- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- DIGI internet
- PHP programozás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Windows 11
- Linux kezdőknek
- Adguard Premium (Android, PC és egyéb rendszerekre, valamint böngészőkhöz)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- BOINC: compute for science
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Top cat
őstag
Úgy tűnik már korábban is így ment.
-
snyper990
őstag
Te jöttél azzal, hogy 2022 van. Ez így ebben a formában számomra már nem megfelelő szintű szolgáltatás manapság. És 20 év ide vagy oda, nálam nem férne bele pl. biztonsági szempontból, hogy rajtam kívül más is tudja a jelszavamat, különösen céges cím esetén, az meg pláne nem, hogy elvesszenek emailek bármiféle kavarásból kifolyólag. (Azt meg már csak zárójelben jegyzem meg, hogy ha egy cégnél internetszolgáltatós emailcímet látok megadva, én már reflexből másik céget keresek bármilyen ügyemmel kapcsolatban, mert egy olyan céget szerintem nem lehet komolyan venni így, 2022-ben. Annyira alap dolog manapság, hogy ha egy cég erre sem ad, annak nem szívesen adok pénzt, ha nem elkerülhetetlen. Egy mailszervert üzemeltetni manapság nem bonyolult feladat, egy meglévő email szolgáltatónál előfizetni egy üzleti csomagra meg se nem drága, se érteni nem kell hozzá igazából.)
Hogy „ezt miért nem lehet már megtenni” az teljesen irreleváns; nem lehet, és kész. És nem sokat tudsz tenni az ügy érdekében, mivel nem egy emailszolgáltató-, hanem egy internetszolgáltató extra szolgáltatását veszed igénybe.
Egyszer kell rászánni magad emailszolgáltató váltásra/regisztrációknál megadott címek megváltoztatására. Ismerősöknek köremailt küldeni a címváltoztatásról meg aztán végképp nem nagy feladat szerintem.
Egyébként ha levelezőkliensben állítod be a címet, ott meg lehet oldani a továbbítást is (meg akkor már egy automatikus értesítő választ az emailcím-változásról), aztán majd csak kikopnak szép lassan az oda érkező mailek, és el lehet végleg felejteni.
Lehet, hogy átmenetileg kényelmetlen, de most még viszonylag fájdalommentesen megoldható, nem vagy kényszerhelyzetben. Mi a terv arra az esetre, ha egyszer bejelenti a Telekom, hogy mondjuk 3 hónap múlva megszünteti az email szolgáltatását? -
Livius
őstag
Azért retardáltság 2022-ben, mert ez az otthoni szolgáltatásnál csak egy ajándék cucc, hogy kapsz e-mail címet. Egyszer majd követik a Vodafone példáját és beszüntetik. Nem mellesleg egy cégnek azért sem jó, mert 2022-ben ez már gáz és komoly cégnek nem tekinthető az, ahol igazi saját domain címes e-mail címek helyett valami t-online.hu vagy gmail.com félékkel kell levelezgetni az ügyfeleknek.
Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB
-
snyper990
őstag
Akkor az is beleesik az általam említett pár százalék kivételbe. Ha nem is akarod bővíteni az ügyfélkört, akkor meg különösen.
Ettől függetlenül én akkor sem alapoznék a lakossági telekomos emailszolgáltatásra. Főleg így, hogy még egy egyszerű jelszóváltoztatás sem egyszerűen és biztonságosan megoldható. Annál akkor már egy gmailes cím is jobb megoldás. Vagy akár Protonmail, ha érzékeny adatok is előfordulnak a mailekben. Vagy üzleti telekomos email minimum, ha mindenképp ragaszkodnék a szolgáltatóhoz.
És ezek szerint nem olyan nagy az ügyfélkör, hogy ne tudna rövid távon felfogni egy emailcímváltozást, és nem kell többezer értesítő emailt sem kiküldeni
Mondjuk meg is kérdezhetnéd pár ügyféltől, hogy mit szólnak hozzá, hogy a levelezéseitek egy olyan platformon folynak, ahol a jelszómódosítás csak egy harmadik fél bevonásával megvalósítható. Kíváncsi lennék a véleményükre...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.