Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Thargoff

    friss újonc

    válasz mrlujoak #121205 üzenetére

    Érdekes amúgy ez. Nekem az bonyolítja, hogy az otthoni dolgok lakosságiak, mobil pedig üzleti.
    Most nem tudok belépni sehogyse. Az átállásról jött infó, de a másodlagos e-mail címre, az amire elvileg átállok, arra semmi. És új azonosítóról sem kaptam infót.
    És korábban azt is mondták, hogy lakosságit és üzletit nem tudnak összevonni.
    Viszont a megadott e-mail cím és telefon szám meg értelemszerűen megegyezik a rendszerben. Szerintem mátrixba kerültek a fiókjaim. :)
    Ügyfélszolgálat meg azt mondta most, hogy a My Vodafone belépés meg most nem is működik... Írtam nekik online is, de a válasz e-mail szerint 30 nap az átfutási idő.
    Számlákkal nem is lenne gond, mert csoportos beszedéssel megy, azt írták, hogy ott nincs gond az átállással, de pl. webböngészős vodafone.tv nem megy így, meg az egyéb ügyintézés sem...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák