Új hozzászólás Aktív témák
-
szamujel
újonc
Eloszor is, jelenleg a hardvereket API-n keresztul lehet programozni, amihez nem kell extrem programozoi tudas, csak az API ismetete.
Masodszor, az osszevont memoriaknal nyilvan a processzor tobbszor fogja hasznalni ugyan azt a memoriat, mint a GPU. A memoria egyszerre egy kerest tud kiszolgalni, emiatt varakozni kell a tobbieknek. Ugyan ez a legkenyesebb pontja a mai multiprocesszoros rendszereknek. -
szamujel
újonc
Az optimalizacionak sincs sok koze a programozashoz.
A hardver ismete a fontos. Tudni kell mikor mit csinal. A regebbi konzoloknal ugy kellett elsodlegesen optimalizalni, hogy amig a GPU elfoglalt lesz elorelathatolag, addit magara kell hagyni. A rendering alatt a processzor valami GPU-fuggetlen elfoglaltsagot kapott. Ez nyilvan nem segit a ps4-nel, hiszen mindegy mit csinal, ugyanahhoz a memoriahoz fog nyulni, amiben a GPU eppen dolgozik.
Itt az optimalizalashoz mar teljesen mas utat kell keresni. -
szamujel
újonc
Altalaban nem a programozok a hibasak, hanem a megbizok. Neha olyan dolgokat kernek, amire a hardver keptelen. Nekem regebben olyan mennyisegu texturat kellett volna megjelenitenem, amire az akkori hardverek memoria-atviteli sebessege elegtelen volt. Magyarul a feladat LEHETETLEN volt. Persze ugyan ez ment, hogy nem ertek hozza.
Mondta ezt egy olyan, aki egyetlen sort el nem olvasott soha a hardverekrol. Szanalmas ez a vilag..