Új hozzászólás Aktív témák

  • kpityu2

    őstag

    Mindig van lejjebb. Két hete egy autó kicsapta a ház előtti oszlopot, vitte a kábeltévét is. Elmü másnap kint volt, helyreállította az oszlopot és az elektromos áramot, a UPC(Voda) kábele/doboz a földön. Se kábeltévé, se telefon, se internet... Be lett jelentve két előfizetésről is, ennek ellenére nem történik semmi. Felhívom az üsz-t, hogy mi a rák van:

    1. árvergődés az azonosításon és a menüpontokon.
    2. Vodafone üsz kisasszonynak elmondom a panaszom.
    3. Adategyeztetés... számítógéppötyögés... még számítógéppötyögés... nem talál semmit. Ja, hogy UPC. kapcsolom a kollégát.
    4. zenehallgatás...
    5. UPC üsz kollegina. Jó napot mi a panasza? Elmondom újra. Adategyeztetés... számítógéppötyögés... még számítógéppötyögés. Hát ő nem talál semmit, de kapcsolja az illetékes szakembert.
    6. zenehallgatás...
    7. Illetékes szakember: Jó napot, mi panasza? Elmondom mi a panaszom. Adategyeztetés... számítóggéppötyögés... még számítógéppötyögés...hát ő nem talál semmit, de felveszi a hibabejelentést... Aszongya... utcai főkábel leszakadva a földön... balesetveszélyes?... alighanem... adatok felvéve, majd lesz valamikor valami...

    Hát itt tartunk.

    [ Szerkesztve ]

    Okos mérnök a hülyeséggel is kalkulál. Avagy, a "Figyelj oda jobban" tábla nem munkavédelmi eszköz....

Új hozzászólás Aktív témák