Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz Cannabis7 #18 üzenetére

    Az igaz, hogy egy otto motor jóval bonyolultabb, főleg ha már turbós, amerre megy a fejlesztési irány (nem beszélve arról, hogy lassan már olyan továbbfejlesztett otto ciklusos motorok is piacra kerülnek mint az atkinson, vagy valami hasonló, ami még tovább bonyolítja a dolgot.

    Ezzel szemben vannak megoldások ahol kerekenként van 1-1 elektromos motor, nem pedig 1 az egész autóban. Ott is küzdenek ám azért hogy minél kisebb, könnyebb legyen, meg persze olcsóbb.

    Szerintem ha kivesszük az akkut a képből egy Leaf-et és egy Note-ot hasonló árból lehetne kihozni ha hasonló volumenben gyártanák a kettőt, vagyis az akku ára jelenthet felárat. Ettől a ponttól kezdve meg jöhetnek a spekulációk, összeesküvés elméletek. Csak azért drága mert miért ne próbálnák magukat betegre keresni a gyártók, vagy benne van a dologban az olajlobby, a politika is? Szerintem addig kellene változtatniuk az árazáson, amíg valami kínai autógyár fel nem szívja magát és elkezdi ontani az olcsó elektromos autókat.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák