Új hozzászólás Aktív témák

  • Seirus

    tag

    válasz #20655360 #17 üzenetére

    Ezeken az "akciókon" én is sírni tudnék, csak bosszantanak vele...
    Egyébként gyakran a legolcsóbbak és garis ügyintézés meg 14 napos elállás is mindig gond nélkül zajlott, úgyhogy majd mindent ott veszek. (+ nekem jó helyen is vannak)
    Ráadásul garipapírral/számlával sem szívóznak, gyakorlatilag elég bemondanod a rendelés számát és intézik.

    Ellenben pl Aquában egyszer :DDD
    - Jó napot kívánok ezt az alaplapot szeretném leadni garanciális javításra...
    (Hiba elmond, doboz, garipapír átad)
    - Szükség lenne a termék számlájára.
    - Nincs szükség a számlára. (Sajnos a Jedi mozdulat elmaradt lehet itt hibáztam :DDD )
    - De igen, számla nélkül nem tudjuk átvenni.
    - Garancia érvényesítéshez a garanciapapírra van szükség és semmi másra, ha nem hiszi el nekem, legyen kedves megnézni a hatályos törvényt.
    - Egy pillanat telefonálok.
    - Oké.
    ...
    - Hát úgy néz ki tényleg nem kell a számla.

    Aztán cserélték is, de simán elhajtottak volna ha nem vagyok képben :N

    Telefonszám adatlapomon.

Új hozzászólás Aktív témák