- Windows 10
- DIGI internet
- Az EU szerint kartelleztek az indítóakkumulátorok piacán
- Aliexpress tapasztalatok
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Linux kezdőknek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- SkyShowtime
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
nihill
őstag
Sziasztok!
Pár hete kellett váltanom UPC-ről vodafonra, és azóta néha szakadozik a net. Előtte nem emlékszem hogy lett volna ilyen. Néha megáll minden kb 10 másodpercre, majd folytatódik mintha mise történt volna. Nem csak 1 gépen csinálja.
Az összefoglalóban az van nézzek rá a jelszintekre. A 192.168.100.1-nél beloginolok, majd fehér képernyő. Percek után is. Más böngészőből is. Sokadik F5 után (persze kiírja hogy már be vagyok jelentkezve) bejött végre az overview nézet, de onnan nincs sehova tovább, bármit is választok újra üres fehér képernyő bármennyit is várok vele. Innen hogyan tovább? -
nihill
őstag
válasz Gubek-Einste #107125 üzenetére
Felhívtak az ügyfélszolgálattól, hogy akarok-e ugyanannyiért dupla gyors netet és okosabb médiaboxot a Vodafone-tól, vagy maradok a UPCs szerződésnél de akkor megszüntetik nálam a műsor visszajátszást és a netet is vissza veszik valami alapra. Tehát végülis szabadon dönthettem.
A médiabox amúgy tényleg jobb és a speedtest is mutatja a dupla net sebességet. Csak leállogat néha :( Főleg a fiam jelzi sokat aki a neten csetel mikrofonnal.
Eszközt ilyet hoztak:
Rákapcsolódva az overview 5 wifi és 9 Lan eszközt listáz (wifiből biztos hogy több van csak gondolom épp nem aktívak)
A vodafone routerbe van dugva direktben 3 asztali gép és egy gigabites TP-Link switch. Ebbe egy 4. asztali gép, egy POE switch a biztonsági kamerás rendszernek, és egy Mikrotik router a TV médiaboxának és a média lejátszónak, meg a wifi kiterjesztéséért.
Igazából addig nem akarok ügyfélszolgálatozni, amíg magamnak nem vagyok tisztában a helyzettel, ebben kéne segítség, merre/mivel induljak az ok keresésében?#107127 MiZo1990
Annyit én is tudok hogy megvették, de jobban nem követtem az eseményeket. Igazából nem is nagyon érdekel milyen név van éppen a kábel másik végén, csak működjön rendesen.[ Szerkesztve ]
-
nihill
őstag
válasz MiZo1990 #107129 üzenetére
Bennem valahogy az maradt meg hogy mindent vissza vesznek. Mindegy.
A saját router után csak a médiabox van és egy WD LIVE média lejátszó.
Illetve még a telefonjaink kapcsolódhatnak rá wifivel, ha arrafelé vagyunk.
Minden más switchen kereszül van a vodás modemre kötve, vagy direktben.
És az a gép is szakadozik néha, ami direktben van rajta. -
nihill
őstag
válasz kabelmania27 #107181 üzenetére
Modem jelszintet nem tudok, az összefoglaló alapján ha belépek, fehér képernyő fogad, ha esetleg mégis bejönne az overview, onnan eddig bármit választottam csak fehér képernyő jött.
Az elosztó ez:
a -4,0 csatlakozóba van dugva a vodás modem, a másik kettő TV.
Csillapító az nem tudom mi, de csak ez a csati van, más nincs. -
nihill
őstag
válasz kabelmania27 #107186 üzenetére
-
nihill
őstag
válasz kabelmania27 #107204 üzenetére
-
nihill
őstag
Az Asus RT-AC65P megoldotta az akadozó net problémáját.
Köszönöm hozzá a segítséget, tanácsokat
Mondjuk, laza 37 perces hívás volt hogy elmondjam 2 mondatban hogy állítsák be nálam a modem módot de most már megy minden rendesen. -
nihill
őstag
Sziasztok!
Tegnap telefonáltak a vodától, hogy már nem lehet díjneten fizetni, ezért regisztráljak náluk. Mint kiderült valamikor régen már regisztráltam, ment tudom miért mert sosem használtam még, mindegy, a lényeg az, ott volt a februári számla és egy "Befizetem" gomb. Befizettem az oldalukon, jött is róla utána egy email hogy sikeres fizetés. A problémám az, a myvodafone oldalon továbbra is ott van ez a számla mint befizetendő, aktív "Befizetem" gombbal, és el is kezdi a fizetést ha rákattintok. Most akkor én ezt már kifizettem, vagy nem fizettem ki?
-
nihill
őstag
válasz LouiS22 #116406 üzenetére
A fő kérdés inkább az, mi az a 225ft a mai nappal befizetve a voda oldalán, mert a netbankon 3 hónapra visszamenőleg sincs ilyen összegű terhelésem sehova. Illetve már több mint 1 órája befizettem és még mindig nem frissült a voda oldala, amikor a saját visszaigazoló emailjük is megjött 5 percen belül?
-
nihill
őstag
válasz LouiS22 #116477 üzenetére
Ok köszi az infót, akkor a jövő hétig várok ezzel.
Mindenesetre bőven lenne mit tanulniuk internetes fizetés terén a díjnettől.
Egyébként közben megírtam nekik emailben az ügyet, persze nem meglepő eredménnyel:
(jelenleg már 5-ödször nyomom meg az "újra elküldöm" gombot, ugyan ezzel a válasszal)
Ez ám az ügyfélkommunikáció, panaszkezelés -
nihill
őstag
válasz LouiS22 #116479 üzenetére
Tehát a bank tranzakciós azonosítóval együtt visszaigazolja nekik a sikeres fizetést, és utána még kell 5 nap marinéninek, hogy átvezesse az excelében? Ha nekem vissza tudják igazolni akkor a saját rendszerükben meg nem tudják fizetettre tenni?
Nem problémázni akarok, de egy ilyen IT fizetési rendszer már 10 éve is ciki volt szerintem. -
nihill
őstag
azóta sem megy egyébként, ugyan ezt írja huszadjára is
mindegy, majd a jövő héten ránézek, azért fogok tudni aludni emiatt#116483 LouiS22
Oké de pl. a díjnet valahogy mégis megugrotta ezt a szintet, a kezdetektől.
Vagy a kötelező biztosításomat is ugyan így neten fizettem nemrég, ott sem maradt kinn a visszaigazolás után a fizetés gomb, pláne nem másnap is. Vagy akármelyik webshop online fizetése.
Igazából az utóbbi akárhány évből nem is tudnék erre más példát mondani a vodán kívül.[ Szerkesztve ]
-
nihill
őstag
válasz nihill #116480 üzenetére
Nos, miután vagy huszadjára végre sikerült a múlt héten elküldeni a honlapjukon a befizetéssel kapcsolatos üzenetemet, ma visszaír az ügyfélszolgálat hogy írjam le mi az észrevételem mert üres üzenetet küldtem nekik erre már nem tudok mit reagálni
Ja amúgy a befizetésemet azt rendbe tették, persze az sem sima ügy, mert visszamenőleg megváltoztak a havi adatok (lefényképeztem a múlt héten és nem az van most) és eltűnt vagy 200ft befizetendő ami szerintem bezavarta a végösszeget, viszont így már stimmel 0-ra.
Csak az a furcsa, épp erről írtam nekik az "üres" levelemben hmmmm hmmmm[ Szerkesztve ]
-
nihill
őstag
Sziasztok, vodafone.hu honlapra szeretnék bejelentkezni, de azt írja, sikertelen azonosítás, ellenőrizzem a megadott adatokat. Az email és jelszó helyes, nem is adom meg sosem hanem el van mentve a böngészőben.
Előzmény: délelőtt már sikeresen bejelentkeztem ugyanitt ugyanígy, de a belépés után frissített egyet a honlap (nem én refresheltem) és utána azt írta "nincs fiók hozzárendelve a regisztrációmhoz" vagy kb. valami ilyesmit. Nem foglalkoztam vele, de onnantól nem fogadja el az elmentett jelszavamat. Gondoltam valami átmeneti zavar és délutánra megjavul, de nem.
Ilyenkor hogyan tovább?
(ott van hogy kereshetem az ügyfélszolgálatot is, dehát nem írtam el semmit belépésnél)
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Windows 10
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Steam topic
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Eredeti játékok OFF topik
- DIGI internet
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Eladó! ID Cooling Forstflow 240g GPU hűtés (Foxpost az árban!)
- Eladó! Jonsbo TW6 360 ARGB cpu hűtő ( Foxpost az árban!)
- Eladó! AMD Wraith Prism RGB LED (Foxpost az árban!)
- Magic Keyboard iPad PRO 12.9 magyar fekete, fulldoboz!
- HP Pavilion 15-eg3148nia - ÚJ 15,6" FullHD IPS notebook - i5-1335U, 16GB, TOUCH
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen