Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz bon #71625 üzenetére

    Különböző ingyenes oldalaknál még meg is értem (részben), de egy szolgáltató, akinek a szolgáltatására előfizetek és emiatt használom a honlapját, ne csináljon ilyet!

    [ Szerkesztve ]

  • ztsoft

    őstag

    válasz bon #71625 üzenetére

    Nem szabad reklám blokkolót használni!

    Ez a Te egyéni döntésed, nem kell másra is ráerőltetni. Mindenki saját maga eldönti, hogy használja-e vagy sem.

    Minden oldal üzemeltetése pénzbe kerül, amit a reklámokból tartanak fent sok esetben.

    Most egy szolgáltató oldaláról beszélünk, amiért én is fizetek! A következő lépés majd a reklámok megjelenése lesz?

    Így nagyon helyes ha tiltják.

    Érdekes módon, még egy szolgáltatónál sem találkoztam vele, csak a UPC-nél. Talán kevés az ügyfelektől beszedett összeg? Vagy azt hiszik, hogy majd Ők megállítják a blokkolók használatát?

    Amúgy már elegem van a hasonló szövegekből (főleg a lopás és egyéb minősítésekből). Ezek mind csak olaj a tűzre!

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

  • #19482368

    törölt tag

    válasz bon #71625 üzenetére

    Minden oldal üzemeltetése pénzbe kerül,
    Ez a kijelentés ebben a formában teljesen helytálló. És igazad is van.
    Tovább megyek, önmagában a reklámmal nincs probléma, sokkal inkább annak erőszakos politikájával.
    Amit rá akarnak erőszakolni az emberre, az ösztönösen egyfajta védekezési mechanizmusba fog lépni, és lehetőségeihez képest, mindent el fog követni hogy csökkentse az ilyen ingereket.
    Tehát reklám, és reklám között különbséget kell tenni.

    Így nagyon helyes ha tiltják.
    Ez egy nagyon rossz üzletpolitika, ha én nem engedélyezem a reklámot, tehát blokkolom, akkor nem tekinthetem meg annak az oldalnak a tartalmát. Mivel itt jelen esetben egy Telekommunikációs szolgáltatóról van szó, könnyen lehet, hogy magát a többi szolgáltatást se veszem igénybe, mivel az erőszakos üzletpolitikát folytat. Ebből következik, vajon mi mindent akar még rám erőszakolni, saját profitorientált céljai elérése érdekében. Ezért a leendő, vagy már meglévő ügyfél szemében meginog a bizalom. Márpedig mivel több telekommunikációs cég van a piacon, lehet hogy csupán bizalmi alapon más szolgáltatót választ a leendő ügyfél. Tehát az erőszakos üzletpolitika, ami egy ártatlan reklám, jelen pillanatban, olyan folyamatokat indíthat el, aminek következtében, még többet veszít a telekommunikációs cég.

    Konzekvencia: A reklám önmagában nem rossz dolog, de a túlzásba vitt reklám, akár az ellenkezőjét váltja ki az emberekből, :D

Új hozzászólás Aktív témák