Új hozzászólás Aktív témák

  • Mike88

    senior tag

    válasz 1egaly #8792 üzenetére

    Háh! Engem meg felhívott egy kedves hangú nő, hogy nem látja, hogy lenne náluk kábelTV-s előfizetésem. Mondom azért van mert nincs is, csak net előfizetésem van. Azt mondta érti, s hogy volt egy teszt időszaka a szolgáltatásnak, ami most lejárt, de ha nincs kábel előfizetésem, kénytelen törölni a regisztrációmat.
    Értem én, s nem is probléma, de minek engedték egyáltalán? Egy ügyfélkód szűrés azért nem ártott volna a regisztrációs lapnál.
    Én mondjuk abban a hitben voltam, hogy a teszt időszak alatt bárki regisztrálhat, hogy terheljék a rendszert, s önmagában ez, hogy a Tarr ilyennel előrukkolt... muszáj volt kipróbálnom, s ha már adtak is rá lehetőséget... de ez, hogy felhívnak, s törlik manuálisan a regisztrációmat, ilyennel én még sosem találkoztam.

Új hozzászólás Aktív témák