Új hozzászólás Aktív témák
-
Misi1979
őstag
ó dehogynem tudják, hogy miből és mennyi bevételük lenne a saját navigációs felületüknél
(sok)
Reklámok.. Navigálsz, hopp, diszkrét McDonalds-logo a kijelzőn: csak 500m, jobbra a következő kereszteződésnél.. persze nem tolakodva
Vagy virágboltot keresve.. persze hogy a szponzorált találatok lesznek az elsők..viszont ehhez az üzleti modellhez, ha nem is állandó adatkapcsolat kell, simán előírhatják, hogy minimum havonta engedélyezned kell a készüléknek a navi automatikus frissítését.. és olyankor a reklámok is frissülnek majd
Szóval nekem ez a tippem: lesz online és offline navi is. Sőt, ha az online navit használod, tuti be lehet majd kapcsolni a többi google-funkciót is, pl hogy a google talk-os ismerősök is látszódjanak a térképen.. pláne ha épp vezetnek. Mennyi új feature-t lehetne beépíteni
[ Szerkesztve ]
A kismókusok kenyérre is kenhetik.
-
Misi1979
őstag
válasz #16820480 #56 üzenetére
Persze, csak valakiknek nem volt világos, hogy a guglinak miért érni meg navi szoftvert kiadni. Nekem nincs bajom a (targetált) reklámokkal, beépített adblock-modulom ignorálja őket Szóval én teljesen bizakodó vagyok és tudom, ha a gugli konkurálni akar a többi nagy navi-fejlesztővel, muszáj lesz olyan megoldást kitalálniuk, ami offline is működik ÉS a reklámok is működnek emellett. Ezt jelenleg csak úgy tudom elképzelni, hogy a kész termék használatához elő fogják írni, hogy kötelező frissítés legyen X időközönként.
A kismókusok kenyérre is kenhetik.