- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sweet.tv - internetes TV
- Max
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Mobilinternet
- Kína miatt izzad a német robotipar
- Tidal
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Aliexpress tapasztalatok
- Olimpia: az AI majd törli a sértő bejegyzéseket
Új hozzászólás Aktív témák
-
deakgyuri
tag
válasz
KBeatrix #5612 üzenetére
Szerintem azért tanácsolták a szervizben való diagnosztizálást, mert minden lehető lépést elvégeztetek előtt és nem akarják tovább húzni az idődet illetve a szerviz esetlegesen más tesztprogramokkal is dolgozik, ami könnyedén megtalálhatja a problémát.
Szerintem, ha a szervizben nem találnak hardverhibát, akkor az azt jelentheti, hogy szoftveres a probléma. (Esetleg valamelyik illesztőprogram összeveszik valamely frissítéssel. - ritkán, de megesik.)
Nem hinném, hogy 2 hónap szenvedés után még neked kellene fizetni...
[Lehet, hogy igaz ami nem...][Lehet, hogy nem igaz ami igen...][Vagy nem...]
-
deakgyuri
tag
válasz
KBeatrix #5614 üzenetére
Amit kaptál csak az "általános feltételek", kivételes esetekben attól el lehet térni. Valószínűleg már a hibaelhárítással töltött idő miatt döntöttek úgy, hogy jobb ha a szerviz deríti ki a probléma okát.
A Vaio Care-ben elég korlátozottak a tesztlehetőségek.
Letölthetsz Passmark tesztet vagy OCCT tesztet.
Ezeken beállítasz egy pár órás tesztet, aztán meglehet, hogy a hiba előjön.
Én a helyedben még ellenőrizném az eseménynaplót, hogy találsz-e valami utalást a fagyásra.
- Start
- A keresőbe beírod, hogy "Eseménynapló"
- Megnyitod a linket
- Baloldalt - "Windows Naplók"
- A megjelent menüben válaszd az "Alkalmazás" vagy a "Rendszer" menüre kattints
- Középen a listában keresd ki a legutóbbi fagyás időpontja alapján, hogy van-e valami hiba.Ha van, akkor majdnem egyértelmű, hogy mi okozza.
Ha nincs:
Nem tudom, hogy a frissítéseket telepítetted-e, illetve, hogy előtt történt-e fagyás.
Milyen környezetben tapasztalod? Véletlenszerűen / böngésző telepítése után?
Mi van a gépre kapcsolva? Egér / külső winyó / nyomtató
Internet? Wifi / LAN / USB / Semmi
BlueTooth? - Bekapcsolva / kikapcsolva / használatban?
Amit én tennék még:
- Próbáld meg kitapasztalni, hogy mikor történik a hiba és tanuld meg reprodukálni.
- Tiszta telepítés, netkapcsolat, frissítések nélkül próbáld meg reprodukálni
a, Ha sikerül, akkor az már utalhat valami hardverhibára, de töltsd le a frissítéseket a support.vaio.sony.eu oldalról és telepítsd, majd a windows frissítéseket, hátha megoldódik a probléma
b, Nem sikerül reprodukálni, akkor szinte biztos, hogy szoftveres.Ekkor mindent telepíts egyenként, és teszteld minden telepítés után.Ha megvan a hiba, akkor csak visszaálsz egy korábbi dátumra és azt a frissítést/eszközt kihagyod.Szerintem sok lépést elvégeztetek már, de hátha valamelyik lépés segít.
[Lehet, hogy igaz ami nem...][Lehet, hogy nem igaz ami igen...][Vagy nem...]
-
deakgyuri
tag
válasz
KBeatrix #5616 üzenetére
Érdekes, a kritikus leállásnál nem láttál véletlenül hibakódot?
A Bluetooth kapcsolatot tesztelted esetleg telefonnal, hogy az adatátvitel stabil-e?
A kapott pontok nem tűnnek rossznak, de a Passmarkban a baloldalon a Compare result segítségével összehasonlíthatod más ugyanilyen gépek eredményével.
Ha nincs csatlakoztatva semmi és telepítesz akkor is fagyogat?
[Lehet, hogy igaz ami nem...][Lehet, hogy nem igaz ami igen...][Vagy nem...]
-
deakgyuri
tag
válasz
KBeatrix #5622 üzenetére
Keresgéltem és találtam egy microsoftos linket http://support.microsoft.com/kb/2028504
Az ott található leírás alapján jutottam a Bugcheck oldalra.
Majd vissza a Microsoft letöltő oldalára és ott az oldal alján látható Previous Versions of Debugging Tools for Windows letöltések közül letöltöttem a legújabbat és telepítettem.
Amikor ez megvan
1, Kattintson a jobb gombbal a Sajátgép ikonra, és kattintson a Tulajdonságok parancsra.
2, Kattintson a Speciális rendszerbeállítások hivatkozásra.
3, Kattintson a Speciális fülre.
4, Az Indítás és helyreállítás csoportban kattintson a Beállítások gombra.
5, Törölje a jelölést az Automatikus újraindítás jelölőnégyzetből.
6, Újraindítás7, Várj a lefagyásra. > Ha megvan, akkor lépj tovább.
8, Start Menü > Minden program > Debugging Tools for Windows (x86) > WinDbg
9, Az újonnan megjelent ablakban a File > Open Crash Dump > C:\WINDOWS\Minidump\
10, A következőt kell keresned a kapott karakter-rengetegben: " Probably caused by : "
Ha minden jól megy, akkor ott megvan a hiba okozója és ki tudjuk küszöbölni.
Esetleg, ha van több fájl is a minidump mappában, akkor többet is ellenőrizhetsz, hogy mit kapsz rájuk.[ Szerkesztve ]
[Lehet, hogy igaz ami nem...][Lehet, hogy nem igaz ami igen...][Vagy nem...]
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sweet.tv - internetes TV
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Max
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Medence topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T430 - i7-G3 I 8GB I 240GB SSD I Nvidia I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 450 G3 - i7-6G I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gar!
- Bomba ár! HP Elitebook 840 G1 - i5-4310U I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude E7270 - i5-G6 I 8GB I 256SSD I 12,5" Foltos FHD Touch I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! HP EliteBook 820 G3 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I Cam I W10 I Garancia!