- Programozás topic
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI internet
- Aliexpress tapasztalatok
- DIGI kábel TV
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Linux - haladóknak
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Mikrotik routerek
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dptrsk
Topikgazda
Akkor hívd fel újra őket és jelezd a kötbérigényedet és a hiba jelenlegi fennállását.
6 hónap kötbér az azért elég sok lesz...
Feltéve, hogy nem új hibát jeleztél, hanem mindig újranyittattad a meglevő hibajegyet 72 órán belül.
Én azt szoktam, ha nem érti meg a szerelő mi a gond, rendben zárja le, majd újranyittatom, elmegy s már telefonálok is.
Sajnos vannak ilyen szerelők...
De vannak 100%-ban korrektek is, volt hogy kijött és egy nap után felhívott, hogy sikerült-e megoldani a problémát, mert ha nem akkor újranyitja és keresik a további hibát, de akkor épp megoldódott. -
st.stofi
tag
Fontos, hogy nem csak minket felhasználókat, hanem a szolgáltatót is kötik bitonyos törvények, rendelkezések. Ha a hibabejelentésed kapcsán a hiba javítása nélkül zárnák le a hibajegyet, a lehető leghamarabb, de mindenképp 72 órán belűl jelezd ezt a Telekom felé, ugyanis a 6/2011. (X. 6.) NMHH rendelet 9. § 10. pontja kimondja, hogy:
"Nem minősül elhárítottnak a hiba, amennyiben az előfizető az eredeti hibabejelentés szerinti hibát ismételten bejelenti a hiba elhárításáról szóló szolgáltatói értesítéstől számított 72 órán belül."
Ugyan ezen rendelet fenti § 2. potja azt is kimondja, hogy a szolgáltató köteles javítani a valós hibát:
"A szolgáltató köteles az előfizető által bejelentett, a hibabehatároló eljárása eredményeként valósnak bizonyult, érdekkörébe tartozó hibát kijavítani."
Ha ezt nem teszi meg, a NMHH-hoz fordulhatsz, az eljárás igaz díjköteles, 3000 Ft-ba kerül, de egy számodra kedvező határozat esetén ez visszafizetésre kerül, és a hatóság kötelezi a szolgáltatót a hiba javítására, és egy ezzez hasonló határozat szerinten nálad is eléggé meg tudná győzni a Telekomot, hogy hozzáértő szerelőkkel sos kijavítsa a hibát:
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Eredeti játékok OFF topik
- TABLET / TARTOZÉK beárazás
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Politika
- GoPro Topic
- Revolut
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- LEGO klub
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
- További aktív témák...
- AKCIO Új lenovo thinkpad T14 gen 3 Gyári magyar nyelvű világítós billentyűzet
- AKCIO Lenovo ThinkPad T490 - i5 8365u/16GB/256GB SSD/Windows/FHD/ Számla és Garancia HUN
- iPhone 12 Mini / 64GB / 90% akksi (1 éves) / Kék / Telekom / Szép
- ASRock RX 5700 XT Phantom Gaming D 8GB OC Videokártya!
- AKCIÓZVA! Lenovo ThinkBook 13s Fémházas Profi Ultrabook -60% i5-10210U 8GB 256GB SSD FHD IPS WIN10
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs