- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
- Linux kezdőknek
- Vírusirtó topic
- Mesterséges intelligencia topik
- Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
- Crypto Trade
- Mozilla Firefox
- Windows 10
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Watercolour
aktív tag
válasz #19617792 #72556 üzenetére
>Mit lehet olyankor kezdeni, ha a UPC próbálja háritani a problémát?
>Hogyan lehetne őket rávenni, hogy márpedig javitsák a problémát
>Arra hivatkoznak, hogy ha többen is jelzik a problémát, akkor jobban utánanéznek.Közöld a telefonos hibabejelentővel, hogy tisztában vagy a jogaiddal, tudod, hogy a szolgáltatónak a bejelentéstől számított 72 órája van a probléma megoldására (és nem a hibajavítás megkezdésére!), és igényt tartasz a neked ilyen esetben járó kötbérre. Erre az ügyfélszolgálatos papírforma szerint azt fogja hazudni, hogy "külső hálózati hiba esetén nincsen 72 órás javítási kötelezettségük", ami egy szemenszedett hazugság, de a UPC-nél ez a szokásos ügymenet. Erre válaszold, hogy ez sehol sem szerepel az ÁSZF-ben (ha szerinte igen, mondja meg, hogy pontosan hol), illetve a vonatkozó törvényekben, és továbbra is kéred a kötbért, valamint a felügyeleti szerveikhez fogsz fordulni azért, meg megpróbáltak félrevezetni, és ezzel korlátozni téged jogaid gyakorlásában. Tapasztalatom szerint csak így képesek megfelelő figyelmet fordítani egy elhúzódó hiba kijavítására. Továbbá javaslom az ÁSZF tényleges áttanulmányozását.
Edit: Még valami:
Ragaszkodj hozzá, hogy a hibajegyedet NE zárják le, mert a probléma nincsen kijavítva. A szokásos ügyféllehúzási procedúrájukhoz hozzátartozik az is, hogy lezárják a hibabejelentésed, és a "külső hálózati hibát" "majd javítják", és azzal, hogy felvették a "külső hálózati hibát" javításra, véleményük szerint teljesítették a veled szemben álló hibajavítási kötelezettségüket. Ez természetesen szintén hazugság, erre is tegyél panaszt, és közöld az előbbiekben leírtakat.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Üzletből, garanciával, Macbook Air Retina 13" 2020, 8GBRAM 256GB SSD magyar bill
- Lenovo ThinkStation P330 Workstation: 3D tervezésre (CAD), videó vágásra, animációk készítésére(DCC)
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 8GB
- Eladó ASUS ROG STRIX SCAR II GL704G kishibás gamer notebook
- ÚJ! // ÁR ALATT! // Edifier S3000 MK II // Muziker garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest