Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • uz011

    újonc

    Sziasztok!

    Segítséget szeretnék kérni. 89-es Favoritom van. Frissen műszakiztatva, vizsga előtt nem indult be a motor, azt megelőzően rángatott, erőtlen volt. A felkészítés során a szerelő cserélt vezérlő egységet, beállította a co értéket. Miután hazahoztuk a gépet, nem mentünk vele 100 km-t, megint jelentkeztek a tünetek. Mivel az első akció is sokba fájt, magam kezdtem neki. megnéztem a gyujtókábeleket, az elosztófedelet, utóbbit cseréltem is, de semmi változás. Átnéztem a gyertyákat, kiderült, nem megy a 4. henger. Kiszedtem sorban az 1,3,4 gyertyát, a 2-t nem bírtam. Mind a 3 gyertya kormos volt. Ezek tisztítása után a kocsi megtáltosodott. Azóta szintén alig 100 km ment el, és megint hasonló probléma van. Még annyit érzek, lehet, hogy utógyújtás van, mert néha leállítás után még fordul párat a motor. A fogyasztás is magasabb.

    A kérdésem, hogy a kormolódást, és a nagyobb fogyasztást okozhatja az utógyújtás? Beállítással megszűnhet a jelenség? Esetleg a gyertya típusa lehet rossz? Gondoltam még trafóra is...

    uz011

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák