Új hozzászólás Aktív témák

  • Watercolour

    aktív tag

    válasz #19617792 #72556 üzenetére

    >Mit lehet olyankor kezdeni, ha a UPC próbálja háritani a problémát?
    >Hogyan lehetne őket rávenni, hogy márpedig javitsák a problémát
    >Arra hivatkoznak, hogy ha többen is jelzik a problémát, akkor jobban utánanéznek.

    Közöld a telefonos hibabejelentővel, hogy tisztában vagy a jogaiddal, tudod, hogy a szolgáltatónak a bejelentéstől számított 72 órája van a probléma megoldására (és nem a hibajavítás megkezdésére!), és igényt tartasz a neked ilyen esetben járó kötbérre. Erre az ügyfélszolgálatos papírforma szerint azt fogja hazudni, hogy "külső hálózati hiba esetén nincsen 72 órás javítási kötelezettségük", ami egy szemenszedett hazugság, de a UPC-nél ez a szokásos ügymenet. Erre válaszold, hogy ez sehol sem szerepel az ÁSZF-ben (ha szerinte igen, mondja meg, hogy pontosan hol), illetve a vonatkozó törvényekben, és továbbra is kéred a kötbért, valamint a felügyeleti szerveikhez fogsz fordulni azért, meg megpróbáltak félrevezetni, és ezzel korlátozni téged jogaid gyakorlásában. Tapasztalatom szerint csak így képesek megfelelő figyelmet fordítani egy elhúzódó hiba kijavítására. Továbbá javaslom az ÁSZF tényleges áttanulmányozását.

    Edit: Még valami:
    Ragaszkodj hozzá, hogy a hibajegyedet NE zárják le, mert a probléma nincsen kijavítva. A szokásos ügyféllehúzási procedúrájukhoz hozzátartozik az is, hogy lezárják a hibabejelentésed, és a "külső hálózati hibát" "majd javítják", és azzal, hogy felvették a "külső hálózati hibát" javításra, véleményük szerint teljesítették a veled szemben álló hibajavítási kötelezettségüket. Ez természetesen szintén hazugság, erre is tegyél panaszt, és közöld az előbbiekben leírtakat.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák