Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz Rabbitf_24 #591 üzenetére

    Fel? Sok tekintetben inkább le...

    Amennyit a Crew javult a TDU-khoz képest, sok területen annyival rosszabb is lett. Itt van mindjárt az irányítás, de vehetjük alapul a motort is, aminek fizikai képtelenség 30 FPS-nél többet produkálni. Aztán szociális vonalon hiányoznak a megvehető safehouse-ok, az egyedivé tehető karakterek, szóval a TDU2 szoc részének durván 70%-a.

    Aztán érdekesnek találom a TDU2 balanszolásakor felmerült tuning/stat problémák megoldását. Itt arról van szó, hogy a TDU2-ben egyes autók tuninggal/anélkül nem hozták azt a teljesítményt, amit a stat írt. Pl a kis véka Type C tuninggal 280-at menne, de valójában a 200-at alig éri le. Ennek "WarGaming-es"* megoldása, hogy csak a stock verdáknak vannak értelmezhető stat-jai, amint rákerül valamire a tuning-kit, minden adat átváltozik egy semmitmondó 4-negyű számra, ahol ~302km/h - 4500, de ~250km/h más csak 2200...

    Ugyanilyen semmitmondóak az elért eredmények és a követelmények. Azt tudjuk, hogy az arany medálhoz 17000 pont kell, de azt nem, hogy az köridőre lefordítva mennyi is a pályán...

    * - World of Tanks-be, mikor az ember csatába ment, egy táblázatban ki volt írva a meccsre várakozó tankok száma fajta és szint alapján. Ment a sírás, hogy ha 2000 saját szinten belüli tank van, akkor miért dobja fel az embert a 12db magasabb szintű tankhoz. A problémát a WG úgy oldotta meg, hogy a következő patch-be kivette a várakozó tankok számának szintenkénti megjelenését.

    [ Szerkesztve ]

    Sub-Dungeoneer lvl -57

Új hozzászólás Aktív témák