Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz avlisz80 #54501 üzenetére

    A saját belátásod szerint megteheted a bejelentést a forgalmazónál (a kisker üzlet, ahol a tévét vásároltad), vagy a SONY Magyarország központi szervizénél.

    Előbbi is a hivatalos szakszervizt értesíti, így kicsit hosszabb lehet az átfutás. Mindkét esetben a vásárlást igazoló számlát, vagy a garancialevelet kell bemutatnod.

    Fontos tudnod, hogy nem kell cipelned sehová a tévédet!

    Mivel 10 kg-nál nagyobb tartós fogyasztási cikkről van szó, a hatályos jogszabályok értelmében a szerviz ott nálad, a "beüzemelés helyén" köteles megjavítani.

    Amennyiben a tévéd a helyszínen nem javítható, akkor ők gondoskodnak a saját költségükre a tévé elszállításáról, javításáról, és visszaszállításáról.

    Ha pedig nem gazdaságos, vagy technikailag, technológiailag javíthatatlan, akkor kiállítanak Neked róla egy igazolást, amely igazolással már mindenképpen a forgalmazóhoz kell menned.

    Ott tudod megbeszélni, hogy milyen típusú cserekészüléket szeretnél helyette, ill. amennyiben nem tudnak megfelelőt ajánlani, nem tudtok megegyezni, úgy feléjük kell jelezned, hogy elállsz a fogyasztói szerződéstől, és a pénzvisszafizetés jogával szeretnél élni.

    Mindez természetesen csak akkor igaz, ha és amennyiben olyan forgalmazótól vásároltad, amely partnere a SONY Magyarországnak, tehát hivatalos viszonteladó; a SONY termékeket a SONY Magyarország garanciajegyével forgalmazza, értékesíti.

    Ellenkező esetben mindenképpen a forgalmazóhoz kell fordulnod, hiszen a jótállást ők kötelesek adni (megint csak: a hatályos jogszabályok értelmében).

    Azért bízom benne, hogy nem utóbbi esetről van szó! :)

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák