Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz HofiZoli #8228 üzenetére

    2 órát? Haha... Ez csak álom!

    Tavaly nyáron nálunk rengeteg probléma volt egy optikai kábel törés miatt, hetekig szívtunk (az egész település), napi egy-két órát volt csupán szolgáltatás (tv, tel, net), az is össze-vissza! A balfék ügyfélszolgálatot hiába hívtam naponta (mobilról, mikor elvileg lenne ingyen upc-s telefonom), azok sosem tudtak az előző bejelentésekről, mindig új hibának akarták felvenni! Amikor éppen visszajött a szolgáltatás, akkor azonnal felhívtak, és közölték, hogy megjavították, most már jó lesz, és lezárják a hibajegyet! Aztán egy-két óra, és megint nem ment... Reklamálni szerintük nem tudtam, mert a 72 órás határidőn belül elhárították a hibát, aztán a következő az már egy másik hiba! Na ekkor kezdtem firtatni a rendelkezésre állási idő kérdést, ami talán benne sincs az ÁSZF-ben, és amire csak hebegtek, habogtak, hogy hát (azt hiszem) 98%, de az nem egészen úgy van! Szóval ez ügyben már mellébeszéltek, hárítani akartak! Aztán feljelentettem az egész kócerájt az NMHH-hoz, NFH-hoz, és érdekes módon rögtön lett havidíj elengedés, és ezután talán egy kicsit jobban mozgolódtak a hiba elhárítás kérdéseben is!

    Szóval lehet Pesten 2 óra, de vidéken 2 hét! Nézz át az ex-RubiCom-os topikba, és kérdezd meg fezlergabor-t, hogy mennyire stabil mostanság a szolgáltatás, mennyire elégedett velük? Az utóbbi hetekben majdnem napi szinten vannak több órás kimaradások náluk!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák