-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#78121280
törölt tag
válasz Jakob.rabbi #139942 üzenetére
Írtam több hozzászólással, hogy megint ki lett kapcsolva.
-
#78121280
törölt tag
2022. augusztus 5-étől holnaptól, MATCH4 néven Network4 új sportcsatornát indít, mely induláskor a Telekom kínálatában NEM lesz elérhető!
-
#78121280
törölt tag
válasz patrikcoc #140695 üzenetére
Kis érdekesség...
Augusztus 4.-én reklamációt adtam be írásban a SmartBox szoftveres problémáival kapcsolatban és, hogy szeretnék visszatérniegyedi elbírálás alapján IPTV-re.
Augusztus 9. válaszlevelükben ennyit írtak
Az Ön által leírt problémát továbbítottuk a műszaki osztályunk felé, melyet az xy-es hibajegyen kezelünk.Kollegáink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot.
Amennyiben a tényleges hibaelhárítás meghaladja a rendelkezésünkre álló 72 órát, Általános Szerződési Feltételeink alapján kötelezettségünknek automatikusan eleget teszünk a hibakezelés lezárultát követő 30 napon belül.Majd aznap jött 2 sms
Kedves Ügyfelünk!
Köszönjük megrendelésed a helyszìni munkavégzésre vonatkozòan, megrendelésed azonosìtòja: xy. A munkadìj minden megkezdett félòra utàn 3.750 Ft, helyszìni kiszàllàs esetén minden esetben a kiszàmlàzott kiszàllàsi dìj 5.000 Ft. Kollégànk keresni fog a megadott telefonszàmon az idöpontegyeztetés miatt. A helyszìni munkavégzés részleteiröl, és annak lemondàsi feltételeiröl itt talàlsz részletes informàciòt: www.telekom.hu/egyediszervizszolgaltatas vagy a 1414 szàmon.Üdvözlettel: Telekom
Fontos szàmunkra a biztonsàgod, ìgy ha szeretnéd hogy kollégànk tovàbbra is maszkot viseljen munkavégzéskor, kérjük jelezd ezt neki!Kedves Ügyfelünk!
A 2022-08-09 10:23 -i rögzìtett bejelentésed vizsgàlata soràn hibàt talàltunk a Telekom hàlòzatàban/eszközeiben, ìgy a problémàt tovàbbiakban hibabejelentésként, dìjmentesen kezeljük. A megoldàshoz helyszìni vizsgàlat szükséges. Amennyiben kollegànk még nem vette fel Veled a kapcsolatot, hamarosan keresni fog telefonon. A jelzett hibàt vàrhatòan 24, de legkésöbb 72 òràn belül elhàrìtjuk Hibabejelentésedet nyomon követheted a Telekom alkalmazàsban: https://telekomhu.page.link/hsi
Kérjük, hogy az SMS-re ne vàlaszolj, mert az ide érkezö üzenetek nem kerülnek feldolgozàsra.
Hibajegy azonosìtòja: xy
Hibajegy stàtusza: Nyitott
Megértésedet és türelmedet köszönjük!
Üdvözlettel: TelekomErre válaszoltam, hogy a 72 óra letelt és hogy szoftveres hibát nem fognak tudni javítani 72 órán belül.
Augusztus 12 levelükben ezt írták:
Bejelentésében jelezte, hogy a korábbi xy iktatószámon kezelt panaszra adott válaszunkat nem fogadja el. Jelezte, hogy a korábban jelzet szoftveres hibákra hivatkozva szeretné egyedi elbírálás alapján visszakapni a régi IPTV boxokat.
Továbbá jelezte, hogy a xy hibajegy elhárítására vonatkozó 72 órája letelt és az ÁSZF szerint innentől kezdve ketyeg a kötbér.
Rendkívül sajnáljuk a kellemetlenségeket, melyet szolgáltatásunk igénybevétele során tapasztalt. Panasza kapcsán tájékoztatom, hogy amennyiben a Telekom TV szolgáltatás igénybevétele előtt már rendelkezett TV szolgáltatással úgy a korábbi technológia (IPTV/SAT) visszaállítására sem lehetőségünk, sem kötelezettségünk nincs.
Tájékoztatom továbbá, hogy Minőségromlás miatt kizárólag az internet szolgáltatásra fizet társaságunk kötbért, a telefon- és a televízió- szolgáltatás esetében kizárólag teljes szolgáltatás kiesés, ill. teljes szolgáltatás-kieséshez kapcsolódó késedelmes értesítés esetében keletkezik ilyen kötelezettségünk.
A xy hibajegyen rögzített észrevételeinek vizsgálata és a kapcsolódó elhárítás válaszadásunk időpontjában is folyamatban van.
A Magyar Telekom célja, hogy valamennyi ügyfelünk a mindennapjaiban érezze Társaságunk ügyfélközpontú magatartását, ennek szellemében és az Önt ért kellemetlenségek kompenzálásaképpen egyszeri 10.000 Ft jóváírást érvényesítettünk.
A jóváírás a következő, 2022. szeptember elején elkészülő havi számla végösszegét csökkenti.A hibajegy jelenleg is nyitva van
-
#78121280
törölt tag
válasz patrikcoc #140718 üzenetére
Engem nem keresett senki, nem is vártam, mert egyértelmű, hogy hiába jön ki a szerelő, nem tud vele mit kezdeni.
Nem is értettem minek küldenek ki olyan SMS-t hogy fizetős munkát rendeltem... mikor nem is kértem ilyet...Észrevételeimet és a Telekom leveleit ma továbbítottam az NMHH-nak.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs