Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zigur

    senior tag

    válasz oO7 #71 üzenetére

    Nem vagyok szakértő, olyasmiről van szó hogy DX alól összeállítva a rajzoláshoz szükséges dolgokat és küldeni a GPU-nak elég sok többletmunka a rendszernek (DX szétszedi alapparancsokra, ütemezi, az továbbmegy a videódriverhez, az szintén feldolgozza).
    Konzoloknál elérhető közvetlen a GPU command bufferre, és közvetlen lehet a már teljesen előkészített parancsokkal bombázni (azt is hozzá kell tenni amúgy hogy félelmetes memória sávszélességük van CPU és GPU között, X360-anban 32G/sec).
    Egy adalék milyen bonyolult egy video driver windows alatt, az nvidia szerint win7 nagyságrendű a driver kódja - ha belegondolok lehet is benne valami, mindegy egyes GPU minden egyes változatát lekezelni, azok minden apró hibáival együtt, és még gyorsan is csinálni ezt).

    Ja, igaz hogy tud Opengl-t a PS3, de legjobb tudomásom szerint nem nagyon használják, ott is a sony-s sokkal közvetlenebb elérésű, valamilyen CT végű függvényeit hasznáják. Persze ezzel önmagában kevés, még használni kell a CPU 7 segédmagjából 2-3-at hogy kiegészítsék a gyengécske GPU-t.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák