Új hozzászólás Aktív témák
-
noPublicFG
senior tag
válasz noPublicFG #30 üzenetére
plus ça change, plus c'est la même chose
-
veterán
válasz noPublicFG #30 üzenetére
Egyet értek mindkét állítással de azért magyaráznám a bizonyítványt.
Az autót mi tavaly mindenféle kedvezménnyel 11,6 millióért vettük (bruttó) amitől mondjuk az ES nagyon távolt van/volt. Kettő az ugye nem kombi ami családosként gyakorlatilag kötelező, a SUV-okat meg utálom.
Miért hibrid? Mert a Toyota nem gyárt mást, és bevallom elég márkahű vagyok aminek praktikus oka az is, hogy a márkaszervíz 15 percre van, mindig óriási kedvezményt adnak a listaárból, adnak csere autót, egyszóval jó a viszony.
Ami nagyon érdekel az az új Superb és abból a dízel. Csak félek a szervíztől meg a haverom most kapott egy új Octaviát és a minőség az katasztrófa. Mind az anyaghasználat, mind az elektronika. Nem tudom, hogy a superb jobb lenne-e.
(Milyen autó, új 5-ös BMW?)
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
HÁZIGAZDA
válasz noPublicFG #30 üzenetére
ha valaki nem csak és kizárólag pályázik, akkor teljesen jó egy hibrid toyota kombi. pályán 6-7 liter (korrekt), városban sem ugrik meg és az egész nem megy tönkre. én például egész biztosan nem vennék helyette egy német dízelt.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz noPublicFG #30 üzenetére
"Nem is értettem az olvasottakat! Ha valaki pályára vesz Hybrid Toyotát ... "
Pedig nem bonyolult. A fórumtárs vett egy autót, amit autópályán is használ, de jóval kisebb százalékban, mint városban és országúton. Ennek megfelelően vett egy hibridet, ami - hangsúlyozom még egyszer - a fenti használati profilnak a leginkább megfelel.
Az előbbiek ellenére, ill. mellett azért járt vele pályán is, ahol - ha jól értem - az átlagosnál nagyobb szélzajt tapasztalt. Ennyi. Ettől még most is ezt venné, mert számára nincs jobb.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs