Új hozzászólás Aktív témák

  • ViberMedia

    tag

    @bitpork -
    Which version of Viber did you have before upgrading to version 3.x ?
    In general, Viber should have behaved like this before, and after the update. Meaning, Viber on iPhone automatically uses the language of the phone. At this stage there is no option to change it, and we are considering to add this option to iPhones in the future. Sorry for the inconvenience :(

    @verlajos -
    Viber uses about 0.25-0.3MB per minute of call. So you can calculate if it suits your internet connection ;)

    @MrPappa -
    What phone do you have? Which version of operating system?

    @KaiotEch -
    What devices do both sides of the conversation have?

    It could be that the network you are connected to is blocking Viber's traffic.

    1. First, please try uninstalling and reinstalling Viber when connecting to a few different WiFi networks (in order to pinpoint the source of the problem). What are the results?
    2. Also, please make sure the following ports are enabled ("forwarded") on your routers or firewalls:
    TCP: 5242 + 4244
    UDP: 5243 + 9785

    (if you are not sure how to enable ports, you may contact your router manufacturer)

    @Bferibörs -
    Sometimes 3G reception could be low, and this is something we cannot control. Naturally this affects Viber's call quality and results in disruptions and broken sound.
    We are continuously trying to improve our handling of 3G, so you can expect better performance as newer versions of Viber are released.

    Meanwhile, WiFi- WiFi calls on Viber should generally be very clear and are free of such disruptions.

    ============

    @ bitpork -
    Melyik változat Viber volt már frissítés előtt 3.x?
    Általában Viber kellett volna úgy viselkedett, mint az előbb, és a frissítés után. Jelentése, Viber az iPhone automatikusan használja a nyelvet a telefon. Ebben a szakaszban nincs lehetőség változtatni, és fontolgatja, hogy ezt az opciót az iPhone a jövőben. Elnézést a kellemetlenségért: (

    @ verlajos -
    Viber használja mintegy 0,25 0,3 MB percenként hívás. Szóval lehet számítani, ha az megfelel az internet-kapcsolat;)

    @ MrPappa -
    Milyen telefon van? Melyik változat operációs rendszer?

    @ KaiotEch -
    Milyen eszközökkel van mindkét oldalán a beszélgetés is?

    Lehet, hogy a hálózat kapcsolódik blokkolja Viber forgalom.

    1.. Először is, kérjük próbálja meg eltávolítani és újratelepíteni Viber való csatlakozáskor néhány különböző WiFi hálózatok (annak érdekében, hogy pontosan az a probléma forrása.) Mik az eredmények?
    2.. Továbbá, győződjön meg róla, hogy a következő portok engedélyezve vannak ("továbbított"), a router vagy tűzfal:
    TCP: 5242 + 4244
    UDP: 5243 + 9785

    (ha nem biztos benne, hogyan kell engedélyezni portokat, vegye fel a kapcsolatot a router gyártójának)

    @ Bferibörs -
    Néha 3G vétel lehet alacsony, és ez az, amit nem tudunk befolyásolni. Természetesen ez érinti a VIBER a hívás minőségét, és eredményeket zavarok és szaggatott hangok.
    Folyamatosan próbálják javítani a kezelése a 3G, így valószínűleg jobb teljesítményt, mint újabb verziói Viber szabadulnak fel.

    Eközben WiFi-WiFi felhívja Viber általában nagyon tiszta és mentes az ilyen zavarok.

Új hozzászólás Aktív témák