- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
TillaT
junior tag
Sziasztok!
Hogyan lehet mostanság elérni a Vodafone ügyfélszolgálatát e-mailben?
Régebben, ha küldtem egy levelet az ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com-ra, akkor rövid időn belül jött egy automatikus válasz azzal, hogy levelemet megkapták s majd válaszolnak, stb. Most meg napok óta sem visszaigazolást nem kaptam, sem érdemi választ. Esetleg megváltozott az ügyfélszolgálat e-mail elérhetősége? Tudtok valamit? -
Pandimakaay
tag
Sziasztok, 10-15 percenkent a vtv box azt irj a kepernyo jobb felso sarkaban, hogy sc402 hibakod... Az adas megy rendesen, de azert idegesit... Weboldalon annyit ir vedd fel veluk a kapcsolatot... Legalabb par otletet irhatnanak... Ezzel van valakinek tapasztalata?
Elore is koszonom -
-
creed33
aktív tag
Üdv!
Január első napjaiban a szerződés lejárta előtt lett meghosszabbítva újabb egy évre a hűségidő. Csak 100 Ft al kell többet fizetni mint tavaly. Februári csekk a megbeszélt összegű, erre ma jön az sms hogy 1000 Ft tal többet kell fizetni holott nem volt késedelmes befizetés. Ügyfélszolgálatot felhívtam, kiderült hogy mivel nem elektronikusan fizetjük be a csekket hanem postán ezért kell többet fizetni. Korábban erről semmilyen külön tájékoztatást nem kaptam, ha ez így van akkor februári számla miért jött ki a megbeszélt összeggel? Ez csak lehúzás lehet. nem ez az első probléma a Vodafone nal mióta az UPC től átvették a szolgáltatást.
Szombathelyről írok, esetleg van itt valaki aki tudna a városban ajánlani a Vodafone helyett egy másik kábeltévé,internet szolgáltatót? -
creed33
aktív tag
Telefonon ,az ügyfélszolgálattal lett megkötve az újabb szerződés pár nappal a lejárta előtt január első napjaiban,a korábban megkötött egyéves szerződés lejárta előtt.Ez már pár éve így van, soha nem hallottam erről az epack kedvezményről.
Mindig annyit kellett befizetni már hosszú évek óta ami meg lett beszélve. Mindig postán és csekken történt a befizetés. Most a februári hónapban miért nem kellett többet fizetni, miért csak márciustól ha ez így van?[ Szerkesztve ]
-
Ledi
aktív tag
válasz creed33 #127108 üzenetére
Kimásoltam az internetelőfizetésem összefoglalójából ezt a részt:
Annyi változott, hogy pár hónapja a számlában már külön nem tüntetik fel a kedvezményt.
Ha a szerződéskötéskor az ügyintéző nem hívta fel a figyelmet, hogy az e-pack kedvezményhez nem lehet csekkes fizetéssel rendezni akkor hibázott.
Most a februári hónapban miért nem kellett többet fizetni, miért csak márciustól ha ez így van?
Azért, mert mert a márciusi számlán jelenik meg az epack elmaradása. Ezt mindig utólag számlázzák. Ha a következő hónapban is csekken fizeted +1000 Ft-al több lesz a havidíjad. -
morpet1
csendes tag
válasz Pandimakaay #127087 üzenetére
Az sc402 hibakóddal a Hiba a hálózati konfiguráció olvasásában kontextusában találkoztam ma. Hiába volt net és indítottam újra a modemet, a set top box nem tudott csatlakozni (pedig a modem szerint csatlakoztatva volt vezetékesen). Hívtam az ügyfélszolgálatot, de közel 20 perc alatt sem jutottam ügyintézőhöz. Végül magától megjavult: net nélkül indítottam el a boxot, és csak akkor dugtam be a netet, amikor már felállt. Azóta nem látom az sc402-t.
-
Harbinger85
aktív tag
Üdv!
Furcsa dolgot észleltem. Az edge böngészőben mobilon és PC-n a Vodás neten alapján azt hiszi Írországban vagyok. Ezt leginkább a MS Rewards-on vettem észre, több a napi feladat és a beváltható jutalmak. Ezt mobilnettel, ami szintén Vodás korrigálja. Egyáltalán lehet ilyen hiba vagy csak a böngészőben állítottam el valamit?
-
Ledi
aktív tag
-
Ledi
aktív tag
Akkor (még 2008 körül lehetett)az egyik számlán írták hogy aki nem tér át az elektronikus fizetésre és számlázásra akkor a havidijat valami pár 100 forinttal megterhelik.
Aztán nagy balhé lett belőle és gyorsan visszavonták az egészet. Persze addigra többen áttértek az e-számlára velem együtt.
Több évvel később vezették be az epackot, hogy kedvezményt adjanak a havidijból.
[ Szerkesztve ]
-
creed33
aktív tag
Ma bementem az ügyfélszolgálati irodába is. Azt mondták most vették észre a rendszerbe központilag hogy nekem fizetni kell ezt a plusz díjat. Elvileg már régóta fizetnem kellene mivel mindig is csekken fizettem be a havi díjat. Érdekes
-
Toth_Jani
őstag
A díjnet soha nem kellett, én csoportossal fizettem, minden szolgáltatónak évekig, mostanában meg ha már van 1 kattintásos fizetés, (és a csoportos is már 100 forint) igy veszem a fáradtságot és nem felejtek el rákattintani a határidő előtt.
A lényeg az volt hogy ne a Postán álljunk sorba (30-40 percet) a csekkel amiért a posta kezelési költséget számolt fel a szolgáltató felé.[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz Toth_Jani #127119 üzenetére
Soha nem kellett, de legalább addig jó volt, amíg a vodkafon képtelen volt normálisan megoldani, hogy letölthető legyen az aktuális számla. A díjnetnek kb. ez az egy értelme volt, hogy szépen ott voltak a számlák libasorban, és nem volt az 1-2 nap múlva bullshit duma 46-odszori rákattintás után is.
-
dgyuri0123
nagyúr
Helló!
Az vajon miért lehet, hogy a 264000-es sávban 10%-os a jelerősség, 756000-nél meg 75-85%? A minőség is 20 és 95% között alakul frekvenciától függően.
Csak mert meg kellett nézzem a jelerősségeket, mert a Spektrum Home néha-néha megbicsaklik és szétesik a képe rövid időre. Az meg ugye a 264000-en van. Hibabejelentő természetesen nem elérhető hétvégén... A "frekvenciák" nem feltétlenül a legpontosabbak, csak emlékezetből írtam a sávszéleket. Köszi, ha segít/válaszol valaki."csak a zene van"
-
pjen
félisten
válasz dgyuri0123 #127121 üzenetére
Mért ne lenne elérhető a hibabejelentő? Ma már beszéltem is velük.
-
dgyuri0123
nagyúr
Nekem meg azt mondta az automata, hogy csak munkaidőben keressem őket. Szintén ma, kb. 1 órája. De akkor megpróbálom megint.
Na, akkor újra leírom: vezetékes internet és kábeltévé hiba ügyben elhajt az automata. Ebben a pillanatban tettem le a telefont.
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
Piftuka
veterán
válasz labeda #127092 üzenetére
Nálam szintén, a nővérem előfizetésére is ezt írja.
Édesanyám, édesapám profiljában a szolgáltatás elemeinek egyes részleteit angol nyelven írja a felület...
Alig 1 hónapja hosszabbítottam meg a mobil előfizetésemet, de most pénteken hívott az értékesítésük, hogy felajánlja a hosszabbítást...
Azt sem tudják, hogy mi merre hány méter.
Katasztrófa, komolyan mondom, katasztrófa ez az egész!
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
válasz cocka #127100 üzenetére
A CI+ kártya esetében is teljesen zavaros a TV újság. Gyakran nem azt a műsort jelzi, ami éppen az adott csatornán fut.
A műsor tartalma az egyik nézetben mondjuk 4 mondat (de nem a teljes leírása a műsornak még ez sem), ha belekattintok, egy fél mondat... lehetőség sincsen "kibontani" a szöveget bárhol.
Nem ott tart az adott műsor, ahol a TV újság jelzi. Akár 30-40 perces különbséges is vannak egyes csatornákon.
Időnként "en bloc" eltűnik a TV újság, vagy a tartalma teljesen üres. Napestig lehetne sorolni az "anomáliákat"...
"Aquila non captat muscas."
-
Piftuka
veterán
-
pjen
félisten
válasz dgyuri0123 #127123 üzenetére
Nyomjál nullát aztán 2 és megint 2.
-
blakey
titán
válasz dgyuri0123 #127123 üzenetére
Működik hétvégén is. Írtam, hogy nekem vasárnap volt problémám, amit akkor meg is oldották, 1,5 órával később, helyszíni kiszállással. Ha gyenge a jelerősség, akkor ott át kéne nézni a kábelezést. 20%-nál nem csodálom, hogy szétesik a kép. Minimum 50% szükséges, valamint a képminőség 100-nak kéne lennie, legalábbis nálam 70%-os jelerősség mellett is 100% a minőség.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
pjen
félisten
válasz dgyuri0123 #127128 üzenetére
Akkor lehet az ONE ügyfelek más elbírálás alá esnek.
-
blakey
titán
válasz dgyuri0123 #127131 üzenetére
Akkor valamit qrva sz@rul csinálsz, mert nekem már kapcsolták volna az ügyintézőt. Egyáltalán milyen számot hívsz és milyen menüpontot választasz?
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz blakey #127133 üzenetére
1270-0-2-2. De valamiért eddig ezeknél az idiótáknál én üzleti partnerként voltam/vagyok nyilvántartva, így ügyfélszámom sincs ennél fogva. Viszont, kerülő úton el tudtam érni egy "embert", aki azonosítást követően elárulta az ügyfélszámomat, ami sehol, semmilyen dokumentumomon nem szerepel egyébként. Még az online felületen sem találtam meg, mert üzleti partnerként egy teljesen másfajta azonosítás kell. Ennyit az idiótákról.
Ja... és mivel nem volt ügyfélszámom, csak irányítószámot tudtam megadni, aminek utána jött az automata üzenete, hogy hétköznap 7 órától tudnak segíteni...Szerelőt ígértek hétfőre....nem 1.5 óra múlva.
[ Szerkesztve ]
"csak a zene van"
-
pjen
félisten
válasz dgyuri0123 #127132 üzenetére
Van egy érték határ ami fölött kiemelten kezelnek és engedményt kapsz. Megint megpróbáltam, alig győztem letenni, már kapcsolták volna az ügyintézőt. Reggel mikor hívtam, bejelentkezett egy úr, kérdezte mi a bánatom. Mondtam nevet, címet és igyekeztünk megoldani a gondot.
-
blakey
titán
válasz dgyuri0123 #127135 üzenetére
1270/2-est kéne választanod, hiszen hibát szeretnél bejelenteni, nem panaszod van. A panasz egy teljesen másik kategória.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
mezis
nagyúr
Üdv.!
Nem tudja véletlenül valaki, hogy a Magyar Mozi TV melyik frekvencián fogható?
A csatorna kiosztásban már megjelent, de a frekvencia táblázatot még nem frissítették.
Pár napja az ÜFSZ a 346MHz-et mondta, de akkor még nem találtam abban a multiplexben.
CI+ kártyával nincs hangulatom az összes frekvenciát újra kerestetni.
mezis
-
PeL
addikt
Nos. Hétközben jó volt, egészen a mai napig amikor is újra szelessé vált az idő, megint összesz@rta magát az egész szolgáltatás itt, mint múlt hét végén. TV ugyanúgy akadozik, pattog a hang, a net meg újfent ilyen (harmadszorra volt hajlandó a netem végre feltölteni ezt a képet is most):
1000/40-es net...
Felhívtam most este a 1270-et, kb. 40 percnyi várakozás után kapcsoltak valakit. Megint egy kedves hangú csajszi vette fel, elmondtam neki hogy mi a probléma, meg hogy már múlt héten is ugyanez volt a gond és kiküldtek valakit aki elméletileg "megcsinálta", vagyis kicserélte a sérült kábel részt. Nos, ennyire jól sikerült, mint a fenti képen is látszik. Az ügyfélszolgálatos csaj várakoztat, mert épp méregetett valamit onnan. Mondja közben hogy látja hogy lassan töltenek be a modem dolgai. Eltelik pár perc, majd megszólal, hogy úgy látja kezd helyreállni a dolog, újra kéne indítani a modemet. Megtettem, bootol a modem, rámérek egy speedtestet, valahogy épp tényleg jót mért abban a pillanatban. Így a csajszi közli is velem hogy ő ennyit tudott tenni (hogy pontosan mit tett azt sajna nem tudom megmondani ) , hogy ha továbbra is problémát észlelek akkor telefonáljak újra és akkor továbbítják az illetékeseknek a dolgot. Mondtam neki, ha így lesz akkor csak holnap fogok már telefonálni. Nem fogok szombat 21:00 után még egy órát ülni a telefonnal a kezemben mire felveszik (persze ezt nem mondtam ki hangosan, csak az előző mondatot). Megköszönte a türelmem majd elbúcsúzott. Rá nem egész egy óra hosszára megint ugyanúgy rossz a szolgáltatás. Szóval futottam úgymond egy felesleges kört, és akkor holnap megint hívhatom őket -.- Nem is értem miért nem lehetett egyből továbbadni, ha még mindig szakadás van valahol, az nyilvánvalóan nem fog magától megjavulni.
[ Szerkesztve ]
-
mezis
nagyúr
- [link]
- Koax csavarlazulás: Magam csavartam be a linkelt galvanikus leválasztót, de csak puszta kézzel húztam meg a hollandereket. Évekig nem volt semmi probléma -NÁLAM! Aztán egyik pillanatról a másikra megszűnt az internet. Láttam éppen dolguk végeztével autójuk felé sétálni UPC-s szerelőket.
Azonnal "bejelentettem" nekik a hibát. Bevallották, hogy a 6 szomszédom közül valakinél probléma volt és műszerrel kimérték hogy az én csatlakozásom okozza a bajt. Engem kihúztak, szomszéd problémája megszűnt.
Sikerült rábeszélnem őket az én hibám megszüntetésére is. (Cserép alatt kellett meghúzniuk lelazult hollandert.) Azóta megy minden rendben. 7-en vagyunk egy "dobozba" csatlakoztatva.[ Szerkesztve ]
mezis
-
PeL
addikt
válasz mezis #127146 üzenetére
Az a gond hogy nem csak nálam van ez, hanem szomszédoknál is akik az épület más részén laknak, azóta már beszéltem egyikkel, nála is ugyanez van mint itt. Meg múlt héten is ugyanez volt nála is mikor írtam ide. Gondolom múlt héten nem nézték meg de szerintem itt is a légkábellel lesz valami (máshol javították, pár házzal arrébb állítólag), mert egy jó magas tuja hozzáér az oszlop előtt ahol lejön a földbe és valszeg szépen nyomkodja - feszíti a kábelt mikor nagy szél van.
[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
válasz mezis #127149 üzenetére
Nem a mediacard tette oda, hanem a tévé. (Feltehetően akkor is oda került volna, ha bent sincs a kártya a tévében. A kártya csak feloldja a csatornák kódolását.) Viszont ezek szerint valami egyedi hangolási mód van nálad kiválasztva, mivel a Voda kiosztása szerint a 78-as helyre kellett volna kerülnie.
Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Hisense 50A6BG 4k Smart TV!50"/4k/DOLBY VISION/10bit/Game Mode/ALLM/Beszámítás!
- Dell S2421HN Full HD Led Monitor! 24"/1920x1080/IPS/75hz/Freesync/Fehér
- Dell S2721DS 2k Monitor!27"/IPS/2560x1440/75hz/Freesync-Gsync/Fehér/Beszámítás
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen