-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
wmati
addikt
válasz szagnes69 #32725 üzenetére
Ha tudod a korlátozni kívánt eszköz Mac címét akkor manuálisan tudod tiltani. De itt minden le van írva amire képes ez az eszköz.
-
-
nylontacsko
senior tag
válasz szagnes69 #35601 üzenetére
Megkérdeztem én is egy tabletet.
Simán bemondták a 30 napot. Megkérdeztem, hogy mi történik akkor, ha nem érkezik meg 30 napon belül?
Két opciót ajánlottak fel:
1.) várok türelmesen amíg meg nem érkezik
2.) visszamondhatom a megrendelést
TV-t rendeltem idén tavasszal. 3 hónap alatt kaptam meg, úgy hogy én mentem el érte"A tett halála az okoskodás" /Az ember tragédiája/
-
djculture
félisten
válasz szagnes69 #35634 üzenetére
Már irtam hogy több mint valószínű ezekból raktáron mutatóba van, ha összejön egy nagyobb tételre igény akkor megveszik és tovább értékesítik. Na ezért lehet az hogy mire a meghatározott számú igény egy termékre bejön addigra elmúlik pár hónap is akár , pláne most a hazai gazdasági helyzetben...
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz szagnes69 #35638 üzenetére
Olvass bele a mobilos részleg fórumába, 2 éve zavar engem is hogy a webshopon minden dominós készülékhez kivan irva hogy ilyen meg olyan kedvezmény persze sehol semmi. Most valakinek eldurrant az agya és felhivta őket, persze ők nem is látták hogy az létezik és ott van.
-
szagnes69
aktív tag
válasz szagnes69 #35604 üzenetére
Újabb fejlemények a T-home ügyben. Ma felhívtam őket, hogy érdeklődjek arról, hogy hol tart az ügy. Végre egy hölgy jobban utána nézett, és azt mondta, hogy a rendelésem aktív (eddig mindenki ezzel nyugtatott), de valamiért nem ment át a rendszeren a megrendelésem a webshopba, mert ott nem látja. Egy kollégája segítségét kérte, de ő sem látja. A hölgy megígérte, hogy ír egy sms-t a webshopba, és majd visszahív holnap, mert már senki sem dolgozik ott.
A T-home honlapján már nem rendelhető ez a tablet, ezért csöppet ideges vagyok, mert nincs más alternatívája. -
Ulenspiegel
tag
válasz szagnes69 #35681 üzenetére
Ezt én egy évvel ezelőtt játszottam velük. Szóról szóra, ahogy leírod. Három hétig minden egyes nap telefonáltam, balhéztam. Nem látja, nincs nyoma, van nyoma, nem tudja mi a helyzet, leadta még egyszer, áttelefonál, e-mailt küld, rendezik, újratervezik. Egy hónap után végre megkaptam a terméket. A következő gond az volt, hogy a T-Home honlapon egy árva szó sincs arról, hogy a termék szolgáltató függő. Ez volt a következő hosszadalmas balhém velük. Levelezés stb. Persze a hibát nem ismerték el. Nem is javították. Amennyiben nem teszik egyértelművé, hogy a forgalmazott termék szolgáltató függő, akkor nem lehet az. Az információ elhallgatása, az félrevezetés.
-
Ulenspiegel
tag
válasz szagnes69 #35688 üzenetére
Ugy gondolom, hogy a rendelesed rendben lesz. Nem tehetnek mast. Ha a Mobile-nal van a termek, amit megrendeltel, akkor nincs gond. En sem tudtam megfejteni, hogy ez miert jo nekik? Az en esetemben is egy kedves holgy oldotta meg vegul a gondot. Odaig jutottunk, hogy megadta a sajat mobilszamat, hogy tudjunk beszelni a fejlemenyekrol
-
nylontacsko
senior tag
válasz szagnes69 #35698 üzenetére
Megmondtam, vagy megmondtam...?
Na de nyugalom. Holnap 11óra után megtudjuk, hogy mi lesz az új akciós (karácsonyi) lista. Hátha abból még jobbat tudsz választani, ha ezt nem kapod meg 30 napon belül.
...már amennyire ez vigasz."A tett halála az okoskodás" /Az ember tragédiája/
-
Ulenspiegel
tag
válasz szagnes69 #35698 üzenetére
Nagyon sajnálom, hogy ilyen rossz hírt közöltek veled. Néha győzedelmeskedik az optimizmusom a pesszimizmusom felett, de végül rá kell döbbennem, hogy a "sötét oldalon" kell maradni.
Úgy gondolom, hogy az eseted megér egy dörgedelmes levelet, hisz bizonyítottan félrevezettek és károd keletkezett. Ezt a lehetőséget semmiképpen nem hagynám ki.[ Szerkesztve ]
-
-
-
aicon
senior tag
válasz szagnes69 #35708 üzenetére
Egy lehetséges út:
panaszt kell benyújtani, azt 30 nap alatt kivizsgálják és válaszolnak írásban.
A hanganyagot is kikérheted és ha nem vagy megelégedve a válasszal akkor lehet továbbítani az NMHH-hoz.======== Sim kártyás routerek olcsón ======== https://hardverapro.hu/tag/aicon#aprohirdetesei
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen