- Hálózati / IP kamera
- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Synology NAS
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Mobilinternet
- Vivaldi (böngésző)
- Linux kezdőknek
- Autodesk - Revit
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nyeste86
csendes tag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni UPC Connect Box ügyben.
Az eszköz az elmúlt 1,5 évben hibátlanul működött, 500 Megabites nettel, 4 eszközzel a hálózaton.
Nem használok saját routert, de mielőtt ebbe belefognék, szeretném megtudni, hogy ha váltok saját routerre, és a CB-t modem módba kapcsolom megoldódik a problémám.A gondom a következő:
Körülbelül 1,5 hónapja napi bontásban dél és délután 5 között változó időpontokban teljesen magától újraindul az eszköz. A hibát már többször jelentettem, cserélték a boxot, a kábeleket az elosztókat, de hibát nem tapasztalnak sehol. Az eszköz naplóját megtekintve azonban érdekes dolgokra lettem figyelmes:
Az újraindulás előtt a következő két hibaüzenetet rögzíti a berendezés:
11-12-2018 11:23:56 notice Port Scan - NULL_SCAN: SRC=192.168.0.38 MAC=744:35:925:18;CM-MAC=38:43:7d:f7:e1:3c;CMTS-MAC=00:01:5c:7a:26:60;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;11-12-2018 12:16:28 notice Illegal - Dropped INPUT packet: SRC=192.0.73.2 MAC=00:01:5C:7A:26:45;CM-MAC=38:43:7d:f7:e1:3c;CMTS-MAC=00:01:5c:7a:26:60;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;
Majd újraindul és 5-7 perc szükséges mire minden szolgáltatás ismét működik.
DHCP-ben lefoglaltam az állandó otthoni eszközeimnek MAC cím alapján 4 IP címet illetve a port forwarding is be van állítva egy P2P kliens számára.
Minden egyéb szolgáltatás alapbeállításon van hagyva. (Természetesen a jelszavak nem).Van tippetek, hogy mi okozhatja ezt a problémát?
-
Nyeste86
csendes tag
válasz kabelmania27 #73689 üzenetére
-
Nyeste86
csendes tag
válasz kabelmania27 #73691 üzenetére
Csak egy 3DSS2 feliratú splitter van semmi egyéb.
-
Nyeste86
csendes tag
válasz kabelmania27 #73693 üzenetére
Minden úgy van, ahogy lennie kell, nincs semmi megtörve vagy lazulva.
-
Nyeste86
csendes tag
válasz kabelmania27 #73695 üzenetére
A Wi-free ki van kapcsolva. Nem szeretnék plusz eszközt a hálózatomban elvégre ez eddig hibátlanul működött. Valami változott és erre akarok rájönni. Kapcsolgatni, újraindítgatni nem fogom, nem erre van kitalálva. Szóval ha van más ötleted vagy másnak esetleg azt szívesen veszem, vagy ha valaki elemezné miért szerepelnek azok az értékek a naplózásban.
-
Nyeste86
csendes tag
válasz kabelmania27 #73697 üzenetére
Jó de naponta nem fogom újraindítani úgy, hogy tudom előtte erre 1,5 évig nem volt szükség. Ezt te is belátod, hogy nem megoldás.
-
Nyeste86
csendes tag
Sziasztok!
Még tavaly Novemberben fordultam hozzátok a jelenleg is fennálló UPC-s hibával kapcsolatosan.
Akkor azt a tanácsot kaptam, hogy ellenőriztessem a jelszinteket, mivel a feltöltésnél voltak problémák.
A hiba pedig, hogy a Connect Box router napi bontásban újra indul.
Az eszközt háromszor cserélte ki a szolgáltató és négy alkalommal járt kint nálam szerelő.
Tegnap volt utoljára, akkor mindent kicseréltek, kábeleket, csatlakozókat, mindent az al-állomástól a routerig. Még az utcán lévő aknában is kicserélték a csatlakozókat, de a hiba továbbra is maradt.Csatoltam a jelenlegi állapotot és a hibaüzeneteket az újraindulás pillanatában.
Ha van bármi ötletetek vagy ki tudjátok silabizálni mi miatt indul újra és újra ez a f*skupac, akkor ne tartsátok magatokban.
-
Nyeste86
csendes tag
válasz kabelmania27 #74449 üzenetére
Üdv,
természetesen elérhető a modem üzemmód, már kipróbáltam úgy saját routerrel és ugyanúgy újraindul.
Az IPv6 ki van kapcsolva.
A Wi-Free kezdettől fogva ki van kapcsoltatva központilag.
Saját modemmel nem fog működni a dolog, mert regisztráltatni kell a központtal üzembe helyezés közben, és ezt a szerelőtől is megkérdeztem, és saját eszközt nem lehet regisztráltatni.A problémám továbbra is adott, hogy a naplózásban található hibára derítsek fényt.
Nem fogom kikerülni a szolgáltató megoldását, nekik KELL ezt megoldani és amíg nem világítok rá valahogy, ők biztosan nem fognak rájönni, mert dilettánsok gyülekezete. -
Nyeste86
csendes tag
válasz kabelmania27 #74451 üzenetére
Igen ezt tökéletesen értem és köszönöm szépen a tippet, de ezt nekik kell megoldani a saját eszközeikkel. Nem fogok ezért külön pénzt kiadni. Addig fogom csesztetni őket a hibakódokkal amíg meg nem oldják. Ezért kérdezem itt is, hátha valaki megfejtette már mit is jelentenek.
-
Nyeste86
csendes tag
válasz kabelmania27 #74455 üzenetére
Nem áll módomban erre külön pénzt költeni, illetve az elveimmel is ütközik. Ők meg nem adnak másikat csak ezt. Remélem előbb utóbb rájön valaki, mi a hiba.
Mindenesetre köszönöm szépen a válaszokat!
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen