Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • waccamár

    senior tag

    válasz Lauda #150154 üzenetére

    De az ügyfélszolgálatos nem egy random számot hív, hanem azt a számot, ami nekik szerepel a rendszerben az én számomként - ráadásul az előfizetésem is náluk van.

    Tehát ő azért elég biztos lehet abban, hogy én veszem fel, ráadásul be is mutatkoztam kérés nélkül ahogy felvettem a telefont.

    Plusz ugye itt nem egy új szolgáltatást kellett volna kötni, hanem szimplán a címemre kiküldtek volna egy új routert.
    Új szolgáltatásnál/eszközvásárlásnál megérteném, hogy magasabb szintű azonosítás kell - viszont én meg bejövő telesales-re még nem nagyon vásároltam, szóval ott meg azért nem azonosítanám magam, mert ha kell valami, akkor majd én intézem :)

    Szóval kvázi elég felesleges ehhez a procedúrához ez az azonosítás.
    Viszont megértem, gondolom ez az SoP, vagy valamilyen jogi megfelelőség miatt van így inkább.

Új hozzászólás Aktív témák