Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AtHoS

    nagyúr

    válasz pjen #121154 üzenetére

    Én is tudnám, de nyomtam egy kijelentkezést a mobilon (közvetlenül előtte simán ment M4HD csatorna), hogy beállítsam az új jelszót, amit PC-n kellett megadnom böngészővel VODA fiókba belépéshez és írja is a gyakori kérdések oldalon, hogy azt kell használni.

    "2022. július 11-től egységesítjük a vezetékes és mobil előfizetésekhez tartozó My Vodafone fiók adatokat, a Vodafone TV applikációba is a My Vodafone fiókodhoz használt email cím és jelszó párossal tudsz belépni."

    Szóval az új jelszóval próbálkozva kaptam a fenti hibaüzenetet, de a kimásolt útmutató szerint Voda BOX spec menüjében lehet törölni eszközt, de nekem ilyen BOX-om nincs. Régi "hagyományos" BOX-om van (Kaon Mediabox), így Go Ügyfélszolgálat, de chates lehetőségre eddig nem akadtam

    "A voda app az nem az adás, hanem a my voda mobilos megfelelője."

    Ezt nem tudom miért írtad, eddig is tisztában voltam vele :F

    [ Szerkesztve ]

    read-only mode on the forum

Új hozzászólás Aktív témák