Új hozzászólás Aktív témák

  • AtHoS

    nagyúr

    válasz AtHoS #121216 üzenetére

    Megpróbáltam weben az újdonsült önkiszolgáló webes felületen (remélem azt találtam meg :F ) hibabejelentést intézni a nem működő mobilos Voda TV APP-al kapcsolatban, de van egy aprócska gond:

    "Az ügyfélszámnak 10 karakter hosszú számnak kell lennie és 1-essel vagy 2-essel kezdődik"

    Hát ránéztem a legutolsó július 4-én kelt Voda számlára, melynek első oldalán bal felül a legelső infó (10 karakter hosszúságú): Az Ön ügyfélszáma: 00******

    Szóval akkor honnan kellene 1-essel vagy 2essel kezdődő ügyfélszámot kerítenem? :F

    Szerk.

    Áhá, szóval nem ügyfélszám kell, hanem: Havidíjas számlázási fiók azonosító: 20********
    éééértem. Illetve nem értem, miért írják akkor az ügyfélszámot a mezőbe beírhatónak :W

    [ Szerkesztve ]

    read-only mode on the forum

Új hozzászólás Aktív témák