Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vesa

    veterán

    válasz Livius #90546 üzenetére

    Ez érdekes, mert nekem a hiba keletkezésekor nem, de a hiba elhárítása után mindig küldtek SMS-t, bár lehet csak azért, mert telefonáltam. Viszont UPC idején gyakorlatilag soha nem kellett várnom hibabejelentésnél, azonnal volt valaki a vonal végén. Vagy még jobb volt, amikor már az automata bemondta, hogy "jelenleg fennakadások tapasztalhatók a szolgáltatásban a következő településeken: XYZ". Abból már tudtam, hogy nem nálam van a hiba és ők is tudnak róla, tehát csinálják. Most meg...??? Egy nagy nulla.

    A tudomány a valóság költészete!

  • MadMancs

    veterán

    válasz Livius #90546 üzenetére

    Nekem eddig minden hibajelentes végén magától elmondta a hibajegy számat. Hibabejelenteskor nem, de ha nem kiszallasos hanem központi hiba volt amiért jelentettem annak javításakor jön sms. Viszont bazt tudni kell hogy erre külön kell megadni számot. Nálunk is a kapcsolattartási az én számom lett megadva azon is kerestek/keresnek, de sms hibajavítasról tulajnak megy mert azbő száma lett megadva anno kifejezetten erre a célra.

    Ghostman78:

    Ez idő alatt a vezetékes hálózat központi elemei továbbra is az előző tulajdonos, a Liberty Global szerverein futnak, tehát a jogi összeolvadásnak nincs köze az esetleges vezetékes szolgáltatás-ingadozásokhoz

    Na ezt magyarázzuk itt is egy ideje, de nem akarják emberek megérteni.

    Azt hogy VTV nem jó, mondta nekem is technikus. Sokkal tobb kiszállás van VTV box miatt mint Horizon+MediaCard+net miatt együttvéve.

    [ Szerkesztve ]

    Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

Új hozzászólás Aktív témák