Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz ShadowX #83730 üzenetére

    Kínai termék az a gép is, amitől írsz, az is, amin én most válaszolok, de a rutered, a modem, és a hálózat igen nagy része is az, sőt, a lenovo és az iphone is kínában készül, a Samsung S10- Huawei-Oneplus is.

    És addig, amíg a kis Openplus tud olyat alkotni termék minőségben, logisztikában, garanciális ügyintézés- sebesség minőségben, amit sok sok nagyságrendekkel komolyabb bevételű vállalat is megirígyelhetne, addig én nem igazán akarnám a dzsunka gyártókat az ilyen cégekkel egy kalap alá vonni.

    Az amit írsz megbízhatatlanság? :D
    Csak hogy érezhető legyen, ha valaki valamivel mostanában lukra futott, az én leszek:

    1.5 hete vettem egy 155 ezer forintos pioneer házimozi erősítőt, néha elmegy a kép, néha nem, lecseréltem a régi 15M-es hdmi kábelt újra, ugyanaz, lecsereéltem egy 3x olyan drágára, azzal is ugyanaz van, 14 napon belül elállok. Mi a rossz? A QC valószínúleg. Megengedhetik maguknak? nem. Érdekel ez bárkit? nem. Elcsomagoláskor figyeltem fel rá, hogy a basys-es garipapírt már egyszer kitöltötték 03.25.-én, ami át lett írva nekem májusra.

    A drágább, 20K-s kábelt teszteltem más eszközökkel, ugyanúgy vagy van kép, vagy nincs, nem jó a jelátvitel, pedig ez már aktív 2.0-s uhd kábel, van hdmi teszterem is, az tökéletesnek mutatja. Kedden viszem vissza.

    4 napja vettem egy optoma uhd 300-as projektort 314 ezerért, szar a képe, mosott, viaszos, alig reagál a távra, se a sajátjára, se a logitech harmony touch rendszertávra, ami más készülékekkel a paplan alól is működik. 14 napon belül elállok, a logisztika oké,a termék nem.

    2 napja vettem egy benq w1700 uhd projektort 370 ezerért, ma ért ide, a doboz nyitva volt, a tartozékok egy zacsiba dobálva, ki se vettem, telefon ment a forgalmazónak,, hogy ilyen készülékhez hozzá se nyúlok, és megy vissza ez is.

    Ki volt a hülye? Én? Rendes boltból, hivatalos áfás számlás vásárlások voltak, szarul jártam és ennyi. Megtörténhet holnap is.

    Az, hogy egyes gyártók ilyen- olyan disztribútori hálózatot tartanak életben, és ott egyéni- csoportos hibára van lehetőség, az nem a gyártó sara. Amennyiben a termékkel van baj, csak és kizárólag az a gyártó problémája. Ha veszek egy kínai terméket, és nem csalódok benne, pedig csúcsminőséget várok el félpánzért is, akkor már csak az a baj, hogy a termék kínai? Ha egy Oneplus megteheti, hogy hozom- viszem szervizt üzemeltet, hogy 2 év garit vállal még az akksikra is, és gari után másokhoz képest harmadáron javít, akkor nem a kínai termékekkel van baj.

    Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Új hozzászólás Aktív témák