erősítve? A Dellmont persze működik csak minden tizedik hívásnál rossz az érthetőség. A Zadarmát ajánlotta egy fórumtárs, betettem egy trunknek tettem rá 10 EUR-t tökéletesen működik igaz kb 14 forint, de ez nálam nem gond. Keveset telefonalunk ki a PBX-ből, amit meg igen az külföldre megy és az jó áron van. De nálam az ár nem elsődleges, inkább a minőség. És még mindig azt mondom, hogy a CommPeak a legjobb. Vagy Ephone. Az is drágább csak ott nem tudod megadni a saját számodat.
Arch Linux, Void Linux, Network Radios, VoIP, HAM
-
963
csendes tag
válasz
whbear #31742 üzenetére
Kedves Whbear
"Meg voltak erősítve? "
Igen meg volt erősítve a Caller ID."Rendesen be voltak állítva a caller id - k?"
Amennyit tudtam beállítottam. Nem tudom mit lehetett volna még beállítani a Standard plan kiválasztása után át sem engedi a rendszerük, ha nem választasz "All Destinations"-ra érvényes szabályt aminél "Specific Caller ID" szabályozható, hogy mit jelezzen ki azok közül amit visszaigazoltál ez a "Edit dynamic rule"-nál.
Elméletileg tehát be volt állítva, ha ez nem elég akkor így jártam...
"A Dellmont persze működik csak minden tizedik hívásnál rossz az érthetőség."
Régebben talán , inkább az vettem észre ha szoftver telefonnal vagy mobilon stb. ahol a hardver teljesítménye változik a hívás indításnál ott tényleg gond van. Ha hardveres megoldással használja pl. valamilyen routerrel akkor ott ez nincs. (Az hogy szakad bármitől lehet, pl. pillanatnyi net hiba stb.)Zadarmát én is használom az igen használható de kb síma mobil áron megy sajna, akkor meg minek ha csak nem külföldre hívsz.
" Keveset telefonalunk ki a PBX-ből,"
Igen ugy nem gond a hívószám kijelzés mert felül bírálhatod vele, sajna nekem nem jöttek be ezek a PBX-ek. Nagyon sokat tudnak de ha nem fizetsz sajna megbízhatatlan egy olyan ahol külső sippet tudsz végződtetni.(legalábbis a pbxes.com ha meg áll "kézzel" kell újra indítani) Ennél nekem jobb a házi telefon rendszer. Kinek ez kinek az válik be.
Ha jól tudom saját PBX-ed van, úgy sok mindent meglehet csinálni, de egyelőre elég szívnom a CRM/ERP/Worpdress párossal nem hiányzik mellé a PBX.Nekem pont a külső lenne hívás a lényeges pontos, működő hívószám kijelzéssel magyar kimenő hívásokra.
Na mindegy így jártam,...köszi a válaszod.
amugy a supportos srác se tudta beállítani. (vagy nem is akarta.) -
labuwx
tag
Én telekomos (vezetékes és mobil) CID-eket használok. Vodafone irányban csak a Platinum esetén jelennek meg helyesen a számok.
Zadarmával egyszer volt caller ID problémám, szintén Vodafone irányban, de egy órán belül javították.
Telnyx-nél $0.0151 egy perc (nem mp alapú) mobil irányba, de ha vezetékes CID-et állítok be, mostanában ki sem cseng. Mobil CID-del eddig nem volt gondom, de nem használom rendszeresen. -
whbear
senior tag
Nekem ingyen van a FreePBX 15. Szerintem amire átlag felhasználásra kell az minden ingyenes benne. Amúgy is ketyeg egy szerverem más célból, arra van feltéve, de felhő szerver is van már pár dollártól havonta. Így nem kell semmilyen szolgáltató. Atomstabil, van hogy csak évente egyszer nézek rá, vagy mikor módosítás van.
A VitalPBX-et meg még egy óvodás is be tudja üzemelni, olyan egyszerű mint a faék.[ Szerkesztve ]
Arch Linux, Void Linux, Network Radios, VoIP, HAM
-
963
csendes tag
válasz
labuwx #31744 üzenetére
Kedves Labuwx
Megnéztem a Telnyx-et. Beregisztráltam...2 perc múlva letiltottak automatán, a fizetési lehetőséget..."fasza"...chat csak AI... email supportnak vagy 10 db...várjak 24-48 órát..."hmmm"...Caller ID azonosítás 2 póbálkozás...account negatívba megy ...még jobban letiltanak....másnap - ez hétfön volt- az ügyfélszolgálat vezetőjének email 6 db hibával tüzdelve...automata válasz:szabaságon van...ami emailt az ÜFSZ-hez csak bevadásztam a neten email az összesre "Élő ember segítsen" ... na erre már regáltak...2-3 órán keresztül pinpongoztunk oda-viszza emailen, közben vagy 20 alkalommal letiltották a számlámat, 2 alkalommal videós azonosítás, + útlevél + személyi + bankkártya másolatát kérték, Miért akarok fizetni, Mit akarok velük kezdeni: Ki vagyok? Mi vagyok? stb brutál azonosítás van náluk ...megkaptam az L2 szintet, amivel USA-n kívül is lehet hívni...bankártyával próbálom feltölteni ... letilt... feloldják...újból bankkártya, ujból letilt... végkép letilt csak Bitcoinnal tudnék fizetni... az nincs... email supportnak nem szórakozzatok, megadok másik bankkártyát ha kell... feloldják... paypallal próbálkozás ...ok sikerül feltölteni...Caller ID beállít teszt hívás ...működik...
Vélemény: picit túl vannak automatizálva, profi cég, sok "expert" beállítási lehetőségekkel...ezt kerestem, köszi a tippet.
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el a téma összefoglalót!
● Nyílt egy topic a komolyabb kérdéseknek, ezentúl ott beszéljetek erről:
VoIP - mélyvíz
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Parfüm topik
- Ukrajnai háború
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Politika
- Bundle topik
- Futás, futópályák
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen