Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • andatti

    senior tag

    Úgy rémlik itt érdeklődtem anno...
    Szóval jól szuperál a tv, de a felvételekkel még mindig akad némi "nyuansznyi" gondom.
    1. Ha rögzítenék valamit a pendrive-ra és közben bekapcsolom a tv-t, (akkor ugye alapból azon a csatornán van, amit rögzít, mert amúgy is oda ugrik...) akkor leáll a rögzítés. Ezen nem lehet változtatni? Tegnap pont így jártam, mivel egy (korábban, mást) rögzített felvételt néztem meg, és amikor visszatértem volna a frissen rögzített adáshoz hiányzott a vége. Gondolom azért mert akkor kapcsoltam be a tv-t... :( :( :F
    2. A másik gond is még mindig a rögzítés, bár épp a másik része, mivel a tv a saját formátumában rögzít a pendrive-ra, (már belenyugodtam, hogy csak a tv-n tudom megnézni és archiválni nem tudom, mivel más készülék nem látja és nem olvassa) de akkor sem tudok törölni. Én vagyok ennyire béna, hogy nem találom, vagy tényleg nincs törlési lehetőség? Végignéztem a beállítások menüt, mind a 2 távirányítót, amit kaptunk a samsung okostv-hez, de nem találom a törlést, sem a felvételek, sem a gyűjtőmappához... Mert, ha tényleg nincs törlés, akkor csak a PC-n egy formázás oldja meg a gondot, amit a tv-re dugva a készülék úgy is újraformáz majd. De jó lett volna megúszni ezt a macerát, és a tv-n megoldani a fájlok törlését. Igaz, még kiírja, hogy közel 6 órát tud még rögzíteni, de kíváncsi leszek, ha betelik, akkor esetleg előjön-e valami törlési lehetőség. De eddig semmi nyoma...
    Sajnos nincs médialejátszóm és semmi egyéb kütyüm, amit közbe iktathatnék, mert akkor tudnék rendes, normál formátumban rögzíteni és archiválni is...

  • andatti

    senior tag

    válasz sandró60 #78596 üzenetére

    A tipp nem volt teljesen rossz, de a tools gombra nem csinált a tv semmit. (hiába voltam a felvételeknél, a pendrive-ban). Viszont, ha belementem a pendrive-ba, (mintha el akarnám indítani az egyik felvételt) a jobb felső sarokban van olyan, hogy opciók, de nem találtam meg a távirányítón azt a gombot, amivel bele tudnék menni, de kezembe véve a másikat (távirányítót, a smart-ot/hoz) akkor azt egérként használva rá tudtam kattintani, menüsor le és ott van benne, hogy törlés, amire rákattintva az összes felvételen megjelenik egy kis négyzet és így ki kell választani, hogy melyiket akarom törölni, (pipa) rákérdez, hogy biztos, majd egy újabb ablakban "tudósít", hogy 100%-ban törölte, amit megint le kell okézni. És kész is. Igaz, hogy mind a 2 távirányító kell(ett) hozzá. Persze biztos én vagyok a béna, hogy a naggyal nem ment, de hát azzal nem jöttem rá, hogy hogyan lehet belépni az opciók menübe, ami a jobb felső sarokban van.... Mivel, mint írtam a tools gombot hiába nyomom nem csinál semmit itt...

    Ui:
    Amit itt kérdezett valaki, az engem is érdekelne, hogy hogyan lehet képernyőképet csinálni a tv-n látottakról. Ha már okos tv, pláne, hogy össze lehet kötni okostelóval, vagy pc-vel is... De akkor már jpg, vagy más, nemzetközi formátumba, amit el is lehet tenni...

    [ Szerkesztve ]

  • andatti

    senior tag

    Köszi a korábbi segítségeket... Már eljutottam oda, hogy 1 távirányítót használok a tv-vel felvett videók törléséhez... :DDD :DDD
    De ez ismét rávilágított egy rég meglévő hibára... Nevezetesen, hogy a tv-k előszeretettel vannak csúszásban, ami miatt ha az ember nincs tv közelben felvételkor, akkor lemarad az eleje és a vége...
    Egy időben árultak olyan tv-ket, vagy videókat, amik ezt ki tudták küszöbölni...

    Kérdés, hogy ezek a samsung okos tv-k tudják-e ezt, mert ezt (sem) találtam meg... :( Így egy jó pár felvételnél bosszankodhattam... igaz nem kereskedelmi adóról vettem fel, ahol nem ritka a 15-20 perces csúszás sem, de akkor is bosszantó.
    Kár, hogy nem lehet úgy megoldani, mint egy okostelefonnál, (ha valami nincs rajta, vagy nem tudja) hogy felmegy az ember a play-re és leszedi a megfelelő app-ot hozzá...

    Szóval meg lehet oldani valahogy? Vagy ne álmodozzak?

  • andatti

    senior tag

    Most olvastam a tv-n, a szokásos frissítési értesítő helyett: a samsung smart tv service notifcation-ban, hogy

    Social tv service will no longer be available after Dec. 30. th.
    the Social tv service will no longer be available after December 30th. We apologize for any inconvenience this may cause.

    Ez mi a szösz? Néztem volna a samsung oldalán is, de nem találtam meg...
    max annyit, hogy a hub 2.0 mennyivel jobb, mint az előző volt, bár lehet, hogy nincs is köze hozzá? (most 1 éve lett véve a tv, 6400-as szériájú)

    Szóval érdekelne, hogy mi szűnik meg, és van-e alternatívája, vagy miért (lenne ez) fontos?

  • andatti

    senior tag

    Nálam dettó most jelentkezett...
    annyi különbséggel, hogy egyik távirányítóra se reagált semmit, hiába nyomkodtam. Ráadásul mivel simán kapcsoltam be, nekem az a csatorna jött be, amiről rögzítettem délelőtt. (amíg aludtam). Szóval én nem tudtam kikapcsolni se... 1x kihúztam a konnektorból, de ugyan úgy megvolt a probléma... Az adott csatornán még azt is váltogatta, hogy adott rá hangot, vagy némán mutatta x mp-ig... igaz, visszaállt a hangos verzióra mindig...
    Viszont mivel ezt játszottuk kb. 20-25 percig egyszer csak abbahagyta. most jó...
    Már csak az a kérdés, hogy egy kikapcsolás után újra ezt fogja játszani, vagy nem... Én meg már kezdtem azt hinni, hogy valami vírust összeszedett a smart része...
    Amit itt írtatok, hogy letiltott internet, stb. nos, nekem az sem jött össze, mert semmilyen távirányítón nyomott gombra sem reagált... Az én tv-m is most 1,5 éves 6400-as sorozatú...
    Szóval nálam magától megjavult, csak az idegeimmel játszott... De most egyenlőre nem fogom kikapcsolni... Jönnek a meccsek... :DDD :DD

  • andatti

    senior tag

    válasz tomee007007 #97925 üzenetére

    Én is akkor jöttem ide, amikor jelentkezett a probléma... igaz a hsz. várakozás közben hagytam a tv-t hagy dolgozzon és meg is oldódott a probléma, nem kellett se wifit, se internetet, se firmware frissítés letiltást csinálnom...
    Mint korábban írtam, nekem kb. 25 perc HOZZÁ NEM NYÚLÁS!! ki-be-ki-be állandó újraindulás elég volt és megjavult még 14h előtt... igaz, azóta nem volt kikapcsolva a tv és a smart gombot se nyomkodtam...

    Annyi új infónak esetleg örülnék, hogy más (miután megjavult és nem változtatott semmit a tv beállításaiban) újraindította-e a tv-t, illetve próbálkozott-e újra a smart-al... azaz újra várható az összeomlás, vagy már nem??
    Hangsúlyozom, olyantól kéne válasz, aki nem fogadott szót, se a samsungnak, sem az itt tanácsként leírtakat nem csinálta meg, és használja a tv-n a smart funkciókat/netet...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák