Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #70234880

    törölt tag

    válasz lszlogal #106349 üzenetére

    "nem tartozik az előfizetőre" na öregem ezt nagyon megszakértetted.
    Látom nem egy nyelvet beszélünk, értsd nem tartozik rád hogy mi a központi hiba, vagy hol van pontosan kábelszakadás stb. Kapsz egy standard magyarázatot ami hellyel közel fedi a valóságot.

    Ok tegyük, az hogy más VLAN-ba van annyit tesz hogy más osztályba megy a routing mint az internet
    Tehát attól hogy nem megy az internet, mert ... Attól még megy a TV szolgáltatás. Pont azért mert más írányba megy a forgalom. Az internet esetében PPPOE azonosítással működik, míg a TV esetében nevezzük Telekom belső hálózatnak. Ami történetesen a 10.0.0.0/8 megy a routing. De a Telefon is ebbe az osztályba routingol.

    Akkor nem megy az internet és TV ha kábelszakadás van, megsérült valamelyik kábel, vagy éppen meglazúlt.
    Vagy csak simán meghalt a digitális elosztó stb..

    Tehát a helyzet az hogy míg az internet csatlakozás esetén kapsz egy publikus IP címet, addig a TV, Telefon marad a Telekom belső hálózatán. Pont a VLAN miatt, mivel az a belső címre routingol. Ezért írtam hogy IP alapon működik, és nem Internet alapon. A kettő közel se ugyan az.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák