- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Windows 10
- Mozilla Firefox
- Microsoft Outlook topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
bacsis
Közösségépítő
Srácok! Nincs valakinek kölcsön (sztem max 1-2 hét) bármilyen kotla Androidos telefonja? lehet törött is, csak mködjön, és telefonálni lehessen vele
-
rita7107
aktív tag
válasz Napfénysüti #46593 üzenetére
A legszomorúbb, hogy a CserPa sem tehet ellene. Nem ő a munkáltató, hanem a jegyző. (ezt is pár éve tudtam meg) Ha valaki igazán sokat szeretne elérni, akkor tudok tippeket adni kivel kell jóban lenni a városban!
-
rita7107
aktív tag
A kerületi fórum annyit ér mint halottnak a csók! Az Öreghegyi képviselőt (úr? inkább nem minősítem), akkor látni, ha valamilyen átadás van és tudja magát mutogatni. Eddig semmit nem értem el nála. Kértem, hogy legyen a forgalmasabb utcák sarkán Pozsonyi, Fiskális, Zobori, Nyitrai... kutyapiszok gyűjtő, ne kelljen sasszéban járni a járdán. szerinted? 4 év alatt sosem sikerült választ kapnom tőle. A CserPa válaszolt, de sajnos abban sem volt köszönet, sőt az egyik utcában lakó "jóvágású" (sajnos a vágás rossz helyen van) hevesen ellenezte, hogy mit képzelek én. Az ő háza elött nincs kutyapiszok (sarok telek), oda ne merjenek tenni. Persze ezek "piszlicsáré" gondok, de engem zavar..
-
rita7107
aktív tag
Keresek 1 1/2m hosszú 2m magas dróthálót. Esetleg tudtok olyan helyet ahol lehet méterre kapni?
-
válasz rita7107 #46605 üzenetére
Ja, nem azért mondom, hogy ott el lehetne érni valamit, csak az esetet meséltem. Pont azért megyek el, ha van ilyen, hogy lássam, mi folyik.
Különben meglepően normálisan voltak, sem párhuzamosok, sem végtelenben találkozók nem voltak, sem Antal találmányai pl.Mutogatni való hater díszpinty
-
Tizedes1
aktív tag
válasz rita7107 #46605 üzenetére
Sajnos egyetértek.
3 éve kint voltak Börgöndön.
sok mindenről volt szó, ellenben a megvalósításra nem történtek lépések.
Hiába a 30-as tábla, 60-70-nel is közlekednek egyesek: fekvőrendőr ígéret maradt.
Egyetlen egy busz ,ami Seregélesre megy, nem megy be Börgöndre, amikor a 42-es 2-3 órás különbséggel indul Szfvárról: akinek nem tetszik, Távolságiról leszállhat.
Majd gyalog 1-2 km-t és már tthon is van, akár egyedül, akár bölcsis gyerekkel.
(CserPa nem értette, mre fel a felháborodás, hiszen ő még életében nem gyalogolt január 17-én karon ülő gyermekkel 1300métert )
Lopások, garázdaság végett tett feljelentések után a kamerák kiépítése nem történt meg.
Egyetlen egyet viszont megtettek: kirakták a 30-as táblát a földút felől érkezők részére.
A legjobban az zavar, hogy életképtelenek és a döntéseket rosszul hozzák meg és nem zavarja őket, sőt! -
-
rita7107
aktív tag
Sajnos sok minden nem (CSAK) a képviselőktől, és a CserPa-tól függ! Rengeteg olyan van amit a VG b.szik megcsinálni, ha nem olyan a területgazda (ez a személy nem egyenlő a képviselővel)! Sok mindent tapasztaltam 2013 óta, sőt sok mindent láttam, hallottam is. Keressétek J.Lacit (nincs hozzá közöm), sok érdekeset tudna mesélni!
-
-
nagyúr
-
Dare2Live
nagyúr
Én amit nem értek, hogy adóbevételekre Szfvár persze BPt kihúzva top 2ben van nagyon régóta, CserPa is kormánypárti mégis a város egy pl Pécshez képest teljesen le van pattanva.
A belvárosi gigalyuk-sárparkoló, az utak minősége, a közlekedési dugók abszurditásai, a lepattant, nem létező vagy és túlterhelt közösségi létesítmények... persze értem mindenki jár vásárolni, szórakozni BPre de ez nem csak azért van mert BP közel hanem mert itt pl Pécshez képest nincs semmi. Mindezt úgy hogy adóbevételre top2 rengeteg a pénz.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
szebe
őstag
válasz Dare2Live #46615 üzenetére
Az adóbevételek jelentős hányada már nem helyi forrás, hanem megy az államkasszába (pl gépjárműadó, úgyis aktuális, be kéne fizetni lassan)
A murvás magánterület ugyan, de szerintem teljesen jogosan lehet számonkérni a vezetésen, mert ocsmányul néz ki. Az megint más kérdés, hogy 3-400 méteres körzetben van legalább 2, teljesen kultúrált, ingyenes parkoló.
A közlekedés elesett, mindenkinek van kocsija, és használja is. Ennek a megoldása (forgalomrendezés, tömegközlekedés, stb) szerintem 3-5 év lenne legalább, ha egyáltalán kap a város forrást az államtól.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Tom5
addikt
Főnököm akusztikus gitárt venne. Hol vannak erre szakosodott üzletek Fehérváron?
-
Dare2Live
nagyúr
Ez alapján 2. legmagasabb adóbevétele van Szfvárnak. Hogy a covid alatt mit változott az X.Mindenhol máshol is van autó és használják mégsincs ez a horror mint Szfváron. Elszúrták és nem volt elég az elöző 12év mindenre is van EUs... pénz korszak.
Hogy sok minden mennyire nem pénz kérdése pl [link]
Ez a piros sárga zöld totálisan nincs szinkronban a köv lámpával. Nem kéne hozzá nagy pénz, hogy beállítsák vagy akár hamár nyomogombos eredetileg akkor csak ha megnyomják váltson megfelően időzítve a járda zöldre.De a kedvencem a lesz intermodális csomópont aztán megszüntetik a buszjáratok nagyját. Ebből az lett, hogy intermodális csomópont nincs a buszjáratok nagyját megszüntették. Ennek az lett a következménye, hogy az eddig busszal ingázók nagyja átült autóba.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
rita7107
aktív tag
Úgy áll össze a rendszer, hogy CserPa-Önkormányzati képviselő-VG/Területgazda-VG további vezetői.
Amikor kitalálnak valami felújítást/fejlesztést/új dolgot, akkor a képviselő "egyeztet" a lakókkal, majd kérnek egy előzetes ajánlatot a VG-től. Na itt jön az első gond. Ha a területgazdának nem tetszik, akkor olyan ajánlatot kér amiért nem éri megcsinálni. Ezt beterjesztik a CserPa felé, Ő egyeztet még, hátha lehet mégis valamit kezdeni. Ha nagyon nem akarják se a területgazda, se a képviselő, akkor kihúzzák a listából. Nézd meg hol fejlődik a város, hol csinálnak meg majdnem mindent első böffenésre. Szárazrét (Szigli papa), Maroshegy (Brájer Éva) Alsóváros/Tóváros (Mészáros A.) a többiek csak ezután jönnek. Na meg azt sem szabad elfelejteni, hogy vannak olyan dolgok amiket beterjesztenek, neki állnak majd amikor rájönnek hogy hülyeséget csináltak újra terveznek. Lásd Piactéri játszótér. A Hydro kitalálta, kifizette. Az éppen aktuális ember szintén megtervezte. CserPa bólintott, hogy jó legyen ott. A VG nekiállt megcsinálni. Nem tudom mennyi betont leraktak, majd jött a közfelháborodás, és CserPa kénytelen volt visszakozni. Átrakták a másik oldalra, de ott is idióta módon az út mellé! Szerinted mennyivel kevesebb benzingőzt szív a gyerek, sőt! Persze vannak olyan dolgok amiket egyben terveztetnek. Járda/út felújítás, épület felújítás. Ott nincs variáció, azt meg csinálják. De ha megnézed a közbeszerzéseket amit az épület felújításra kiírnak... Nagyrészt 4-5 cég csinálja, de csak mint fővállalkozó. Ebből 2 olyan aki nem adja ki bérmunkába. A többiek... Inkább nem. Arról még nem is írtam, hogy egy munkát hogyan vállalnak el. Te hogyan kérnél egy árajánlatot egy épület felújításnál? Na itt nem úgy megy! De már túl sok amit írtam. -
rita7107
aktív tag
válasz Dare2Live #46618 üzenetére
Sajnos 2021-től sokkal kevesebb jut közvetlenül az Önkormányzatokhoz, sőt mivel Székesfehérvár "kiemelt" város, így plusz összeget is kell befizetnie az államnak.
Én réges-régen lezártam volna a murvás parkolót! 2 irányban is 100 m-rel arrébb van 2 normális parkoló! Az egyik a Palotai úton a Plaza után nem sokkal, a másik a ruhás piacnál aszfaltozott, zárt(!) parkoló. Mind a kettő ingyenes! Egyik sincs tele sosem. Székesfehérvár közlekedési hálózatát akkor rontották el amikor kialakították a mostani úthálózatot! Minden irányból 1 sáv érkezik a városba. Budai út (Lövöldétől egy sávos) Palotai út (korforgótól egy sávos) Horváth I. utca/Balatoni út egy sávos.... Nincs annyi pénz amiből meg lehetne oldani a 2 sávosítást. Rengeteg épület, föld kisajátítás kellene. Na meg idő.... A közlekedésről meg már írtam! Amíg az a főnök aki, addig ne számítsatok semmi jóra.
-
válasz rita7107 #46619 üzenetére
"Úgy áll össze a rendszer, hogy CserPa-Önkormányzati képviselő-VG/Területgazda-VG további vezetői."
Itt a lényeg. Ha bármi ráhatása van a polgármesternek a VG vezetőinek személyére, akkor ő a gyenge láncszem. A többi már részletkérdésA garibládfal a Rákóczin, Várkörúton meg életveszélyes...
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
szebe
őstag
válasz rita7107 #46619 üzenetére
Mészáros...már az emailjeimre se válaszol
Amikor felvázoltam neki, hogy a lépcsőház előtt a járdán jönnek-mennek kocsival (pedig ott az eredetileg talán tűzoltóknak kialakított szervízút, amit szintén teleparkolnak), és ez egy játszótér mellett nem a legszerencsésebb, akkor annyival lerendezte, hogy hát kevés a parkoló, és nincs forrás most újakat kialakítani. Elég lenne 1-2 oszlopot kitenni a járda elejére meg végére, hogy ne tudjon felhajtani az iqbetyár...
Azóta fizetős lett a parkolás, mindig van parkolóhely (cserébe most a hőközpont környéke olyan, amilyen), de ugyanúgy a járdán állnak fel lehetetlen helyekre a barmok. Önbíráskodni meg nem akarok.Hosszúsétatéri ovi melletti parkra is ráférne némi rehabilitáció, csövik/drogosok kedvelt helye, focimeccsek után meg nyilvános wc...
Lett 1 új kutyafutattó is itt. Kb 10x10m, egy csecsemő nem fárad el benne, nem hogy egy kutya. Különösebben nem zavar mondjuk, a Toronysor végén van kettő, normális méretű.#46618 Dare2Live
Mindenhol máshol is van autó és használják mégsincs ez a horror mint Szfváron.
Van azért baj más hol is, de bónuszként lakosságarányosan itt a legtöbb az autó + a remek közlekedési kultúra. Széchenyi-Horvát István kereszteződésbe kiállhatna reggel/du 1 gyalogkakukk, aztán lehetne a büntetni a kereszteződésbe beragadókat.
Sírnak a sok körforgalom miatt, pedig csak tudni kéne használni (és itt természetesen nem a túlterhelt, városszéliekről beszélek).Várják a megváltást a déli elkerülőtől, de suliidőben nem sokat fog segíteni. Reggel/du úgyis a város felé fog kanyarodni anyuapu, hogy lerakja/felvegye a csemetét, szóval ugyan úgy a belváros fog dugulni.
Ne érts félre, nem a mostanit akarom védeni. Egyik kutya, másik eb. Ez már nagyon régen el lett rontva, cserébe az éppen aktuális tesz rá magasról.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
válasz rita7107 #46620 üzenetére
Igazából az úthálózat kialakításakor nem volt túl sok választás. A lövölde út egésze olyan szűk volt, mint most a McDonaldstól a vasút felé, de ráadásul földút volt. Ahol most a McDodó és az ÖMV kút van, ott lovarda volt (egy ideig). A pláza helyén volt a piac, a túloldalon pedig a György Oszkár tértől a Beatig végig apró családi házak voltak, előttük a buszmegállókkal. Kiszélesítették ott az utat a Palotaváros építésével, amennyire lehetett, de a Balatoni út sem volt szélesebb a mostaninál. A Széchenyi a vasúti aluljáróban két sávos volt papíron, gyakorlatilag meg másfél. Igazából sosem volt valódi esély arra, hogy ezeket a helyeket a jelenlegi formájukban kiszélesítsék.
A déli elkerülőben van ráció, ha matricamentes lesz, mert agyrém, hogy nem akarok bemenni a városba, akkor kell a matrica (M7). Ha nincs matrica, bejövök pl. a 62-esen, minimum a Mártírok útjáig behajózok a belváros peremére, hogy onnan menjek a Sóstói bevásárló parkba - majd távozáskor visszafelé ugyanez.
https://www.coreinfinity.tech
-
hzsolee
őstag
-
szebe
őstag
válasz sh4d0w #46623 üzenetére
Ha gyakran jársz, akkor nem pénz a megyei matrica 6k-ja.
Kár, hogy Miskolc kivételével sehol nem ingyenes már a városi elkerülő szakasz.
Dehát a koncesszió is tudjukki kezében van."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
-
-
rita7107
aktív tag
válasz sh4d0w #46623 üzenetére
Az 1800-as évek végén rontották el. Igaz akkor még csak lovak, lovasszekerek voltak. Arra meg megfelelő volt a szélesség. Most meg sokan azt szeretnék, hogy szélesítsék ki a Budai utat az Obitól a Piac térig. Nem értik, hogy választani kellene, hogy a jobb, vagy a bal oldali épületeket bontsák el. A bíróságtól kifele a Videoton felé ott meg lehet oldani, nem is értem miért lett 1 sávos...
-
echterion
nagyúr
válasz sh4d0w #46626 üzenetére
Én ezzel úgy vagyok, hogy az egy év alatt potenciálisan elvesztegetett idő bőven megéri nekem a 6k-t. De igen, alapvetően el van cseszve minden közlekedésileg a városban és ezen az ingyenes szakasszal lehetne enyhíteni, meg a szar utak megcsinálásával, ha akarnának. De láthatóan jó ez így nekik, ékes példa erre a bíróság mellett-után kialakított "körforgalom". Egy kezemen nem tudom megszámolni, hány nagyvárosban laktam itthon több, mint egy évet és magasan itt a legszarabb az úthálózat, meg úgy általában a közlekedés.
**********
-
-
gravi_t
újonc
"Sírnak a sok körforgalom miatt, pedig csak tudni kéne használni"
Berényi - Széna tér
Város felől a Rákóczi iskolánál, város felé a Vadászkürtnél a sor vége, jobb napokon.Balatoni az Interspárnál
Kifelé kábé a Shell kúti körforgalomnál a sor vége, de legalább a Vásártérinél.Berényi - Kisteleki
Kifelé lassítás nélkül egyenesen át lehet menni.Király sor - Géza, Molnár köz - Gellért és társai
LOLA probléma _nyilván_ az, hogy nem jól használjuk a körforgalmakat.
De ha többet várunk annál, hogy mindenhol legyen fekvőrendőr meg "tilcsákki az aatókat", akkor ahhot igazi szakemberek kellenének, nem olyanok, akik állami pénzen vakarják amit kell, és nem kell félniük attól, hogy kiasszák őket a munkájukból.
[ Szerkesztve ]
-
inf3rno
nagyúr
válasz gravi_t #46633 üzenetére
Az a baj a körforgalmakkal, hogy nem nagyon működnek dupla sávokkal. Veszprémben próbálták megoldani úgy, hogy szimpla sávoknak csináltak dupla körforgalmat elkerülős résszel. Az kb. átláthatatlan, annak, aki először találkozik vele, csodálom, hogy nincs több baleset miattuk. BP-en vannak dupla sávos körforgalmak, amiket rendre megszívok, mert ugyanígy elválasztó van a két sáv között, mint a veszpréminél, és előre tudni kell, hogy hányadik kijárathoz melyik sáv visz, aztán rendre beszopom, ha GPS-el megyek. Siófokon is van egy dupla körforgalom, aminél legalább nincs elválasztó beépítve, úgyhogy át lehet hajtani rajta sávok között váltva, igaz záróvonalat raktak oda. Szerintem nagy forgalmú úton pocsék ötlet a körforgalom, nem old meg semmit. Inkább híd vagy alagút kell és lekanyarodó sávok, csak az sokkal drágább.
Buliban hasznos! =]
-
válasz inf3rno #46634 üzenetére
Meg nem fér el. A körforgalom legalább annyit megold, hogy nem fogja meg percekre a főbb utat. Meg befér egy kereszteződés helyére.
A dupla- és turbókörforgalom viszont tényleg marhaság.@gravi_t : A Berényi a Videoton forgalma miatt, meg az ingázók miatt mindenhogyan beállna reggelenként. Várkörút is mindenképpen beáll, és megakaszt mindent, amitől késnek a buszok, amik arra mennek -> még többen autóznak
Körforgalomban meg múlt héten fogtam olyat a menetrögzítővel, hogy egymás után ketten átmennek a Palotavárosban egyenesen az újonan odaépítettekenMutogatni való hater díszpinty
-
echterion
nagyúr
Ha nincs épp ott forgalom, amit akadályoz vele, akkor minek lassítson le 20-ra, hogy azt a kis kört megtegye? Oda felesleges volt betenni azokat, a körforgalom arra jó, hogy a balesetveszélyes kereszteződéseket tegye biztonságosabá, meg lassítsa a forgalmat. Ha ez utóbbi volt a cél, akkor tessék nem lespórolni a betonfélgömböket a körforgalom közepéről.
**********
-
-
nagyúr
-
szebe
őstag
válasz gravi_t #46633 üzenetére
Pontosan erről beszélek. Ha lenne közlekedési kultúra, és tudnánk használni a körforgalmakat (pl időben kirakott index. Nem a kifele kormányzással rápöccintés, hanem IDŐBEN kirakod, hogy a várakozó lássa mit szeretnél), a felsorolásodból kb csak a Balatoni úti maradna. Ott meg a nagy terhelés miatt teljesen mindegy mi van, dugó lesz.
A Jehováknál lévő teljesen korrekt szerintem. Nyílt egy új út, nem kellett azon dilemmázni, hogy merre legyen a védett útvonal.
Most újonnan a piacos körforgók kerültek középpontba. Balra kikanyarodni onnan az utóbbi időben kb a lehetetlen kategória volt, mert akkora a forgalom. És nem, nem a lakótelepiek miatt, hanem mert erre kerül mindenki. Szóval egy ideje van fekvőrendőr, már van körforgalom, teljesen jogosan.
#46636 Jarod1
Mondok jobbat. Szegeden még a villamos is keresztül megy rajta.[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
-
őstag
Az a baj, hogy túl kevés helyen lehet elhagyni a várost; önmagában a körforgalmakkal szerintem nem lenne gond, de nyilván akkora mennyiségű autót nem tud átereszteni ami csúcsforgalomban bárhol előfordul.
Az, hogy a 8-asra nem lehet felmenni a Bakony utca irányából, kvázi a várost nem lehet elhagyni / megközelíteni nyugatra / nyugatról, az vicc. A Balatoni út terhelését simán lehetne csökkenteni azzal, hogy másképp is elérhető az elkerülő. Még a leágazás is megvan a körforgalomból, szóval a szándék látszott. De így a teljes forgalom ami déli vagy délnyugati irányban hagyja el a várost, átmegy a Balatoni úton, körforgóstul, vagy beesik az Auchan körfogóba. Mondjuk erről talán nem is érdemes beszélni, annyira régóta téma és tervezik, és már pályázzák, és már majdnem..A kétsávos körforgókkal sincs gond szerintem, nyilván a megszokásból vezetőknek kell idő mire megtanulják használni; de ahol hely van simán lehetne egy külön sáv az első kijáratnak + egy teljes körforgó belül, ha valaki csak kimenne az első kijáraton kár beterelni.
"... and I hope you have a great day!"
-
echterion
nagyúr
válasz pető bá' #46643 üzenetére
Ha (Amikor) a Bakony utcát megnyitják, jól ki lesz cseszve a Horog utca-Kelemen Béla mentén lakókkal. Így is baszó forgalom van arra, ha azt megnyitják, garantált az ingatlanárak zuhanása, már most is akkor forgalom van ott, ami a belvárost idézi. Mondjuk nekem szerencsére már nem számít, kb. egy éve sikerült elköltöznüöm onnan, de ettől még tény, hogy az ott lakókkal igencsak ki lesz faragva. Hétköznap por, szenny, tolongás, szombaton a piac, marad szerencsétleneknek a vasárnap, mint realítve nyugis nap egy héten.
**********
-
szebe
őstag
válasz pető bá' #46643 üzenetére
Nem csak a Bakony utcát, hanem az Úrhidai utat is be kéne kötni az elkerülőbe.
De ha nagyon megpörgetem a fantáziám, akkor a Farkasvermiről is lehetne húzni egy csatlakozást a Feketehegyet elkerülő részre."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
-
szebe
őstag
válasz OPiiPO #46647 üzenetére
A Kodolányit max a Murával kötném össze a réten keresztül, de ha nem muszáj, azt inkább ne.
Bakony utca + Úrhidai út kéne, meg a Feketehegyről legalább még egy csatlakozás.
Ezekre különszintű csatlakozás kéne, az meg drága, meg idő. Szintbelivel meg úgy nézne ki az elkerülő, mint a Szt Flórián/Kadocsa...
[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- Trollok komolyan
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Alkoholista nevelde
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- Dell notebook topic
- Külpolitika
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- További aktív témák...
- APPLE Mac Studio M1 Max 10C CPU, 24C GPU, 32G RAM, 512GB SSD
- Kingston A400 960GB (SA400S37/960G)
- Ohh! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Arctic Cooling Liquid Freezer II 280
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen