-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Riccsiz_h
aktív tag
válasz DJ. Ru$y #82233 üzenetére
Sajnos mint írtam én minden alkalommal jeleztem nekik hogy már volt hibabejelentés (és hibajegy nyitva) valamint hogy ugyanaz a hiba ismétlődik. De mivel nem vagyok ilyesmiben rutinos azt hittem ebből következik hogy az előző hibajegyet nyitják vissza, mivel mondták is hogy a visszatérő hibák "szakosztályának" továbbítják a bejelentésem. A kishölgy csak ma említette hogy 6 különböző hibajegyet lát, meg is lepődtem (de legalább ő külön kiemelte hogy újranyitotta a legutóbbit)
[ Szerkesztve ]
Üdv. Riccsiz
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen