Új hozzászólás Aktív témák

  • Ron Swanson

    senior tag

    Tököm tele van a Vodafonnal mostanában...

    1) Decemberi számla 2500 Ft-tal több lett. A számlarészletező PDF-et nem engedi letölteni, csak ennyit látok:

    Szerintetek mi ez a telefon forgalmi díj? Vezetékes TV+internet+telefon triónk van, de a vezetékes telefon nincsen bekötve, nem is volt, nem is lesz.

    2) Nemrég lett 500-as net helyett gigabites, mert lejárt a hűség és egy callcenteres rásózta a szüleimre.. az ügyintézőnek meg lett mondva, hogy a modemcserén túl még 2 db Horizon boxot CI kártyára cserélnénk. Az ügyintéző elkérte a 2 TV típusát és valami adatbázisból megállapította, hogy az egyik TV-vel nem kompatibilis a CI kártya. (Pedig egyébként kompatibilis, egy 2020-as mid-range OLED TV-ről van szó :DD ). Végül nagynehezen meggyőztük, de így is rosszul rögzítette a rendelést.. ez múlthét hétfőn derült ki, amikor jött a technikus és a 2 kártya helyett csak 1-et hozott.. ezután rögtön beléptem a vodafone.hu-n és adtam fel ticketet, hogy a maradék 1 boxot kártyára cserélnénk...... azóta semmi reakció. Telefonon egyszer próbálkoztam, de 25 perc várakozás után meguntam.. Komoly ennyire nehéz elintézni egy eszközcserét vagy csak mi vagyunk ennyire szerencsétlenek? Van még más módja az online ügyintézésnek? Telefonálni és üzletbe menni nincs kedvem/időm/energiám....

Új hozzászólás Aktív témák