Új hozzászólás Aktív témák
-
tegbashar
tag
válasz tatabike #124 üzenetére
Ez ugye most nem volt komoly? Ugye nem? A felvázolt totálisan elképzelhetetlen élethelyzetet inkább átugranám. A dolgoknak nincs előre meghatározott helye. Ami neked fontos, az másoknak még csak említésre sem méltó - az esetek nagy többségében.
Nem szeretnék egy olyan világban élni, ahol egy személy (vagy AI) határozza meg azt, hogy kinek mit kell fontosnak tartson.
Gondolj csak arra, hogy a világ általad valósnak vélt problémái közül mennyit támogattál vagy lennél képes támogatni. Ha támogatsz egy 2 éves csecsemő daganat eltávolítást célzó műtétjét, akkor mit tennél másnap amikor kiderül: ebből a pénzből támogathattál volna egy célt, ami 500 csecsemőt ment meg?
Nem mesefigurák vagyunk, hanem élő és érző emberek saját problémákkal ezért kérném, hogy ne olyan eseteket vázoljunk, aminek még a mesevilágban sincs semmi létjogosultsága. -
TheLázs
csendes tag
válasz Teréz Atya #49 üzenetére
Hehe: Mi olcsó drónozunk is, modellüzletben dolgozom. Nézz meg egy ilyet: Ő 3 és 5000 Ft között van Ali/Ebay
"Annyi mindenféléhez nem értek, hogy az már sokoldalúságnak számít” – Örkény István
-
Teréz Atya
senior tag
Mit nezzek rajta, ott a polcon a tesoja a CX-10A. A dron topicban kiveseztuk talan majdnem az osszeset. Lehet felreertheto voltam, de azert voltam kivancsi konkret tipusra, mert amit eddig lattam, az osszes szervizelheto volt.
Mondjukra CX-10A-nal vert izzadtam, mire akkut es motort csereltem, mert annyira ossze van suritve.Nezz be, szivesen varunk!
[ Szerkesztve ]
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Vesa
veterán
A kutyaetető kapcsán nem értek egyet a cikk írójával. A bemutatott eszköz csak egy lehetőség arra az esetre, ha valamely oknál fogva a gazda nem tudja megoldani az etetést. Nyilván, a napi használata valóban rossz irányba vinné az ebtartási szokásokat, de nem hinném, hogy ez a jellemző felhasználási piaca. Viszont kiváló lehet olyan esetekben, amikor a család pl. nyaralni megy (nem kell a szomszédot hívni, ha egyáltalán embernek tekinthető szomszéddal áldott meg a sors), vay bármilyen egyéb okból nem tudja az ebet megetetni.
Előfordult már velem, hogy külföldön voltam, a feleségemnek meg rohanni kellett a kórházba a gyerekkel és 2 napig ott kellett maradnia vele. A kutyáknak meg senki nem tudott enni adni, és csak emiatt kellett hazarohangálnia és a gyereket magára hagynia. Mit nem adtam volna egy ilyen készülékért...nem ártana egy picivel szélesebb látókör, kedves cikkíró!A tudomány a valóság költészete!
-
instantwater
addikt
Csak egy kérdés:
Te külföldön voltál, a feleséged otthon, de hirtelen rohanni keleltt a kórházba.
Kinek és mikor lett volna arra ideje, ereje, gondolt volna rá, hogy a kutyaetetőt fel kell tölteni, és ki kell tenni, amikor a gyerek a legfontosabb?Nem értek a kutyákhoz, vannak okosabb és butább fajták, de, ha a kutya egy évben csak pár napig látja az eszközt mennyi ideig tart mire rájön, hogyan működik?
[ Szerkesztve ]
-
Silenzio
addikt
A smart helyett a wired jobb kifejezés lenne. Tűzzel-vassal irtanám a nyilvánvaló ostobaságokat (okosvibrátor) és azokat az eszközöket, amik a minimális rugalmasságot és találékonyságot - észt is kiölik az emberben (okosbögre, okoshűtő). A világ mindazonáltal abba az irányba mutat, hogy minden "be lesz drótozva", és mint a GitS-ből tudjuk, a hálózat végtelen.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Tigerclaw
nagyúr
Lehet hogy túl optimistán állok az emberiség átlagos intelligenciájához, de én bízok abban, hogy a felesleges okoskütyük nem lesznek kelendőek, hamar befuccsol az üzlet. A maradék kevésbé felesleges társaik esetén is remélhetőleg kiköveteli a piac azoknak az evolúcióját. Persze ahogyan a "TV Shop"-nak is megvan a maga piaca, mindig lesz pár százaléknyi piaca mindennek, ami elég odaírják, hogy "smart".
Az Apple példájából is látni, hogy hiába nagy a "hívők" serege, azért a gyengébb eresztések náluk sem úgy fogynak, ahogy a cég várta. Szóval a többség gondolkodik.
Az hogy butít-e az nem attól függ, hogy felesleges-e az az okoskütyü...sőt talán épp ellenkezőleg, a legjobban sikerült, hasznos kütyük butítanak jobban, mert azokat használja gyakran az ember, azokra támaszkodik, megszokja.
Legegyszerűbb példa a számológép. Amíg nem volt, addig kénytelen volt számolni a user minden nap, akár papíron, akár fejben, logarléccel, vagy valami mechanikus számolóeszközzel a történelem során. Most van számológép, így megy a "kukába" a tudás, a rutin, meg az agytorna. A kézírás detto ugyanez, csak ott némi motoros skill veszlik el, de a memória is ide sorolható. Ha nincs eszed, legyen noteszed (számítógéped, telefonod, tableted...)
Szóval butítani legjobban a hasznos okoskütyük butítanak.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
"A smart eszközök tehát nagyon hasznosak és kényelmesek lehetnek a legtöbb esetben, de pusztán az, hogy valami okos, nem jelenti azt, hogy jó is."
Nemrég én is ítam erről, a másik szemszögből : az okos eszközökhöz nem nőtt fe a okos használó, aki ha okos lenne, ezeknek a jó részét meg se venné. Vagy ha megvenné akkor kihasználná a lehetőségeit.
Valószínű nem az eszköz butít el, hanem buta volt az ember eddig is, csak most tűnik fel. Pl. abból, hogy elárasztották a netet a félanalfabéták, mert már ők is tudnak venni számítógépet.A másik, hogy nem csak az okos eszközök a hibásak ezért; a komplett világgazdaság arra épül, hogy minél többet minél gyorsabban eladni, ennek melléktermékeként jön mindenhonnan az erőltetett innováció, amit egy fórumtárs emlegetett a kommentek elején. Az IT- és szórakoztatóipar csak arra megy, amerre vezetik : a külsőségekben látványos, gyorsan eldobható cuccok felé. A valódi fejlesztések kevésbé látványosak, a háttérben folynak.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
nagyúr
Valószínű nem az eszköz butít el, hanem buta volt az ember eddig is, csak most tűnik fel. Pl. abból, hogy elárasztották a netet a félanalfabéták, mert már ők is tudnak venni számítógépet.
Bocsánat, de ez duplán kapufa. Emlékszem én az internet korai szakaszára, ahol ugyanúgy megvoltak a félanalfabéták, másfelől pedig nem hinném, hogy a számítógép volt a korlátozó tényező, hanem inkább az internet általános elérhetősége, és az ebből fakadóan az interneten egyre több eltöltött idő. Amikor fél perc volt, amíg bejött egy oldal, akkor a felhasználók is kevesebb mindent tudtak megnézni, és kevesebb mindenre tudtak reagálni. "Jobban megrágták" talán, hogy mit írjanak le, de most hirtelen ebbe belegondolva megint azt látom, hogy ez sem igaz, hiszen anno is már megvoltak a minél rövidebb üzenetekre való igény (ROFL, LOL, GG, BB, stb.).
Az IT- és szórakoztatóipar csak arra megy, amerre vezetik : a külsőségekben látványos, gyorsan eldobható cuccok felé.
Ezzel így ebben a formában nem tudok egyetérteni. A "gyorsan eldobható" cuccok lényege az, hogy olcsó legyen, hiszen így lehet nagy mennyiségben legyártani és eladni, lecserélni. Ez viszont nem meglepő dolog, és nem tegnap kitalált dolog, lásd olcsóbb járművek, olcsóbb TV-k, olcsóbb telefonok, olcsóbb lakások...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
dabadab
titán
"Emlékszem én az internet korai szakaszára, ahol ugyanúgy megvoltak a félanalfabéták"
Akkor nagyon rosszul emlékszel. 1995-ben még nagyon más volt az internet (meg előtte mondjuk a FidoNET), mint manapság, tényleg sokkal-sokkal kevesebb hülye volt - aztán pl. a Sulinettel beáramló áltisisek már egy egészen másfajta minőséget hoztak, ahogy aztán annak az 50+-os korosztálynak a megjelenése is, ami hajlamos a bezzegamiidőnkbenezésre, viszont írásban borzasztóan rosszul fogalmaz és komoly problémái vannak a helyesírással (azon belül is a központozással).
"nem hinném, hogy a számítógép volt a korlátozó tényező"
Ne viccelj, akkoriban az nagyon kemény korlátozó tényező volt, egyáltalán nem volt általános, hogy lenne számítógép, ami meg volt, annak a jó része is a nyolcvanas évekből származó 8 bites cucc vagy nem sokkal frisebb Amigák voltak. Az internetelérésnél meg nem a sebesség volt a legfőbb probléma, hanem az, hogy havi tizenötezerbe került egy modemes elérés (amihez még pluszba jött a telefonhívás díja) illetve nem nagyon volt olyan tartalom az interneten, ami érdekelt volna egy mediánmagyart (aki csak magyarul tud).
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
nagyúr
Akkor nagyon rosszul emlékszel. 1995-ben még nagyon más volt az internet (meg előtte mondjuk a FidoNET), mint manapság, tényleg sokkal-sokkal kevesebb hülye volt
1996-tól van internetem, akkoriban a fórumok jelentősége talán kisebb, a levelezési listák és az IRC jelentősége viszont nagyobb volt. Lehet, hogy amerre te jártál, ott igaz volt, amit írsz, de amerre én nézegettem (fiatalkori érdeklődési kör alapján főleg a számítástechnika, szerepjátékok, számítógépes játékok, sci-fi, stb.), ott bizony akkor sem volt ritkaságszámba menő az ostoba beszólás, ahogy a folyamatosan kisbetűs, írásjeleket nélkülöző hozzászólás sem.
Tényszerű, hogy pl. az IRC-ken vagy levlistákon könnyebb volt szűrni...
Az internetelérésnél meg nem a sebesség volt a legfőbb probléma...
Én nem azt írtam, hogy az internet sebessége, hanem azt, hogy a "inkább az internet általános elérhetősége". A fél perces betöltést arra vonatkoztattam, hogy a tartalom elérhetőségét a sebesség is befolyásolta.
illetve nem nagyon volt olyan tartalom az interneten, ami érdekelt volna egy mediánmagyart (aki csak magyarul tud).
Dunno, én arra emlékszem, hogy sok magyar "gamer" oldal népszerűsége pont onnan fakadt már az 1990-es évek második felében, hogy sok játékos nem tudott angolul...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Korrektor
-
gyáliSanyi
őstag
Vélemény: elbutítanak a felesleges smart kütyük
Talán nem is kell az über Smart kütyüket nézni. Mióta GPS van a kocsiba azóta nem is szeretek anélkül messzebbre menni és szinte csak arra hagyatkozok. Ha hirtelen kidobnák a kocsiból nem is tudnák célba érni, vagy nem pontosan. Láss csodát régen enélkül is ment a közlekedés, papír alapon, ezzel meg nehezebben megjegyezhető fejben 1-1 útvonal, hogy csak a GPS-re hagyatkozom.
Ha már itt járunk akkor az okosautók is a közeljövőben, hogy majdnem elvezeti, beparkolja magát. Lásd.: Tesla. Na egy ilyen kezdős sofőrt kell majd egy Ladába betenni az elpuhult vezetési érzékkel. Ha beragad a gázpedál akkor meg a 911-et kell hívni, mert nincs rá logika a szuper korba, hogy mit kell csinálni ilyenkor egy 100 éves technikával!
Amit a technikára hagyunk az megkönnyíti az életünket, de el is puhít/butít.Live poor, die ritch.
-
elithun
őstag
válasz gyáliSanyi #167 üzenetére
Én jobb szeretem úgy felfogni, hogy több idő marad új dolgok kitalálására. És hiszem, hogy épp emiatt tudunk egyre fejlettebb technológiákat létrehozni.
„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
-
MaciG
addikt
Szerintem nem ezekkel a kütyükkel van a baj, hanem azzal ha valaki rosszul használja őket. Miért baj az ha van egy olyan masinám ami figyel helyettem a kutyára és megeteti és megitatja helyettem? Azért ,mert van egy ilyen gépem még nem jelenti azt, hogy elhanyagolom az állatot, de ha valahova elutazok mondjuk pár napra párszor egy évben akkor minek kuncsorogjak a szomszédnak, vagy terheljek le más azzal hogy az én kutyámra figyeljen?
BANZAII
-
"Emlékszem én az internet korai szakaszára, ahol ugyanúgy megvoltak a félanalfabéták,"
Arányok? Mert én is emlékszem, de ennyire durván értelmezhetetlen irományokkal én nem találkoztam. Sőt, 2008 körül még a hirdetésekre sem jöttek ennyire gáz érdeklődések...""Jobban megrágták" talán, hogy mit írjanak le, d"
Kevesebb helyre tudták leírni a dolgaikat És kevesebbeknek volt elérése. Tudtak venni számítógépet, érts, nem volt ennyi hülyének Internet-elérése."A "gyorsan eldobható" cuccok lényege az, hogy olcsó legyen, hiszen így lehet nagy mennyiségben legyártani és eladni, lecserélni."
Hát pont ez a bajom Parasztvakítás ezerrel, más semmi.Mutogatni való hater díszpinty
-
mekker
őstag
OFF:
"...
én vidéken élek amúgy, és nálunk nincs, és belátható időn belül nem is lesz szelektív hulladékgyűjtés.
..."Egyébként ez attól függ mennyire vidéken, mert sok kisebb-nagyobb városban az utóbbi 1-2 évben elkezdték a bétázást (többek közt a környékünkön és a rokonok környékén is). Valószínűleg van is valami 201x-es EU-s tervezet, aminek meg akarnak felelni.
[ Szerkesztve ]
Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
-
Teréz Atya
senior tag
válasz gyáliSanyi #167 üzenetére
Van 2 kulfoldi lakotarsam, mindkettejukon kifogott az egocsere.
En viszont imadom h van a telefonomban GPS. Ugyanis barhol es barmikor kepes voltam eltevedni mar jo 15 eve is.
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
válasz Teréz Atya #173 üzenetére
Én egy csomószor csa térképnek használom. Folyamatosan mutatja pl., hol tart a busz, látom, hogy jó fele megyünk-e, stb.
Mutogatni való hater díszpinty
-
kovgab
aktív tag
... sajnos ilyen a világ ...
De már (viszonylag)régóta...
Az okos dolgok csak egy újabb felkapott valami, ami fenntartja a fogyasztási hajlandóságot.Ká Úr
-
ZsizsiZsozsó
tag
válasz tegbashar #114 üzenetére
Neked ehhez felmérés kell. Elég körül nézni, menj el egy iskolába, nézz végig egy tanórát. Nézz ki az utcákba,parkokba régen és most mennyien voltak, kint stb. Egyszerű dolog nem kell hozzá főiskola.
Azért csak azt a pillanatot látom, mert többször romlanak el mint működnének. És mert valaha megélhettem azt is amikor gond nélkül,megbízhatóan működtek ezek a technológiák, most pedig szándékosan erre megy rá az autóipar. Lásd bmw és többi a 70,80,90-es években elért sikereik hírnevéből élnek a mai napig. És nagyon nem a minőségről,megbízhatóságról híresek.The Power Is Yours!
-
ZsizsiZsozsó
tag
"a mai autók a sok technikával sokkal többször mentenek életet, mint a régiek." Bár igazad volna. Amikor könnyített kasznik korában élünk, rá bízod az életed egy gépre. Amikor műanyag elemek boritják a sárvédődet és még soroljam. Hol gyárt a volvo manapság olyan robosztus autókat mint régen a 7,8,9-es széria. Vagy akár a bmw e34,e32 vagy az Audi 80,100-as széria teljes egészében horganyzott kaszni. Vagy pl. W140-es bálna merci, első futóműnél is bizonyos részek teljes egészében öntvényből voltak, csak a saját tömege 2tonna. Nem egy karosszériás panaszkodik a mai autók silányságára.
The Power Is Yours!
-
dabadab
titán
válasz ZsizsiZsozsó #177 üzenetére
Izé, guglizz már rá olyasmire, hogy utascella, programozott gyűrődés meg hasonlók, vagy akár csak a halálos közlekedési balesetek történelmi statisztikájára, mielőtt nekiállsz szamárságokat beszélni.
DRM is theft
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz ZsizsiZsozsó #177 üzenetére
A nagy tömeg a legnagyobb veszély az életedre. Kicsit nézz utána fizikából. Akkor az is meglesz, miért kell könnyű és merev utascella köré (szintén könnyű) gyűrődési zónát tervezni.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
nagyúr
válasz ZsizsiZsozsó #177 üzenetére
Javaslom nézz utána a közúti biztonság alapjainak.
Nem attól fogja megmenteni a bent ülők életét egy autó, hogy masszívra építik. Hanem attól, hogy tervezett gyűrődési zónákat hoznak létre. És igen, a gyűrődési zónákba a műanyag teljesen megszokott dolog. A gyűrődési zóna nélkül ugyanis amikor a kocsitest hirtelen lassul, akkor benne te kezdesz el mozogni, ha megfog az öv, akkor meg a belső szerveid, amíg a tested engedi. Ha a gyűrődési zóna elnyeli az energiákat, kisebb a lassulás, és kisebb a testedre ható erő. Egyszerű fizika...
A robosztus autóval semmit sem érsz, ha fának, oszlopnak, beton útelválasztó elemnek vagy egy teherautónak csapódsz. Az csak akkor segít, ha nálad kisebb autóval ütközöl össze (ez úton is csókoltatom azokat, akik azt hiszik, hogy egy magas és nagy terepjáróban nagyobb biztonságban vannak).
A mai autók "silánysága" érdekes dolog, hogy a merci elk*rvult, az egy dolog, hát istenem. Nézz meg egy egy azonos kategóriás Lexus-t. Na arra nem fogod azt mondani, hogy silány...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Teréz Atya
senior tag
válasz ZsizsiZsozsó #177 üzenetére
Audi? Alu kasztnit horganyozni?
Az utkozesnel gyurodo elemek ot vannak most is, sot jobban elnyelik az utkozesi energiat. Ki is neznenk, ha egy Aventadorban a karbon elemekre hagyatkoznanak utasvedelem teren.
Mellesleg abban a kasztniban ami nem deformalodik te fogsz utkozeskor. Persze, ha egy balna egy Matizt kap el, termeszetesen az elobbi nyer. Ellenben, ha elkap egy fat.
Igen a regi gepekben volt anyag. De ezt jellemzoen azert, mert nem tudtak szimulalni, hogy mire mekkora ero fog hatni, igy inkabb joval tulterveztek.
Ha mar a mostani autoipart kene szidni, inkabb az eszement fogyasztasi merociklust, az ember arcaba robbano legzsakokat, es az EuroNCAP-ra optimalizalo gyartokat kene seggbe rugni, ugyanis nem sokkal csokkent a halalos kimenetelu balesetek szama azonos korulmenyek kozott. Ez utobbira az USA-banfelfigyelt valamilyen biztositok szovetsege, eshat, nem tul boldogok.A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
BiP
nagyúr
válasz ZsizsiZsozsó #177 üzenetére
És ugye azt se felejtsük el, hogy bár rábízzuk magunkat az elektronikára, szerintem a mai modern vezérléssel jobban úton marad az autó, mint 30 éve a pusztán mechanikus autók, főleg ha 2 tonnát kellett úton tartani.
(#181) Teréz Atya: Lambo ide vagy oda, ha "sok" eszed van, és egy oszlopot átgyűrsz a fél autón (meg magadon), attól bizony semmi nem véd meg. [link],[link]
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
válasz ZsizsiZsozsó #177 üzenetére
szerencsére van ez az internet nevű izé, ami például a te kérdésedet is megválaszolja.
"Hol gyárt a volvo manapság olyan robosztus autókat mint régen a 7,8,9-es széria.": sehol. tegyük hozzá, hogy ennek örülhetsz.940 vs moduls: ez egy elég egyértelmű videó, egy 940-est szembe küldenek egy mindenki által lenézett, legalább egy, de lehet, hogy két számmal kisebb, sokkal könnyebb renault modus-szal. pech, hogyha hiszel a szemednek, akkor nem téged igazol a film.
újabb v70 vs régebbi v70: ezen is látszik, hogy az újabb jobb.
szerintem egyszerűbb lökhárítót cserélni, mint lábat, úgyhogy az az eszme, miszerint törjön ripityára a kasztni helyetted, helyes.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Teréz Atya
senior tag
Hmm, hat igen. Tapasztalatlansag + hulyeseg csodakra kepes. Eshat oroszoknal ugy tunik a tulvallalas nemzeti sport.
Viszont ez korellal azzal amit az elobb felvetettem. Ugyanis a legtobb toresteszt a 60-40%-os aranyu atfedeses utkozesekre epitve osztja ki a csillagait. Azonban a halalos balesetek tobbsegenel az atfedes kb. 20%, ugyanis az ember osztonosen rantja el a kormanyt. Ugyanigy az oszloppal utkozesnel is gebasz van, ugyanis kozeputt jellemzoen nincs merevites csak ket oldalt.
[ Szerkesztve ]
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
nagyúr
válasz Teréz Atya #184 üzenetére
Eshat oroszoknal ugy tunik a tulvallalas nemzeti sport.
Nálunk nem? M7-es Porsche és Lambo eset 2007-ben, tavaly 330-as sebességgel végezte az árokban a Lambo Huracan az M7-esen. Ezek most csak amik így fejből mennek...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
AusWolf
őstag
Érdekes cikk, az biztos.
Én részemről úgy gondolom, hogy az emberek döntik el, hogy van-e butulás, vagy sem, a technológia nem képes rá. Emberi butaság mindig is volt, mindig is lesz valamilyen szinten. Biztosan lesznek olyanok, akik a haszontalan okoskütyükre bízzák az életüket, de én nem hiszem, hogy ez jelenti a gondot. Az olyan emberekkel, akik egy appra bízzák a kutyájukat, vagy a gyereküket, már alapból gond van, és valószínűleg az okoseszköz nélkül se lennének jobb állatgazdák, vagy szülők egy cseppet sem. Sok gyerek felnevelődését láttuk már a kukába menni, és ez ezután is így lesz. Az okoskütyü ilyenkor szerintem inkább csak olyan, mint az idősek lehúzására szánt színes egészséglámpák és társaik. Sokba kerülnek, és nem jók semmire. Nem javítanak, de nem is rontanak semmit, mert ami rossz, az már alapból rossz, az eszköz nélkül is.
Az önvezető autó olyan, mint az önmegivó sör.
-
Apollyon
Korrektor
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
tegbashar
tag
válasz ZsizsiZsozsó #176 üzenetére
A parkokban ugyanannyian vannak, mint 20-30-40 évvel ezelőtt. Egyáltalán minek a fokmérője az, hogy mennyien mennek ki vasárnap délelőtt egy parkba vagy főleg az, hogy mennyien vannak az utcán?
30 éve a parkban tudtál biciklizni, kutyákat, szerelmes párokat, játszó gyermekeket nézegetni, focizni, gördeszkázni, szaladgálni a kábeles távirányítós autó után. Mára már sokat bővült a parki lehetőségek halmaza, ideértve a videónézéstől, elektronikus játékokon át a hírek olvasásáig, messengerelésig.
Azért mennének kevesebben, mert több mindent tudnak csinálni a szépen sütő nap alatt? Van felmérésed arról, hogy ez mennyire butaság?
A közlekedésben, utcán az okos telefonra meredő embertársaid szerinted ezen kütyük előtt egymással beszélgettek, tanácsot osztogattak, kötésmintákat beszéltek meg vadidegenekkel? Nem. Ezek az emberek hülyén bámultak maguk elé, gondolataik hiánya tisztán látszott a szemükön. Esetleg papírra nyomtatott kormánypropagandát olvastak vagy a Forrest Gump rejtvény-előkészítő "legremekebb" termékeit igyekezték fogcsikorgatva megoldani.
Egy idealizált múltra hivatkozol, ami soha nem volt valóság.
Ez a "dolgok többször romlanak el, mint működnek" világnézeted miatt ismét eszembe jutott Hanlon borotvája.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz ZsizsiZsozsó #177 üzenetére
Látszik, hogy még nem volt komolyabb baleseted... Régen mindenben volt anyag, főleg a nagy amerikai cirkálókban. Tényleg? Az, hogy az autókat könnyítik nem megy az ember életének a rovására. Az egy dolog, hogy egy 50-60 km/h koccanásnál ripityára törik az autók orra, repül minden, ami műanyag (erre mondja mindenki, hogy mekkora szar, mert egyből széthullik, holott ennek is megvan a miértje), de az csak a gyűrődési/energia elnyelő zóna. Azt azonban mindenki elfelejti, hogy az utascella ilyen esetekben is sértetlen marad... Az általad említett W140-es már moderált átfedésű ütközésnél is deformálódik az A oszlopnál, torzul a karosszériája... A100? Ez szerinted jobb, mint a mai autók (32 km/h...)?
Nem az számít, hogy 15 km/h-ás koccanásnál látszik-e valami a lökhárítón. Azt az ember az első nagyobb balesete után - főleg, ha vétlen volt -, pont le fogja sz*rni...
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Teréz Atya
senior tag
UaztaQ! Ennel a pontnal konkretan kirazott a hideg.
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza